folder Tahribat.com Forumları
linefolder Gündem - Güncel Konular
linefolder Başbakan Hem Ağladı Hem Ağlattı



Başbakan Hem Ağladı Hem Ağlattı

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Mylitta
    Mylitta's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Nisan/2008
    Erkek

    jayde bunu yazdı:
    -----------------------------

    bu ağlama için numara diyenler el- insaf

    oskalrlık adam böyle rol yapamaz.


    -----------------------------

     

    Camiyi çalan kılıfını uydurur hocam.


    Ayılıp bayılıp ayılıyoruz, bütün sokakları ayıkıyoruz
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    unix
    Andrei
    Andrei's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 11/Aralık/2008
    Erkek

    ibretlik bir paylasım, tüylerim diken diken oldu :)

    böyle ikna edici aglamayı fethullahtan mı ögrendi acaba ?

    bırakın bu oyunları..

    kendi sehitlerine bi damla gözyası döktü mü acaba bu adam ? 

    timsah gözyaslarından ibaret, kendisi gibi yalandan ibaret. 


    %40 indirimli olarak "Centos Sistem ve Sunucu Yönetimi" adlı kitabımızı satın alarak, Linux üzerine yapılacak olan devam projeleri icin destekte bulunabilirsiniz : http://www.hepsiburada.com/centos-sistem-ve-sunucu-yonetimi-oku-izle-dinle-ogren-p-KKODLAB01579
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    RhiFaT
    RhiFaT's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Mart/2004
    Erkek

    arkadaşlar bu konuşmada ifadeler timsah gözyaşı falan değil ben de ağladım çünkü o zamanlarda yapılan zulüm insanlığa sığacak gibi değil ne işkenceler yapmışlar masum insanlar öldürmüşler sadece sağcı solcu da değil herkese zulüm etmişler.

    bir insanın ideolojisi ne olursa olsun darbeyi savunmasın.


    işte öyle
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    sivil
    sivil's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Temmuz/2008
    Erkek

    Micro_Sd bunu yazdı:
    -----------------------------

    SivilPadisah bunu yazdı:
    -----------------------------

    http://www.internethaber.com/bahceli-erdogani-fena-yakaladi-273838h.htm


    -----------------------------

    abi cenazeleri mitinge çeviren adamın bu söyledikleri şey gibi oluyo,şey, at sii..nde kelebek gibi.


    -----------------------------

    :D:D evet zaten ben sadece okuyun diye link vermek istedim.

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Stifler
    Stifler's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Eylül/2003
    Erkek

    Bülent ve tayyip bey bunu hep yapıyor ;)

    İnandırıcılığı var mı ?

    - YOK :)

     


    3 Hafta önce Sigara Öldürüyor diye okudum, sigarayı bıraktım. 2 hafta önce Alkol Öldürüyor diye okudum, Alkolü bıraktım. Geçenlerde Aşırı Seks öldürüyor diye okudum, okumayı bıraktım..
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    yalnizturk
    yalnizturk's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Ağustos/2008
    Erkek

    doğru söze denilecek bir şey yok hiç sevmesem bile başbakanı  bu görüşünde haklı yıllardır kenan evrenin tutuklanmasını beklemekteyim şerefsiz koministlere vuracağına ülkücülere vurdu koministler zaten hak etmiştide olan yine bize oldu 


    Ey Türk, Titre ve Kendine Dön! Üstte mavi gök çökmedikçe, Altta yağız yer delinmedikçe, Kim bozabilir senin ilini ve töreni!.. Bilge Kağan
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    NmC
    NmC's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Kasım/2008
    Erkek

    Mylitta bunu yazdı:
    -----------------------------

    jayde bunu yazdı:
    -----------------------------

    bu ağlama için numara diyenler el- insaf

    oskalrlık adam böyle rol yapamaz.


    -----------------------------

     

     

    Camiyi çalan kılıfını uydurur hocam.


    -----------------------------

    Hocam minare o minare :D


    There are 10 types of people in the world. Those who knows binary and those who dont...
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ultrAsker
    ultrAsker's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Ağustos/2005
    Erkek

    yalnizturk bunu yazdı:
    -----------------------------

    doğru söze denilecek bir şey yok hiç sevmesem bile başbakanı  bu görüşünde haklı yıllardır kenan evrenin tutuklanmasını beklemekteyim şerefsiz koministlere vuracağına ülkücülere vurdu koministler zaten hak etmiştide olan yine bize oldu 


    -----------------------------

    bu dediğinle hiçbiyere varamazsın


    i ve got nothing against god. its his fan club i cant stand.
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    AsilKan
    AsilKan's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Şubat/2009
    Erkek

    Mektubu sansürlemiş şerefsiz.

    Mustafa Pehlivanoğlu saf bir Türk Milliyetçisidir. 

    Mektubunda Türk Milliyetçiliğinin er ya da geç zafere ulaşacağınıda yazmıştır fakat tayyoşun işine gelmediği için mektubu sansürleyerek okumuş :S

    Bu kadar da riyakarlık ve sahtekarlık olmaz.

    Ekleme : Mektubun Tamamı.

    Sevgili anneciğim ve babacığım, sizler beni bu yasa kadar büyüttünüz ve yetiştirdiniz. Benim sizlere karşı islemiş olduğum hataları ve suçlarımı affedin. Hakkinizi helal edin. Ben sizlerin bir evladınız olarak, bugüne kadar Cenab-ı Hakkin ve Onun Resulünün, Yüce Peygamberimizin yolundan ayrılmadım. Alın yazımız böyle yazılmış. Kader ne ise onu çekeceğiz. Ben de kardeşim Haydar gibi bir an önce Allah'ın huzuruna çıkacağım. Eğer benim günahım varsa Cenab-ı Allah'ın huzurunda çekmeye hazırım. Yok, bir yanlışlık sonucu ölümüme karar verenler, idam edenler Allah'tan bulsunlar. Sunu hiç bir zaman unutmasınlar ki, Mustafa'lar ölür, Allah davası ölmez, milliyetçilik yaşar. Kellemi verdiğim bu yolun zaferi yakindir. Zafer her zaman Allah'a inananlarındır.

    Bunun için hiç üzülmeyin. Cenazemin arkasından ağlamayın, günahtır. Sizden ricam ağlamayın. Anne, sizlerle helalleşmek isterdim, fakat olmadı. Hakkim varsa, hepinize helal olsun, siz de helal edin.

    Son olarak, abime, yengeme, yiyenime, bacıma selam eder, haklarını helal etmelerini dilerim. Nişanlıma da selam eder, Cenab-ı Allah'ın mutlu bir yuva kurması için ona yardımcı olmasını dilerim.

    Oğlunuz Mustafa

    7 Ekim 1980


    ...
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Helyum
    Helyum's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Haziran/2009
    Erkek

    bi insan yalandan nasil aglayabilir? bana bi tane ornek verebilirmisiniz gencler?


    http://www.youtube.com/watch?v=n-O0mSUNVlU
Toplam Hit: 12052 Toplam Mesaj: 79