folder Tahribat.com Forumları
linefolder Gündem - Güncel Konular
linefolder Başbakan Hem Ağladı Hem Ağlattı



Başbakan Hem Ağladı Hem Ağlattı

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    god
    god's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Nisan/2007
    Erkek

    Helyum bunu yazdı:
    -----------------------------

    bi insan yalandan nasil aglayabilir? bana bi tane ornek verebilirmisiniz gencler?


    -----------------------------

    türk filmleri bunun örnekleriyle dolu


    All is well
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Helyum
    Helyum's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Haziran/2009
    Erkek

    god bunu yazdı:
    -----------------------------

    Helyum bunu yazdı:
    -----------------------------

    bi insan yalandan nasil aglayabilir? bana bi tane ornek verebilirmisiniz gencler?


    -----------------------------

    türk filmleri bunun örnekleriyle dolu


    -----------------------------

    o zaman bu adam filmlerde oynasin bilader. onlarda bile yalandan oldugunu anladigim halde bunda anlamadim.


    http://www.youtube.com/watch?v=n-O0mSUNVlU
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Micro_Sd
    Micro_Sd's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Mart/2008
    Erkek

    abi eleştirenler bunu malzeme yapmamalı falan gibisinden yaklaşsa tartışmaya açık.katılmasam da açık.

    fakat tamamen ağlamak üzerinden gidince, yapmayın yahu,adamın söyledikleri sizi duygulandırmıyor mu?

    ayrıca hala sol sağ işine çeviren var konuşmayı.dün mhpli bi vekil başbakanın mustafayla,erdalla ne işi olur,bizim arkadaşlarımız onlar diyordu,

    mümtaz er in verdiği cevapa aynen katılıyorum.bu adamlara siz sahip çıkmıyorsanız,başbakan çıkmasın mı?

    ayrıca bu adamlar solcu veya sağcıdan önce insan,genç.....diler.

    ismet özel mısraları geldi aklıma

    Dolarin dalgalanmasina birakildi bu çagda ölum 
    geceleri sehrin varoslarinda ikamete mecbur edildi 
    gündüzün kimlik soruldu ona 
    sagci mi solcu mu oldugu sorusuna cevap verdi 
    seken bir kursun kadar 
    kursuni bir kis denizi kadar bile 
    taraf tutmayan ölüm 


    ttnet e kotam girsin
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    umit
    umit's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Mayıs/2007
    Erkek

    Helyum bunu yazdı:
    -----------------------------

    god bunu yazdı:
    -----------------------------

    Helyum bunu yazdı:
    -----------------------------

    bi insan yalandan nasil aglayabilir? bana bi tane ornek verebilirmisiniz gencler?


    -----------------------------

     

    türk filmleri bunun örnekleriyle dolu


    -----------------------------

     

    o zaman bu adam filmlerde oynasin bilader. onlarda bile yalandan oldugunu anladigim halde bunda anlamadim.


    -----------------------------

    bol ağlamalı bi fetoş efendi sohbeti izle mesela


    le le le sakine
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    manyaki
    manyaki's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Temmuz/2005
    Erkek

    Helyum bunu yazdı:
    -----------------------------

    god bunu yazdı:
    -----------------------------

    Helyum bunu yazdı:
    -----------------------------

    bi insan yalandan nasil aglayabilir? bana bi tane ornek verebilirmisiniz gencler?


    -----------------------------

    türk filmleri bunun örnekleriyle dolu


    -----------------------------

    o zaman bu adam filmlerde oynasin bilader. onlarda bile yalandan oldugunu anladigim halde bunda anlamadim.


    ---------------------------

    Oynasın zaten. Davosda da kendini BBG evinde zannedip bağırıp çağırmıştı ya...


    since 2005 // tbt
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    god
    god's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Nisan/2007
    Erkek

    Helyum bunu yazdı:
    -----------------------------

    god bunu yazdı:
    -----------------------------

    Helyum bunu yazdı:
    -----------------------------

    bi insan yalandan nasil aglayabilir? bana bi tane ornek verebilirmisiniz gencler?


    -----------------------------

    türk filmleri bunun örnekleriyle dolu


    -----------------------------

    o zaman bu adam filmlerde oynasin bilader. onlarda bile yalandan oldugunu anladigim halde bunda anlamadim.


    -----------------------------

    ne filmler çeviriyo sen bunun da farkında değilsin


    All is well
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Mylitta
    Mylitta's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Nisan/2008
    Erkek

    NmC bunu yazdı:
    -----------------------------

    Mylitta bunu yazdı:
    -----------------------------

    jayde bunu yazdı:
    -----------------------------

    bu ağlama için numara diyenler el- insaf

    oskalrlık adam böyle rol yapamaz.


    -----------------------------

     

     

    Camiyi çalan kılıfını uydurur hocam.


    -----------------------------

    Hocam minare o minare :D


    -----------------------------

     

    yav her neyse uydurur işte :D


    Ayılıp bayılıp ayılıyoruz, bütün sokakları ayıkıyoruz
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Muhalif Yorumcu
    SeRDaR
    SeRDaR's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Kasım/2003
    Erkek

    LasTMohicaN bunu yazdı:
    -----------------------------

    timsah gözyaşları...


    -----------------------------


    Önemsediğin Kadar Önemsenirsin. Önemsendiğin Kadar Önemsensersin.
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    sertan_06
    sertan_06's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Mayıs/2007
    Erkek

    arka fona da ağla ağla gözbebeğim emrahtan mükemmel olurdu:)


    spor akademisi hazırlık kurslarımız ankarada açılmıştır.tbt dekilere duyurulur.firtina_kickbox@hotmail.com
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    AsilKan
    AsilKan's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Şubat/2009
    Erkek

    Micro_Sd bunu yazdı:
    -----------------------------

    abi eleştirenler bunu malzeme yapmamalı falan gibisinden yaklaşsa tartışmaya açık.katılmasam da açık.

    fakat tamamen ağlamak üzerinden gidince, yapmayın yahu,adamın söyledikleri sizi duygulandırmıyor mu?

    ayrıca hala sol sağ işine çeviren var konuşmayı.dün mhpli bi vekil başbakanın mustafayla,erdalla ne işi olur,bizim arkadaşlarımız onlar diyordu,

    mümtaz er in verdiği cevapa aynen katılıyorum.bu adamlara siz sahip çıkmıyorsanız,başbakan çıkmasın mı?

    ayrıca bu adamlar solcu veya sağcıdan önce insan,genç.....diler.

    ismet özel mısraları geldi aklıma

    Dolarin dalgalanmasina birakildi bu çagda ölum 
    geceleri sehrin varoslarinda ikamete mecbur edildi 
    gündüzün kimlik soruldu ona 
    sagci mi solcu mu oldugu sorusuna cevap verdi 
    seken bir kursun kadar 
    kursuni bir kis denizi kadar bile 
    taraf tutmayan ölüm 


    -----------------------------

    Akp anayasasına evet deyince mi sahip çıkılıyormuş ?

    İyi verin devletin bütün organlarını cemaatin eline.

    Daha dün ırkçı diye söz ettiği insanlara bugün sahip çıkma ayağı yapıyor..

    O değil miydi ülkücülere eli silahlı katiller , ırkçılar diyen.

    Okuduğu mektupta tamda o kişilerden birinin. Bir ülkücünün.

    Bu kadar da döneklik görmedim. Dönekliğe bu kadar destek dünyanın neresinde bu kadar yüksek onuda bilmiyorum.


    ...
Toplam Hit: 12049 Toplam Mesaj: 79