Başbakan Hem Ağladı Hem Ağlattı
-
Helyum bunu yazdı:
-----------------------------
bi insan yalandan nasil aglayabilir? bana bi tane ornek verebilirmisiniz gencler?
-----------------------------türk filmleri bunun örnekleriyle dolu
-
god bunu yazdı:
-----------------------------
Helyum bunu yazdı:
-----------------------------
bi insan yalandan nasil aglayabilir? bana bi tane ornek verebilirmisiniz gencler?
-----------------------------türk filmleri bunun örnekleriyle dolu
-----------------------------o zaman bu adam filmlerde oynasin bilader. onlarda bile yalandan oldugunu anladigim halde bunda anlamadim.
-
abi eleştirenler bunu malzeme yapmamalı falan gibisinden yaklaşsa tartışmaya açık.katılmasam da açık.
fakat tamamen ağlamak üzerinden gidince, yapmayın yahu,adamın söyledikleri sizi duygulandırmıyor mu?
ayrıca hala sol sağ işine çeviren var konuşmayı.dün mhpli bi vekil başbakanın mustafayla,erdalla ne işi olur,bizim arkadaşlarımız onlar diyordu,
mümtaz er in verdiği cevapa aynen katılıyorum.bu adamlara siz sahip çıkmıyorsanız,başbakan çıkmasın mı?
ayrıca bu adamlar solcu veya sağcıdan önce insan,genç.....diler.
ismet özel mısraları geldi aklıma
Dolarin dalgalanmasina birakildi bu çagda ölum
geceleri sehrin varoslarinda ikamete mecbur edildi
gündüzün kimlik soruldu ona
sagci mi solcu mu oldugu sorusuna cevap verdi
seken bir kursun kadar
kursuni bir kis denizi kadar bile
taraf tutmayan ölüm -
Helyum bunu yazdı:
-----------------------------
god bunu yazdı:
-----------------------------
Helyum bunu yazdı:
-----------------------------
bi insan yalandan nasil aglayabilir? bana bi tane ornek verebilirmisiniz gencler?
-----------------------------türk filmleri bunun örnekleriyle dolu
-----------------------------o zaman bu adam filmlerde oynasin bilader. onlarda bile yalandan oldugunu anladigim halde bunda anlamadim.
-----------------------------bol ağlamalı bi fetoş efendi sohbeti izle mesela
-
Helyum bunu yazdı:
-----------------------------
god bunu yazdı:
-----------------------------
Helyum bunu yazdı:
-----------------------------
bi insan yalandan nasil aglayabilir? bana bi tane ornek verebilirmisiniz gencler?
-----------------------------türk filmleri bunun örnekleriyle dolu
-----------------------------o zaman bu adam filmlerde oynasin bilader. onlarda bile yalandan oldugunu anladigim halde bunda anlamadim.
---------------------------Oynasın zaten. Davosda da kendini BBG evinde zannedip bağırıp çağırmıştı ya...
-
Helyum bunu yazdı:
-----------------------------
god bunu yazdı:
-----------------------------
Helyum bunu yazdı:
-----------------------------
bi insan yalandan nasil aglayabilir? bana bi tane ornek verebilirmisiniz gencler?
-----------------------------türk filmleri bunun örnekleriyle dolu
-----------------------------o zaman bu adam filmlerde oynasin bilader. onlarda bile yalandan oldugunu anladigim halde bunda anlamadim.
-----------------------------ne filmler çeviriyo sen bunun da farkında değilsin
-
NmC bunu yazdı:
-----------------------------
Mylitta bunu yazdı:
-----------------------------
jayde bunu yazdı:
-----------------------------
bu ağlama için numara diyenler el- insaf
oskalrlık adam böyle rol yapamaz.
-----------------------------Camiyi çalan kılıfını uydurur hocam.
-----------------------------Hocam minare o minare :D
-----------------------------yav her neyse uydurur işte :D
-
LasTMohicaN bunu yazdı:
-----------------------------
timsah gözyaşları...
----------------------------- -
arka fona da ağla ağla gözbebeğim emrahtan mükemmel olurdu:)
-
Micro_Sd bunu yazdı:
-----------------------------
abi eleştirenler bunu malzeme yapmamalı falan gibisinden yaklaşsa tartışmaya açık.katılmasam da açık.
fakat tamamen ağlamak üzerinden gidince, yapmayın yahu,adamın söyledikleri sizi duygulandırmıyor mu?
ayrıca hala sol sağ işine çeviren var konuşmayı.dün mhpli bi vekil başbakanın mustafayla,erdalla ne işi olur,bizim arkadaşlarımız onlar diyordu,
mümtaz er in verdiği cevapa aynen katılıyorum.bu adamlara siz sahip çıkmıyorsanız,başbakan çıkmasın mı?
ayrıca bu adamlar solcu veya sağcıdan önce insan,genç.....diler.
ismet özel mısraları geldi aklıma
Dolarin dalgalanmasina birakildi bu çagda ölum
geceleri sehrin varoslarinda ikamete mecbur edildi
gündüzün kimlik soruldu ona
sagci mi solcu mu oldugu sorusuna cevap verdi
seken bir kursun kadar
kursuni bir kis denizi kadar bile
taraf tutmayan ölüm
-----------------------------Akp anayasasına evet deyince mi sahip çıkılıyormuş ?
İyi verin devletin bütün organlarını cemaatin eline.
Daha dün ırkçı diye söz ettiği insanlara bugün sahip çıkma ayağı yapıyor..
O değil miydi ülkücülere eli silahlı katiller , ırkçılar diyen.
Okuduğu mektupta tamda o kişilerden birinin. Bir ülkücünün.
Bu kadar da döneklik görmedim. Dönekliğe bu kadar destek dünyanın neresinde bu kadar yüksek onuda bilmiyorum.
