folder Tahribat.com Forumları
linefolder Derin Konular
linefolder Bir Kürt Arkadaşımla Sohbetim....



Bir Kürt Arkadaşımla Sohbetim....

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    yalnizturk
    yalnizturk's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Ağustos/2008
    Erkek

    @ adamgibi

              Tabi sana kalmış sonuçta beinm için bu konu bştmiştir daha yorum yazarak kendimi yormuyacağım :) tebessümü ben size ediyorum boş umutlarla bütünmüş bir hayalin yardımcı yönetmenlerisiniz her zaman dedim türk - kürt kardeşliği oluşturmak lazım dışardan gelenlerle provike olammamız lazım ama kimsenin umrunda deil benimde deil zaten daha nasip diyelim zamana bırakalım...


    Ey Türk, Titre ve Kendine Dön! Üstte mavi gök çökmedikçe, Altta yağız yer delinmedikçe, Kim bozabilir senin ilini ve töreni!.. Bilge Kağan
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ShockMan
    ShockMan's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Eylül/2004
    Erkek

    yalnizturk bunu yazdı:
    -----------------------------

    @ ShockMan

     :) Peki kürtler kahraman millet sadık kuuruğuna basılmadıkça uysal bir millet Doğu Cephesinde biz kimlerle savaştık ERmeniler ve Kürtlerle siz hangi tarihi okudunuz yada okutuldunuz bilmem ama kürt halkı kurtuluş savaşında ender olsada savaşmıştır fakat doğu cephesindede gördüğümüz gibi kürdistanı kurmak için türklere karşı savaşmıştır ayrıca kimsenin ırkına bişey demiyorum sende çık deki bizim soyumuz M.Ö bilmem nerelere dayanıyo ne arabı nefası de :) yani soyunuz belli deil bende size yardımcı oluyorum burda istediğin kadar araştır bulamazsın Ruslar kürtleri yanına çekmek için araştırdı bulamadı bulamazda yoksunuz tarihte ... ayrıca gel gelelim senin gibi düşünen kürtlere hiç bir zaman kötü düşüncem olamamıştır ama bazı sözlerine dikkat et yok elimiz armutmu toplicak bu nasıl bi ifade hee dersimdede teröristtiniz geldik yıkdık geçtik eliniz armut topladı şeyh said  isyanındada artisdiniz geldik kestik gittik eliniz armut topladı ben sizden sadce bir şey istiyorum çok mu bu yaw dünyanın en güzel topraklarını cehenneme çevirdiniz bırakın artık bu ülkede kardeş kanı dökülmesin dağdanda inin şehirdende vaz geçin sanki nevruzda eylem yapan kürtler terörist deil sizden tek isteğim var aklı başında olan herkes bunu ister her türk bunu iter ülkü ocaklarından arkadaşlarlada bu konuları tartıştığımızda aslında sisden tek isteğimiz oluyor bu devlete de milletede zarar vermeyin nevruz türklerin bayramı cehenneme çevirirsiniz DTP mitinglerini savaş alanına çevirirsiniz sonra dersinizki türkler bize kızıyor :) Hatırlıyomusun hoca geçen sene bir kampanya vardı doğudaki gençlere yönelik biz hiç deniz görmedik sloganıyla çıktılar doğudan örenciler deniz kenarı olan şehirlere geldiler gezmeye okullardan dağıtıldı biz aile olarak 2 öğrenci talep ettik ama gelmediler neden biliyomusn başka bir şehirde adını unuttum şehirin misafir giden örenci grubu sokaktaki türk bir gençle tartışında orda çocuk bıçaklandı sonra türkler birleşti orda bütün kürtleri keserlerdi ciddi ciddi diyorum bak elinizde armuttan başka bişey toplamazdı ama sizin dövdüğünüz sövdüğünüz türk polisi sizi korudu , misafirliğe giden elinde çikolatayla gider bıçakla değil daha sonra iptal edildi bu organisazyon bildiğim kadarı böyle 

     

    Tek İsteğimiz: Dağdan inin, Devlet malına vatandaşa zarar vermeyin, Kürtçe kürtçe diye tutturmayın dostça yaşıyalım kardeş olalım bakın benimde yakınımda kürtler var ama neden sorunum yok adam kürtçe konuşmuyor , kürt milliyetcisi deil , ve asla türk düşmanı deil yani ben insanın kökenine deil insanlığına bakarım kafa tasçı olsam derdimki lazlarıda zazalarıda keselim dimi :) sevgili kürt hocam lütfen bu konularda provekasyona gelmeyelim getirmeyelim


    -----------------------------

    Cümlelerine asıl Dikkat etmesi gereken Sensin Hoca, Ağzımızın tadıyla Tartışamıyorsak, Girişmeyelim Lütfen, Genellemeli Gruplaşmalar içinde bana seslendiğinin farkındamısın bilmiyorum. "Dağdan inin" Burada bana sesleniyorsun, Ben Dağda değilim. Kendine gel hoca.

    Soyumuz Bellidirde, Soyumuzu Yok sayanlara Kalkıp neyi anlatacaz. Boş Konuşmayalım burada. Soysuz olsaydık dedelerimiz olmazdı, mantıklı Düşünebilirsen Düşünebiliyorsan Cevaba ne hacet.? Med İmparatorluğu desem, Onlar Kürt değillerdi dersin. O Yüzden kalsın hoca Bu Söylemlere Girmeyelim. Birbirimizi Kırmaktan Öteye gitmez amaç. Aynen dediğim Gibi Barış Zamanı Kum Torbası, Savaş Zamanı Dostunuz Olarak Gördünüz Kürtleri, Bu Gerçek Kanıtlanmış Ortada olan bir gerçektir. Böyle Düşünen Sizin Gibilerin Pkk Faşizminden Farkı nedir Söyleyebilirmisin bana.?


    Net ortamı, tek tük de olsa iyi dostluklar sağlamışsa bile, vefasızlığı ile ünlüdür..!
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    u235
    u235's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Mart/2008
    Erkek

    yalnizturk bunu yazdı:
    -----------------------------

    @ ShockMan

     :) Peki kürtler kahraman millet sadık kuuruğuna basılmadıkça uysal bir millet Doğu Cephesinde biz kimlerle savaştık ERmeniler ve Kürtlerle siz hangi tarihi okudunuz yada okutuldunuz bilmem ama kürt halkı kurtuluş savaşında ender olsada savaşmıştır fakat doğu cephesindede gördüğümüz gibi kürdistanı kurmak için türklere karşı savaşmıştır ayrıca kimsenin ırkına bişey demiyorum sende çık deki bizim soyumuz M.Ö bilmem nerelere dayanıyo ne arabı nefası de :) yani soyunuz belli deil bende size yardımcı oluyorum burda istediğin kadar araştır bulamazsın Ruslar kürtleri yanına çekmek için araştırdı bulamadı bulamazda yoksunuz tarihte ... ayrıca gel gelelim senin gibi düşünen kürtlere hiç bir zaman kötü düşüncem olamamıştır ama bazı sözlerine dikkat et yok elimiz armutmu toplicak bu nasıl bi ifade hee dersimdede teröristtiniz geldik yıkdık geçtik eliniz armut topladı şeyh said  isyanındada artisdiniz geldik kestik gittik eliniz armut topladı ben sizden sadce bir şey istiyorum çok mu bu yaw dünyanın en güzel topraklarını cehenneme çevirdiniz bırakın artık bu ülkede kardeş kanı dökülmesin dağdanda inin şehirdende vaz geçin sanki nevruzda eylem yapan kürtler terörist deil sizden tek isteğim var aklı başında olan herkes bunu ister her türk bunu iter ülkü ocaklarından arkadaşlarlada bu konuları tartıştığımızda aslında sisden tek isteğimiz oluyor bu devlete de milletede zarar vermeyin nevruz türklerin bayramı cehenneme çevirirsiniz DTP mitinglerini savaş alanına çevirirsiniz sonra dersinizki türkler bize kızıyor :) Hatırlıyomusun hoca geçen sene bir kampanya vardı doğudaki gençlere yönelik biz hiç deniz görmedik sloganıyla çıktılar doğudan örenciler deniz kenarı olan şehirlere geldiler gezmeye okullardan dağıtıldı biz aile olarak 2 öğrenci talep ettik ama gelmediler neden biliyomusn başka bir şehirde adını unuttum şehirin misafir giden örenci grubu sokaktaki türk bir gençle tartışında orda çocuk bıçaklandı sonra türkler birleşti orda bütün kürtleri keserlerdi ciddi ciddi diyorum bak elinizde armuttan başka bişey toplamazdı ama sizin dövdüğünüz sövdüğünüz türk polisi sizi korudu , misafirliğe giden elinde çikolatayla gider bıçakla değil daha sonra iptal edildi bu organisazyon bildiğim kadarı böyle 

     

    Tek İsteğimiz: Dağdan inin, Devlet malına vatandaşa zarar vermeyin, Kürtçe kürtçe diye tutturmayın dostça yaşıyalım kardeş olalım bakın benimde yakınımda kürtler var ama neden sorunum yok adam kürtçe konuşmuyor , kürt milliyetcisi deil , ve asla türk düşmanı deil yani ben insanın kökenine deil insanlığına bakarım kafa tasçı olsam derdimki lazlarıda zazalarıda keselim dimi :) sevgili kürt hocam lütfen bu konularda provekasyona gelmeyelim getirmeyelim


    -----------------------------

     Doğru.

     He belge isterseniz bu da belge.

     http://tr.wikipedia.org/wiki/K%C3%BCrdistan_Teali_Cemiyeti

     

     Kürt teali Cemiyeti ( Kürt yükseltme cemiyeti )

     

     Olayı kürt Türk mevzusuna çevirmeyin daha fazla.

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    yalnizturk
    yalnizturk's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Ağustos/2008
    Erkek

    @ ShockMan

    sana seslenmedim orda kürt halkıyla türk halkının arasındaki sorunu belirterek kürt halkına seslendim medlere dayandığı sadece bir iddiadır ayrıca ben size soysuz demedim hiç bir halka dememde kürtleri hiç bir zaman kum torbası yada dost olarak görmedim :) dediğin doğru bir birimizi kırmamak lazım aslında hepimizin istediği şey aynı bu forumda PKK sempatizanı kürtlerin olduğunu sanmıyorum sadece 2-3 tane eski konularda görmüştüm onlarım dışında asıl beni sinirlendiren şeyi söyleyeyimmi diğer polis konusundaki bazı kürt vatandaşlarımızın iyi polisi dövmüşler tarzındaki yorumlarıydı ... tekrar hatırlatıyorum türk halkının içinde bulunduğunuz rahatlığı başka hiç bir halkta bulamazsınız eğer biz türk deilde alman olasydık burada kimse kürdüz diyemezdi biz medeniyetten yoksul kalmadık ondna dolayı ne halklara zulmederiz nede farklı dinlere benim diğer yorumlarımıda okursan başka konlarda hep birleştiricidir ama bir kaç kürt arkadaş gelir dandik konuşunda yorumlarım bozuluyo kırıcı oluyor o zamanda bazıları buna kırılıp cevaba geçiyor örnek sen gibi hoca ayrıca o kaos açılımından hiç bişe anlamadım yokm o dost o düşman kürdü kürde kırdırmak vs vs ne dedin anlamadım önemide yok bundan sonra cevap vermeyide düşünmüyorum bu konuya ondan dolayı ne sen kırıl ne ben ...


    Ey Türk, Titre ve Kendine Dön! Üstte mavi gök çökmedikçe, Altta yağız yer delinmedikçe, Kim bozabilir senin ilini ve töreni!.. Bilge Kağan
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ShockMan
    ShockMan's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Eylül/2004
    Erkek

    bayzin bunu yazdı:
    -----------------------------

    yalnizturk bunu yazdı:
    -----------------------------

    @ ShockMan

     :) Peki kürtler kahraman millet sadık kuuruğuna basılmadıkça uysal bir millet Doğu Cephesinde biz kimlerle savaştık ERmeniler ve Kürtlerle siz hangi tarihi okudunuz yada okutuldunuz bilmem ama kürt halkı kurtuluş savaşında ender olsada savaşmıştır fakat doğu cephesindede gördüğümüz gibi kürdistanı kurmak için türklere karşı savaşmıştır ayrıca kimsenin ırkına bişey demiyorum sende çık deki bizim soyumuz M.Ö bilmem nerelere dayanıyo ne arabı nefası de :) yani soyunuz belli deil bende size yardımcı oluyorum burda istediğin kadar araştır bulamazsın Ruslar kürtleri yanına çekmek için araştırdı bulamadı bulamazda yoksunuz tarihte ... ayrıca gel gelelim senin gibi düşünen kürtlere hiç bir zaman kötü düşüncem olamamıştır ama bazı sözlerine dikkat et yok elimiz armutmu toplicak bu nasıl bi ifade hee dersimdede teröristtiniz geldik yıkdık geçtik eliniz armut topladı şeyh said  isyanındada artisdiniz geldik kestik gittik eliniz armut topladı ben sizden sadce bir şey istiyorum çok mu bu yaw dünyanın en güzel topraklarını cehenneme çevirdiniz bırakın artık bu ülkede kardeş kanı dökülmesin dağdanda inin şehirdende vaz geçin sanki nevruzda eylem yapan kürtler terörist deil sizden tek isteğim var aklı başında olan herkes bunu ister her türk bunu iter ülkü ocaklarından arkadaşlarlada bu konuları tartıştığımızda aslında sisden tek isteğimiz oluyor bu devlete de milletede zarar vermeyin nevruz türklerin bayramı cehenneme çevirirsiniz DTP mitinglerini savaş alanına çevirirsiniz sonra dersinizki türkler bize kızıyor :) Hatırlıyomusun hoca geçen sene bir kampanya vardı doğudaki gençlere yönelik biz hiç deniz görmedik sloganıyla çıktılar doğudan örenciler deniz kenarı olan şehirlere geldiler gezmeye okullardan dağıtıldı biz aile olarak 2 öğrenci talep ettik ama gelmediler neden biliyomusn başka bir şehirde adını unuttum şehirin misafir giden örenci grubu sokaktaki türk bir gençle tartışında orda çocuk bıçaklandı sonra türkler birleşti orda bütün kürtleri keserlerdi ciddi ciddi diyorum bak elinizde armuttan başka bişey toplamazdı ama sizin dövdüğünüz sövdüğünüz türk polisi sizi korudu , misafirliğe giden elinde çikolatayla gider bıçakla değil daha sonra iptal edildi bu organisazyon bildiğim kadarı böyle 

     

    Tek İsteğimiz: Dağdan inin, Devlet malına vatandaşa zarar vermeyin, Kürtçe kürtçe diye tutturmayın dostça yaşıyalım kardeş olalım bakın benimde yakınımda kürtler var ama neden sorunum yok adam kürtçe konuşmuyor , kürt milliyetcisi deil , ve asla türk düşmanı deil yani ben insanın kökenine deil insanlığına bakarım kafa tasçı olsam derdimki lazlarıda zazalarıda keselim dimi :) sevgili kürt hocam lütfen bu konularda provekasyona gelmeyelim getirmeyelim


    -----------------------------

     Doğru.

     He belge isterseniz bu da belge.

     http://tr.wikipedia.org/wiki/K%C3%BCrdistan_Teali_Cemiyeti

     

     Kürt teali Cemiyeti ( Kürt yükseltme cemiyeti )

     

     Olayı kürt Türk mevzusuna çevirmeyin daha fazla.


    -----------------------------

    Bayzin Hocam bu bir tek şeyi kanıtlar, Kürdün İçinden Çıkan Bu Oluşumları Dinlemediğini Kanıtlar, Kürt Halk olarak Bunları desteklese idi, Amaçlanan Çoktan Gerçekleşmişti emin ol. Atatürk Bile Halk Gücüne inanan bir insandı, Nitekim İleri Görüşlülüğü Kanıt getirdiki Halkın Mücadelesinden Hiç bir şey kurtulmamıştır. 

    Kürt Halkı O Zamandan Türkler le Olan yerini Sağlamlaştırmıştır, ancak Sonradan Türeyen İsmet İnönü gibiler, Ortalığı Bulandırmıştır. Atatürkten Kürtleri Bir Araştırın bence, Ayrılıkçı Kürt Gruplarını Sohbetlerimize katarak İspatlamaya çalıştığımız şey sadece, O Grupların ekmeğine yağ Sürdüğümüz gerçeğidir.

    O Gruplar la Kürt halkını Eş Değer kılmanızda ayrı bir acı Vaziyettir. 


    Net ortamı, tek tük de olsa iyi dostluklar sağlamışsa bile, vefasızlığı ile ünlüdür..!
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ShockMan
    ShockMan's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Eylül/2004
    Erkek

    yalnizturk bunu yazdı:
    -----------------------------

    @ ShockMan

    sana seslenmedim orda kürt halkıyla türk halkının arasındaki sorunu belirterek kürt halkına seslendim medlere dayandığı sadece bir iddiadır ayrıca ben size soysuz demedim hiç bir halka dememde kürtleri hiç bir zaman kum torbası yada dost olarak görmedim :) dediğin doğru bir birimizi kırmamak lazım aslında hepimizin istediği şey aynı bu forumda PKK sempatizanı kürtlerin olduğunu sanmıyorum sadece 2-3 tane eski konularda görmüştüm onlarım dışında asıl beni sinirlendiren şeyi söyleyeyimmi diğer polis konusundaki bazı kürt vatandaşlarımızın iyi polisi dövmüşler tarzındaki yorumlarıydı ... tekrar hatırlatıyorum türk halkının içinde bulunduğunuz rahatlığı başka hiç bir halkta bulamazsınız eğer biz türk deilde alman olasydık burada kimse kürdüz diyemezdi biz medeniyetten yoksul kalmadık ondna dolayı ne halklara zulmederiz nede farklı dinlere benim diğer yorumlarımıda okursan başka konlarda hep birleştiricidir ama bir kaç kürt arkadaş gelir dandik konuşunda yorumlarım bozuluyo kırıcı oluyor o zamanda bazıları buna kırılıp cevaba geçiyor örnek sen gibi hoca ayrıca o kaos açılımından hiç bişe anlamadım yokm o dost o düşman kürdü kürde kırdırmak vs vs ne dedin anlamadım önemide yok bundan sonra cevap vermeyide düşünmüyorum bu konuya ondan dolayı ne sen kırıl ne ben ...


    -----------------------------

    İyi Teşekkür ederim, Minnettar kaldım. :) (Alt Tarafı bir tartışma, Kırılmana sebep olacak Bişey demedim zaten. Düşüncelerde iyi olanı yakalamaktır gaye.) ;)


    Net ortamı, tek tük de olsa iyi dostluklar sağlamışsa bile, vefasızlığı ile ünlüdür..!
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    elevator
    elevator's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Mayıs/2007
    Erkek
    bayzin bunu yazdı:
    -----------------------------
    elevator bunu yazdı:
    -----------------------------
    bayzin bunu yazdı:
    -----------------------------
    ShockMan bunu yazdı:
    -----------------------------
    adamgibi bunu yazdı:
    -----------------------------

    -----------------------------

     

    Kesinlikle, Kürtler Basitce Kesilebilecekmiş Gibi Cümleler Kurmanız, Olayın Özünü Kavramadığınız anlamına Geliyor. Olayın Özünde Memleketin her yerinde, Bir Fiil Kürtlerin Varolduğudur. Olası Kürt Katliamı Söz konusu olması, Halinde Kürtlerin Elinin Armut Topladığını Sanıyor olmanız En Büyük Zihinsel yanılgınız olacaktır. Bu Tür Söz ve Söylemleri Pkk ya kızdığınız için Söylediğinizi Biliyorum. Ancak Amacını Aşan Sözler olduğunu Bilmenizin Vakti Geldi de geçiyor bile. Ayrıca Kürt Katliamı gibi Bir Durum Ciddi bir Toplumsal Kriz Anlamınada gelmektedir. Çok Büyük Boyutlu Kaos Anlamına Geliyorki İhtimal bile yoktur Böyle Bir Vaziyete. Boş Söylemlerdir yani.

    Bir Avuç Kendi Başına buyruk hareket eden Kürdü Kesebiliyor olmanız, Hepsi ile Kolaylıkla Başa çıkabiliyor olmanız anlamına Gelmez. En Az Türk Milleti Kadar Savaşçı Bir Millet olan Kürtler Kurtuluş Savaşında da Kahramanlık Destanları Yaratmış Bir Millettir. Ne Varki Türk Kardeşleri Kadar Vatanist olmamaları, Zaten Kendi Topraklarında Varoluşları, Türkler le Sorunsuzca Yaşamalarına Vesiledir. Olay Denge Budur. Bu Dengeyi Sarsmaya Uraşanların Ekmeklerine Yağ Sürmektir Bu Tür Söylemler.

    Kürde Dokunmasan Dokunmaz kimseye, Kendi Halinde, En az Türkler Kadar Üçkağıtçı, Hazırcı ve Benzer Özellikte Bir Millettir. Kesip Biçmeli Söylemlerde Bulunanlar Mevzu bahis Durumu İdrak edememiş olanlardır. Yok İlla Söyleyecekseniz Söylem Şu olmalıdır. Türk Milletine Kefen Biçenin Sonu Kötü olur, Terörist Faaliyette Bulunanların Tamamı Kesilip Biçilecektir denilmelidir.


    -----------------------------

     

     Shockman doğru sölüyor olayı kürt-türk savaşı mevzusu yapmayın.

     Ama yanıldığın bir nokta var.En az Türkler kadar savaşcı demişsin.Kürt milletinin bana tarihde bir savaşını göster ?

     Hangi devleti yıkmışlar ? Tarihde ne yapmışlar ? Ha yok kurtuluş savaşında savaştık falan filan diyor bazıları ona da belge olmadan inanmıyorum.En fazla 15 bin tane kürt ya vardır ya yoktur o zaman kanımca.Tarihde onlarca devleti yıkmış,onlarca ülkeyi fethetmiş,dünya üzerinde savaşmadığı millet kalmamış,karadan gemiler yürütmüş Türk milleti ile herkesi bir tutmayın.

     Aslında bi bakımdan doğru,çok güzel savaşmışlardı İran-Irak savaşında kendi ülkeleri olan Irağa karşı

     


    -----------------------------

    bayzin !

    senin birbirlerini yıkan kıran deviren Türk kavimleriden haberin yok galiba ?

    çıkar meselesi olunca tarihte şu gerçek görülür ,Türk devleti Türk devletiyle savaşıp yıkmıştır !!!

    boş boş konuşuyorsun .

    Kürt milletinin bir savaşını göster diyorsun.

    al sana çanakkale savaşı al sana kurtuluş savaşı  a.q daha ne istersin?

    babanmı gidip aldı muşu Ş.urfayı k.maraşı g.antep i?kars ı? yoksa izmirden istanbuldanmı gidip kurtardılar o toprakları.


    -----------------------------

     

     Belkide karsı benim atalarım almıştır.Türk olan atalarım.( Kendim karslıyım ) 

     O kadar at gözlüğü takmışınız ki doğuda sadece kürtler var sanıyorsunuz.Bu kadar saçma bir düşünce olabilir mi :|

     Bana diyon ama asıl kendin boş konuşuyon. 


    -----------------------------
    :) karsı ataların aldı ok. o il i istisna olarak görürüm diğer iller ? diğer g.doğu illeri?

    siz şakşakçısınız sadece .

    doğruya boş konuşuyorum.

     


    nekadar anlatırsan anlat,anlattıkların karşındakinin anladığı kadardır... VAR OLDUĞUM İÇİN DÜŞÜNÜYORUM ...
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    HolyReform
    HolyReform's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Eylül/2005
    Erkek
    3 post atılıyor sayfa doluyor.Arkadaşlar bari alıntı yaparken önceki yazılanı silin adamın nicki dursun kime yazdığınız belli olur bu ne böyle piramit yapmışsınız resmen.birbirine karışıyor yazdıklaırnız hem okuduklarımızı bidaha okutmayın bari.

    Hakkıdır nakte tapan milletimin istismar!
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    elevator
    elevator's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Mayıs/2007
    Erkek

    HolyReform  ..

    konuyu yeni okuyan arkadaşlar için alıntı yapmak gerek herkes sen  gibi geri dönüp dönüp ne yazmışta karşılık verilmiş demez.


    nekadar anlatırsan anlat,anlattıkların karşındakinin anladığı kadardır... VAR OLDUĞUM İÇİN DÜŞÜNÜYORUM ...
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    HolyReform
    HolyReform's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Eylül/2005
    Erkek
    elevator bunu yazdı:
    -----------------------------
    -----------------------------
    ya kardeşim anlıyıcak adam 1 den başlayarak okur.birinin yazdıgını okuyoruz sonra öbürü ondan alıntı yapıyo biri gidiyo taa öbüründen alıntı yapıyo.zaten dönüpdolaşıp gelinen yer aynı da orası ayrı mesele.

    Hakkıdır nakte tapan milletimin istismar!
Toplam Hit: 22078 Toplam Mesaj: 151