Bisikletle 3 Kıta
-
heza bunu yazdı:
-----------------------------
MaviGozluDev bunu yazdı:
-----------------------------
heza bunu yazdı:
-----------------------------
bende interRail ile gezecem inşl
-----------------------------yolculuk ne yana hocam :)
-----------------------------globalpass kart ile ne kadar geze bilirsem kafamda 5-6 ülke var mutlaka görmek istediğim ama tam rotayı çizemedim hala
-----------------------------itinayla tren saatlerini hespala hocam bu 1..
2.si alacağın global pass la trenelre praa vermeden bineceğin fikrini unut :)
soracağın soru olursa beklerim :)
bu sene bi daa gitmei düşünoz biz belki rastgeliriz bi eyrlerde :) -
devir kötü kolla götü afrikayı iptal et bence
-
Bisikletinle ilgili çıkabilecek sorunlara karşı hangi malzemeleri aldın acaba ? çantanı bir sayarmısın
-
vize anlamında afrika'da çok sorun yaşayacaksın ve mısır'dan israil'e ordan da suriye'ye geçerken gözünden kan alacaklar muhtemelen sınırda o yüzden afrika'yı boşverirdim ben olsam, bulgaristan romanya ukrayna polonya almanya fransa italya hırvatisyan makedonya yunanistan izmir istanbul filan yapardım. afrika işi cidden çok yaş. uğraşılacak dert değil.
-
ameros bunu yazdı:
-----------------------------
hesaplamalarıma göre en çok harcamayı avrupada yapacam toplamda 1500 avroya tamamlayacagımı düşünüyorum
-----------------------------1500 £ ?
Kafadan çiz hocam o rakamı.Yurt dısına daha önce cıktın mı ? 1500 £ para bile değil.En az bi 4 bin euro ayırman lazım bunun için.Bide güzergahı değiştirsen gelişi arap ülkelerinden gelmesen daha güzel olur bence senin için.
-
o kadro için bisikleti yine güzel toplamışsın ama böyle bi yolculuk için verimli bi bisiklet degil bnden demesi.seni çok yorar o bisiklet ayrıca afrika ne abi bu zamanda gidilcek yer degil rotanı kesinlikle değiştirmelisin bence anladıgım kadarıyla heycan arıosun inan avrupa turu sna yeterli heyacan tatminini saglar daha fazla kasma bnce :D
-
Bence kendine bu kafa ile çok rahatça sponsor bulabilirsin ufak bi reklamla sponsorun reklamını da yaparsın bisikletin üstünde, iyi de para alırsın, bence sponsor araştır, hem gzersin hem görürsün hem de para kazanırsın olmamı?
-
BosphorusPasha bunu yazdı:
-----------------------------Bence kendine bu kafa ile çok rahatça sponsor bulabilirsin ufak bi reklamla sponsorun reklamını da yaparsın bisikletin üstünde, iyi de para alırsın, bence sponsor araştır, hem gzersin hem görürsün hem de para kazanırsın olmamı?
-----------------------------
hacı sponsor varsa bu işte bn bi dkka durmam dünya turuna cıkarım ancak biraz yalan o iş bnce :) -
morocco'da mokoko yaparlar seni hocam dikkat eyle :|
-
Hocam valla bence başına kötü şeyler gelebilir .
Bir ara barış gelini diye bir kadın vardı tüm dünyayı gezdi
kocaelideydi heralde tecavüz ettiler .
Seninde başına birşey gelmezz umarım yanında biber gazı falan taşı hocam .
Şimdiden hayırlı yolculuklar .
Allah yardımcın olsun .
Bol bol foto çek :D
