folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Bisikletle 3 Kıta



Bisikletle 3 Kıta

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    MaviGozluDev
    MaviGozluDev's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Eylül/2005
    Erkek

    heza bunu yazdı:
    -----------------------------

    MaviGozluDev bunu yazdı:
    -----------------------------

    heza bunu yazdı:
    -----------------------------

    bende interRail ile gezecem inşl


    -----------------------------

     

    yolculuk ne yana hocam :)


    -----------------------------

     

    globalpass kart ile ne kadar geze bilirsem kafamda 5-6 ülke var mutlaka görmek istediğim ama tam rotayı çizemedim hala 


    -----------------------------

    itinayla tren saatlerini hespala hocam bu 1..
    2.si alacağın global pass la trenelre praa vermeden bineceğin fikrini unut :)

    soracağın soru olursa beklerim :)
    bu sene bi daa gitmei düşünoz biz belki rastgeliriz bi eyrlerde :) 


    .
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    TBT
    TBT's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Ocak/2010
    Erkek

    devir kötü kolla götü afrikayı iptal et bence

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    gokcan
    gokcan's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Aralık/2008
    Erkek

    Bisikletinle ilgili çıkabilecek sorunlara karşı hangi malzemeleri aldın acaba ? çantanı bir sayarmısın

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    miracthestudent
    miracthestudent's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Nisan/2011
    Erkek

    vize anlamında afrika'da çok sorun yaşayacaksın ve mısır'dan israil'e ordan da suriye'ye geçerken gözünden kan alacaklar muhtemelen sınırda o yüzden afrika'yı boşverirdim ben olsam, bulgaristan romanya ukrayna polonya almanya fransa italya hırvatisyan makedonya yunanistan izmir istanbul filan yapardım. afrika işi cidden çok yaş. uğraşılacak dert değil.

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    u235
    u235's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Mart/2008
    Erkek

    ameros bunu yazdı:
    -----------------------------

    hesaplamalarıma göre en çok harcamayı avrupada yapacam toplamda 1500 avroya tamamlayacagımı düşünüyorum


    -----------------------------

     

    1500 £ ?

    Kafadan çiz hocam o rakamı.Yurt dısına daha önce cıktın mı ? 1500 £ para bile değil.En az bi 4 bin euro ayırman lazım bunun için.Bide güzergahı değiştirsen gelişi arap ülkelerinden gelmesen daha güzel olur bence senin için.

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    pisikleet
    pisikleet's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Haziran/2010
    Erkek
    o kadro için bisikleti yine güzel toplamışsın ama böyle bi yolculuk için verimli bi bisiklet degil bnden demesi.seni çok yorar o bisiklet ayrıca afrika ne abi bu zamanda gidilcek yer degil rotanı kesinlikle değiştirmelisin bence anladıgım kadarıyla heycan arıosun inan avrupa turu sna yeterli heyacan tatminini saglar daha fazla kasma bnce :D

    https://twitter.com/pisikleeet
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    BosphorusPasha
    BosphorusPasha's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Eylül/2007
    Erkek

    Bence kendine bu kafa ile çok rahatça sponsor bulabilirsin ufak bi reklamla sponsorun reklamını da yaparsın bisikletin üstünde, iyi de para alırsın, bence sponsor araştır, hem gzersin hem görürsün hem de para kazanırsın olmamı?

  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    pisikleet
    pisikleet's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Haziran/2010
    Erkek
    BosphorusPasha bunu yazdı:
    -----------------------------

    Bence kendine bu kafa ile çok rahatça sponsor bulabilirsin ufak bi reklamla sponsorun reklamını da yaparsın bisikletin üstünde, iyi de para alırsın, bence sponsor araştır, hem gzersin hem görürsün hem de para kazanırsın olmamı?


    -----------------------------
    hacı sponsor varsa bu işte bn bi dkka durmam dünya turuna cıkarım ancak biraz yalan o iş bnce :)

    https://twitter.com/pisikleeet
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Lupin
    Lupin's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Nisan/2006
    Erkek

    morocco'da mokoko yaparlar seni hocam dikkat eyle :|


    Rus ile aldatmayanı etmeli takdir,tek biri ile uslanmayanın hakkı köçektir.
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Twitter
    Twitter's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Ekim/2007
    Erkek

    Hocam valla bence başına kötü şeyler gelebilir . 

    Bir ara barış gelini diye bir kadın vardı tüm dünyayı gezdi 

    kocaelideydi heralde tecavüz ettiler . 

    Seninde başına birşey gelmezz umarım yanında biber gazı falan taşı hocam . 

    Şimdiden hayırlı yolculuklar . 

    Allah yardımcın olsun .

    Bol bol foto çek :D 


    Part Time Engineer, Full Time Dreamer ..
Toplam Hit: 15976 Toplam Mesaj: 118