Bütün Kızlar Aynımıdır ?
-
Smirnoff bunu yazdı:
-----------------------------mqstar bunu yazdı:
-----------------------------
bence haklı
-----------------------------
nası yani hocam ?
-----------------------------
insan karşıdakini konuşmalarından hareketlerinden hemen tanır anlar ne amaçla yaklaştığını bilmiyorum ama evlenelim düzenli bir hayatım olsun diye düşünebilir yani günübirlik ilişki istemiyor olabilir kendiyle oynanmasını istemeyebilir evlenmek isteyebilir evlilik çok zor değil ki bu işi çok büyütüyorlar, evlenince evlenmenin çok zor bir olay olmadığını aksine evlenince bu işin bittiğini ve günlük işlerine geri dönünce anlar yani evlenecek birini arıyormuş seni bulmuş işte... -
mqstar bunu yazdı:
-----------------------------
Smirnoff bunu yazdı:
-----------------------------
mqstar bunu yazdı:
-----------------------------
bence haklı
-----------------------------
nası yani hocam ?
-----------------------------
insan karşıdakini konuşmalarından hareketlerinden hemen tanır anlar ne amaçla yaklaştığını bilmiyorum ama evlenelim düzenli bir hayatım olsun diye düşünebilir yani günübirlik ilişki istemiyor olabilir kendiyle oynanmasını istemeyebilir evlenmek isteyebilir evlilik çok zor değil ki bu işi çok büyütüyorlar, evlenince evlenmenin çok zor bir olay olmadığını aksine evlenince bu işin bittiğini ve günlük işlerine geri dönünce anlar yani evlenecek birini arıyormuş seni bulmuş işte...
-----------------------------
Kız kesinlikle kaşar felan değil iyi biri.. ama 1 hafta geçmeden de evlilik lafı edilmez be Hoca ayıp.. tamam kısa ilişki istemez haklı sebepleri vardır ama 1 haftadada lafı edilmez böle şeylerin. -
Smirnoff bunu yazdı:
-----------------------------mqstar bunu yazdı:
-----------------------------
Smirnoff bunu yazdı:
-----------------------------
mqstar bunu yazdı:
-----------------------------
bence haklı
-----------------------------
nası yani hocam ?
-----------------------------
insan karşıdakini konuşmalarından hareketlerinden hemen tanır anlar ne amaçla yaklaştığını bilmiyorum ama evlenelim düzenli bir hayatım olsun diye düşünebilir yani günübirlik ilişki istemiyor olabilir kendiyle oynanmasını istemeyebilir evlenmek isteyebilir evlilik çok zor değil ki bu işi çok büyütüyorlar, evlenince evlenmenin çok zor bir olay olmadığını aksine evlenince bu işin bittiğini ve günlük işlerine geri dönünce anlar yani evlenecek birini arıyormuş seni bulmuş işte...
-----------------------------
Kız kesinlikle kaşar felan değil iyi biri.. ama 1 hafta geçmeden de evlilik lafı edilmez be Hoca ayıp.. tamam kısa ilişki istemez haklı sebepleri vardır ama 1 haftadada lafı edilmez böle şeylerin.
-----------------------------
senin düşüncen 1 yılda ise kimi de tanır tanımaz evlenmek isteyebilemezmi olabilir sende öyle düşünüyorsun göreceli olabillir ama çok fazla tanıyınca da evliliğin tadı kalmaz tanınmış bilindik insan olması ile birlikte aranızda gizli saklı kalmayınca çok ta fazla iyi olmuyor. ben evlen derim açıkçası ama istemiyorsan kızı da sana zorla vermiyorlar ya -
MikRoBiT bunu yazdı:
-----------------------------
hepsi salak olabilir ama hepsi aynı değildir
-----------------------------İşte altına imzamı basabileceğim bi söz :)
Biraz düzelteyim kendime göre;
Çoğu salaktır ama hiç biri aynı değildir....
@Muhrip
Hacım bence en kolay yöntem alırsın karşına adam gibi dersinki. "Canım,hayatım aşkım (artık her ne diyorsan) Bak senden hoşlanıyorum ama daha birbirimizi tanımıyoruz henüz birbirimizi daha iyi tanıyalım eğer birbirimize uygunsak oda olabilir vs.. ama şimdi bunları konuşmak için daha çok erken dersin" hem kızın güvenini kazanırsın hemde bu işe çözüm bulmuş olursun. Başta biraz üzülür belki ama 1-2 saat sonra bişeyi kalmaz merak etme, hem sana daha bağlı olur hem daha sessiz :)
-
mqstar bunu yazdı:
-----------------------------
Smirnoff bunu yazdı:
-----------------------------
mqstar bunu yazdı:
-----------------------------
Smirnoff bunu yazdı:
-----------------------------
mqstar bunu yazdı:
-----------------------------
bence haklı
-----------------------------
nası yani hocam ?
-----------------------------
insan karşıdakini konuşmalarından hareketlerinden hemen tanır anlar ne amaçla yaklaştığını bilmiyorum ama evlenelim düzenli bir hayatım olsun diye düşünebilir yani günübirlik ilişki istemiyor olabilir kendiyle oynanmasını istemeyebilir evlenmek isteyebilir evlilik çok zor değil ki bu işi çok büyütüyorlar, evlenince evlenmenin çok zor bir olay olmadığını aksine evlenince bu işin bittiğini ve günlük işlerine geri dönünce anlar yani evlenecek birini arıyormuş seni bulmuş işte...
-----------------------------
Kız kesinlikle kaşar felan değil iyi biri.. ama 1 hafta geçmeden de evlilik lafı edilmez be Hoca ayıp.. tamam kısa ilişki istemez haklı sebepleri vardır ama 1 haftadada lafı edilmez böle şeylerin.
-----------------------------
senin düşüncen 1 yılda ise kimi de tanır tanımaz evlenmek isteyebilemezmi olabilir sende öyle düşünüyorsun göreceli olabillir ama çok fazla tanıyınca da evliliğin tadı kalmaz tanınmış bilindik insan olması ile birlikte aranızda gizli saklı kalmayınca çok ta fazla iyi olmuyor. ben evlen derim açıkçası ama istemiyorsan kızı da sana zorla vermiyorlar ya
-----------------------------
Yok 1 yılda değil belli bir süre yok aslında ama insan karşısındakini tanımalı.. Hiç tanımadan daha birşeyler paylaşmadanda olmaz.. Ayrıca 18 yaşındayız evlilik için daha çok erken.. -
evet biraz yaş erken gibi elin ekmek tutuyorsa sorun yok yine ama ama ünideysen erken, okulunu bitirmen tavsiye
-
mqstar bunu yazdı:
-----------------------------
evet biraz yaş erken gibi elin ekmek tutuyorsa sorun yok yine ama ama ünideysen erken, okulunu bitirmen tavsiye
-----------------------------
Bu sene sınava girdim gidip gidemeyeceğim yakında belli olucak :)@R3D
Bende senin dediğin gibi yaptım hocam daha erken ama niye olmasın seni tanıdıktan sonra dedim baya bi bozuldu ama şimdi herşey daha güzel..
Belki de sorun bendedir kızlar beni evlenilesi erkek olarak görüyodur.. zira ilk defa gelmiyo başıma :| -
hayar kuruyor bırak rahat rahat kursun bütün kızlar hayal kurar.
ayrıyetten bir konuda hepsi aynı; bkz imzam :)
-
hacı şu devirdeki kızların hepsi aynı diyebilirim sana. Şimdiye kadar kimle çıktıysam yalandanda olsa evlilik hayalleri kurduk. Kızlar genelde bööledir az bi hoşlandıı çocukla direk evlenme hayallerine dalarlar..
-
degiller hocam ayni degiller hepsi bence birbirinden farkli
bu dünyaya bakiş acişiyla yetişme tarziyla alakali bir şey ufacik şeylerden mutlu olanlarida gördüm kocamana seylerden de mutsz olanlarida gördüm
yani hepsi ayni degildir
