folder Tahribat.com Forumları
linefolder Derin Konular
linefolder Bütün Kızlar Aynımıdır ?



Bütün Kızlar Aynımıdır ?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    qertenqelex
    qertenqelex's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Mayıs/2006
    Erkek

    apokontek bunu yazdı:
    -----------------------------

    Butun kızlar aynı degıldır.iyi kız diye bır kavramda yoktur.

    Iyılık gorecelı bır kavramdır..Kızların ıkı turu vardır Seven kız ve Sevılen kız dıye...

    Seven kızlar hep senı dusunur,kendını dusunmez ama senı dusundugu anlar cok olur.

    Sevılen kız ıse hep bana hep bana der.en ufak olayı buyutur,Senı dusunmez,ıcıne dert olsun dıye ufacık olayı ole bı buyutur kı ıcınden cıkamaz hale getırır.Bu da ona "ben kazandım,ben daha baskınım" gibi gelır ve galıp geldıgını sanar.(artık neye galıp geldıyse Saf.!)

    En ıyısı senı Seven ve senın sevebılecegın bı ınsanla beraber olmaktır.Bızı begenıpte,bızım begenmedıgımız o ınsanlar varya,aslında bız onlara ılk bakısta hıc gozuyle  baktıgımız ıcın ve kucumsedıgımız ıcın sallıyoruz ama oturup mantıklı bı sekılde dusunsek o ınsanı ılerde cok sevecegımızı anlarız ve dısarda ıkı kasara harcıyacagımız zamanı onla harcasak cok daha ciddi ve cok daha kalıcı seyler yapabılırız...

    Tek sucluu Biz ve Sevgimiz!


    -----------------------------

    yüzde yüz katılıyorum...

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    apokontek
    apokontek's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Temmuz/2010
    Erkek

    gumusservi bunu yazdı:
    -----------------------------

    apokontek bunu yazdı:
    -----------------------------

    Butun kızlar aynı degıldır.iyi kız diye bır kavramda yoktur.

    Iyılık gorecelı bır kavramdır..Kızların ıkı turu vardır Seven kız ve Sevılen kız dıye...

    Seven kızlar hep senı dusunur,kendını dusunmez ama senı dusundugu anlar cok olur.

    Sevılen kız ıse hep bana hep bana der.en ufak olayı buyutur,Senı dusunmez,ıcıne dert olsun dıye ufacık olayı ole bı buyutur kı ıcınden cıkamaz hale getırır.Bu da ona "ben kazandım,ben daha baskınım" gibi gelır ve galıp geldıgını sanar.(artık neye galıp geldıyse Saf.!)

    En ıyısı senı Seven ve senın sevebılecegın bı ınsanla beraber olmaktır.Bızı begenıpte,bızım begenmedıgımız o ınsanlar varya,aslında bız onlara ılk bakısta hıc gozuyle  baktıgımız ıcın ve kucumsedıgımız ıcın sallıyoruz ama oturup mantıklı bı sekılde dusunsek o ınsanı ılerde cok sevecegımızı anlarız ve dısarda ıkı kasara harcıyacagımız zamanı onla harcasak cok daha ciddi ve cok daha kalıcı seyler yapabılırız...

    Tek sucluu Biz ve Sevgimiz!


    -----------------------------

    işte bu kadar.. :)


    -----------------------------

    :) walla laf olsun torba dolsun dıye soylemedım.Hersey ortada :))


    Allah büyüktür vesselam...
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    apokontek
    apokontek's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Temmuz/2010
    Erkek

    qertenqelex bunu yazdı:
    -----------------------------

    apokontek bunu yazdı:
    -----------------------------

    Butun kızlar aynı degıldır.iyi kız diye bır kavramda yoktur.

    Iyılık gorecelı bır kavramdır..Kızların ıkı turu vardır Seven kız ve Sevılen kız dıye...

    Seven kızlar hep senı dusunur,kendını dusunmez ama senı dusundugu anlar cok olur.

    Sevılen kız ıse hep bana hep bana der.en ufak olayı buyutur,Senı dusunmez,ıcıne dert olsun dıye ufacık olayı ole bı buyutur kı ıcınden cıkamaz hale getırır.Bu da ona "ben kazandım,ben daha baskınım" gibi gelır ve galıp geldıgını sanar.(artık neye galıp geldıyse Saf.!)

    En ıyısı senı Seven ve senın sevebılecegın bı ınsanla beraber olmaktır.Bızı begenıpte,bızım begenmedıgımız o ınsanlar varya,aslında bız onlara ılk bakısta hıc gozuyle  baktıgımız ıcın ve kucumsedıgımız ıcın sallıyoruz ama oturup mantıklı bı sekılde dusunsek o ınsanı ılerde cok sevecegımızı anlarız ve dısarda ıkı kasara harcıyacagımız zamanı onla harcasak cok daha ciddi ve cok daha kalıcı seyler yapabılırız...

    Tek sucluu Biz ve Sevgimiz!


    -----------------------------

    yüzde yüz katılıyorum...


    -----------------------------

    Tesekkurler kardesim...Bende katılıyorum ;)


    Allah büyüktür vesselam...
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ANNE
    irwa
    irwa's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Ekim/2009
    Dişi

    XsyNcmast3r bunu yazdı:
    -----------------------------

    irwa bunu yazdı:
    -----------------------------

    5 parmağınızın 5i de bir miki bizimde aynı olmamızı bekliosunuz??

    kız o hareketiyle senin nietini anlamaya çalışmış yani günlük ilişkimi yoksa olabilr mi bu ewlilik delisi olduğunu göstermez sadece yaklaşım nietini anlamaya çalışmaktır 

    Tabiki her kız ewlenmek ister her erkeğin isteyeceği gibi ama bu a bak 1 haftada benle ewlenmek istedi hepsi böle mi demek deildr zaten sende insalarla sewgili olarak eş ruhunu aramıomusun ?

    Kadınların genel özelliği şu ewlilik olabilecek kişilerle beraber olmaya çalışmalarıdır yani boşa kürek çekmektense  emeğim belki boşa çıkmaz çabasıdır 


    -----------------------------

     

    KIZLARI HEDEF ALARAK YAZIYORUM GİBİ OLMASIN AMA EN İYİ TARTIŞILICAK KİŞİLER ONLAR ŞU KONUDA ERKEKLERDEN DAHA ÇOK;

    Bir erkeğin niyetini anlamak için illa ki "hadi evlenelim biz artık mutlu olma zamanımız geldi" demesine gerek yok.Herşeyin bi uslubu adabı vardır.Ne bileyim tanımaya çalışırsın, ne kadar ciddi yada laylay olduğunu az çok zaten belli eder erkek.Benim evlenme moduna sokmuş kızlarda gördüğüm şeylerden bitanesi bu evlilik lafı sürekli ağzındadır.Hiç düşürmezler her konunun sonu evlilikle biter.Üstte yazdığım kız arkadaşın da dediği gibi "ekonomik özgürlüğü olmalı kadının" bunu düşünüyorsa eğer daha tanışmaya başlayalı 1 hafta olmuşken tutup hadi evlenelim diye test edicek değil bana kalırsa çok saçma.


    -----------------------------

    kısmi olarak sana katılıorum ama şu  war deminde yazdığım gibi o 1 haftalık kısımda nasıl çocuk kızı tanımıosa kızda çocuğu tanımıo bu yüzden nasılki erkeklerde bozuk die (iğrenç) bi tabir warsa işte kızlarda bozuk (çıkarcı) olan erkekleri bazı yollarla ayırıolar bu ewlilik konusuda bundan kaynaklı olarak doğuyo

    ekonomik özgürlük kısmına gelirsem ewet geneli için konuşursak her  kadın kendi parasını kazanmalı kimseye muhtaç olmamalıdır tabi bu 1 haftalık beraberlikte konuşulabilecek bi durum deil sadece genellemedeki buda zaten konuşulmamış cümlenin üstünde duruldu die yazdım 

     


    dewdim dewrildim geldim
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Thicksinch
    Thicksinch's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Eylül/2005
    Erkek

     We know that women like two things, your time and your money,
    therefore...
    women = time x money

    Now time equals money, so
    women = money x money

    Money is the root of all evil, so
    money = square root of evil

    By squaring both sides of the equation,
    money squared = evil

    Now go back to the equation
    women = money x money

    See where I'm headed?
    women = money squared = evill

     

    hepsi aynı. şeytan.. bilim yanılmaz.


    Egil! Hicbirsey olmeden yeralti degil!
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    siyahbereli
    siyahbereli's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Ocak/2006
    Erkek

    benim anlaymadığım konuda niye değer verdiğin kızla berabe olamıyorsun...amk niye kendilerinden hoşlanışmasını aranmasını değer verilmesinisevmiyo bu mahlukatar..bitane var seni bulacaam olum.


    Yapmadıklarınıza pişman olmaktansa, Yaptıklarınıza pişman olun...Yapın pişman olun, yada yapmayın yine pişman olun.
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Smirnoff
    Smirnoff's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Aralık/2009
    Erkek

    Bu kız beni seviyo galiba lan :|

    Ama ben sevmeyi hakedilcek biri değilim ki :S

  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    SnowDrop
    SnowDrop's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Aralık/2009
    Erkek

    Smirnoff bunu yazdı:
    -----------------------------

    Bu kız beni seviyo galiba lan :|

    Ama ben sevmeyi hakedilcek biri değilim ki :S


    -----------------------------

    nıe hak etmıon lan bn sevıom ya .D hak edıosndur:D 


    ben küçükken 5 yaşındaydım lan bu kadar açık ve net.
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Cosmic
    Cosmic's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2006
    Erkek

    Smirnoff bunu yazdı:
    -----------------------------

    Bu kız beni seviyo galiba lan :|

    Ama ben sevmeyi hakedilcek biri değilim ki :S


    -----------------------------

    kaç yaşındasın hocam?


    Bittik biz bittik
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    oliWeR
    oliWeR's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Ağustos/2003
    Erkek

    ömrümde 1 kere evlilikten bahseden kızın yanından koşarak uzaklaşmadım. sonra bi baktım nişanlanmışım :) hangi ara sözlendim hangi ara nişanlandım bende anlamadım :D


    Ne çok küfür ediyorsun diyorlar. Ne yani hayatın içine edenlere şiir mi yazayım ?
Toplam Hit: 16973 Toplam Mesaj: 111