folder Tahribat.com Forumları
linefolder C#, Asp.Net, .Net Core
linefolder C# - USB Hırsızı For TBT :) [Güncellendi]



C# - USB Hırsızı For TBT :) [Güncellendi]

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    solstice
    solstice's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Nisan/2008
    Erkek

    mamii bunu yazdı:
    -----------------------------

    chaigg bunu yazdı:
    -----------------------------
    valla süper bi fikir cok yararlı ve yaratıcı saolasın eline saglık ;)
    -----------------------------

    Yaklaşık 25 gün sonra hortlatmışsın konuyu =))

    Eyvallah hocam :)


    -----------------------------

     

    bayagı gec görmüşüm valla bu tarz bi paylaşım için asıl sen saol dostum hem ögretici hem ilgi cekici hemde yaratıcı :)) nese daha saymim:)  eywallah


    https://www.youtube.com/watch?v=k6LrGZGqYn8
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    PHP-SEO Developer
    Erdem
    Erdem's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Haziran/2002
    Erkek

    ya kardeşim süper program yapmışsın ama ben bişey anlamadım şöyleki

     Yani bir sürü güncelleme var demişsin ,hepsi bir birine girmiş :( hangi dosyayı indirecem şaşırdım eski halimi yeni halini yeni halindemi icon gözükmüyo eskisindemi c yemi yoksa c:windows:system33 içine mi yani son kez sana zahmet şekil verirmisin..

    Yine anlatarak resme gerek yok sadece en son güncelleme hangisi :) onu görsem yetecek :)

    bide nereye kaydediyo :)

     

    bide şöyle bi şey yapabilirmisin diyelim biz bunu hocanın ps ye kurduk :) o dosyaları senin belirlediğin yere atacakya sonra ben de kendi flash ımı açtığımda o yerdeki dosyaları kendime almak istesem otomatik olarak kayıt ettiğim yerden bana geri yüklensin.Yani bilmiyom usbden çalışan bi program tarzında düşün :) onun gibi virüs gibi bak olaya yada :)

     

    bunu yapabilirmiyiz :) yaparsak süper olacak bazı arkadaşlar atlayacak madem otuturuyon da neden kendin atmıyon gibi :)

    eğer bu programı hoca görmeden çalıştırsam onun bilgisayarında aynı şekilde görmeden almam lazım o yüzden :)

     

     


    Php for SEO nun ardından Php for Gcode (CNC)
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    SpoofU
    SpoofU's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Mart/2008
    Erkek
    Yazın foruma giremediğim için böyle faydalı bir programı kaçırmışım, ellerine sağlık hocam :)

    Sevmem yazmayı, okumayı sevdiğim kadar.
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ayahuasca
    ayahuasca's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Ekim/2009
    Erkek

    arkadaslar en son verilen programın 5 dakkıka bir olayının 2 3 sanıye yapamazmıyız?

    5 dakıka cok fazla benim için..

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    eNsyNzM
    eNsyNzM's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Temmuz/2009
    Erkek
    Yada program yazan arkadasımız, acaba programın acık kodlarını biz tbt muridlerine dagıtmayı düşünüyor mu ?

    İdrakın yüceliğine çıkamıyorsan, inkarın basitliğinden kurtul !
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    yafa13
    yafa13's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Kasım/2007
    Erkek
    Bende demiştimde düşünmüyordu..
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Renato
    Renato's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Eylül/2009
    Erkek

    Cok saol hacım emek vermişsin.Güzel olmus deniyecem

    Not: Mesaj atıyorum ki lazım oldugunda bulunması kolay olsun :=)

  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    HaYVaN
    HaYVaN's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Temmuz/2007
    Erkek
    Hacı güzel arayüzünü filan daha canlı yaparsan tahribat programlar bölümüne bile eklenebilir :\
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    KaRaKuLe
    KaRaKuLe's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 17/Temmuz/2003
    Erkek
    Oğluuuuuuuuum manyaksınız lan siz :D Az önce düşünüyordum bunu tam olarak az önce düşünüyordum bunu :D Şerefsiz hocalar pcnin başına asistan dikiyorlar ya sırf çalmayalım diye notları:| ben aslında başka şeyler düşünmüşyüm ama  ilkel şeylerdi ya böyle mesela bu zamanlama yöneticisine dos komutları girip bişeyler yapılabilirdi ama neyse bu çok kral olmuş ya harbiden teşekkürler ya. Şimdi ben tüm sayfalara bakamadım 1-2 sayfada kafam karıştı şuan elinde ne var tam olarak son sürüm olarak link koyarmısınız ? Bi de şu simge olayını hallettiniz mi ? Yani çalışırken sağda simge olmaması lazım bunu da halletiyseniz pazartesi ilk icraatımı yapıyorum :))

    Aklın nuru fen kalbin nuru dindir. İkisinin izdivacıyla hakikat tecelli eder.
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    HeroiquE
    HeroiquE's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Nisan/2009
    Erkek
    gercekten müthis ne diyim :d

    Hak,tepene inen bir kılıç da olsa,boynunu ona uzatmaktan çekinme. // Donamım soru-destek için pm ON.
Toplam Hit: 59795 Toplam Mesaj: 165