C# - USB Hırsızı For TBT :) [Güncellendi]
-
sağolasın.çok faydalı olacak
-
eyw mürid eline sağlık yaa walla çok hoşuma gitti direk deniyecem şimdi ...
-
Bende aynı proje üzerinde çalışıyorum. Benim programda da ekleyeceğim farklı özellikler olacak :) ilham kaynağı mami :) bitirince paylaşırım sizinle
-
tataryigit bunu yazdı:
-----------------------------
Bende aynı proje üzerinde çalışıyorum. Benim programda da ekleyeceğim farklı özellikler olacak :) ilham kaynağı mami :) bitirince paylaşırım sizinle
-----------------------------heyecanla bekliyoruz...
-
vista sevende calismaz.
-
benim yaptığım şu an vista ve windows 7'de gayet sorunsuz çalışıyor :)
-
hortlatmısın ama ınsallah yaptıgın program guzel olur.
-
hortlasın :) kötü birşey değil hatta eski birşey de değil :) bir takım şeyleri halledeyim açıcam bir başlık yayınlıycam :)
-
hocam ya bişey sorucam bende nie çalışmıyor :W
-
tolgasen bunu yazdı:
-----------------------------
hocam ya bişey sorucam bende nie çalışmıyor :W
-----------------------------sorun ne . bı hata mesajı falan yok mu?
Toplam Hit: 59796 Toplam Mesaj: 165
