folder Tahribat.com Forumları
linefolder Download / Dosya Paylaşım
linefolder Deniz Gezmiş ( Mükemmel Bir Klip ) Yeni..



Deniz Gezmiş ( Mükemmel Bir Klip ) Yeni..

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ~$
    ComputerWolf
    ComputerWolf's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 26/Mart/2003
    Erkek
    Simdi video ya gelelim bes para etmez...Deniz Gezmis Samsundan Ankaraya Tam Bagimsiz Turkiye İcin Mustafa Kemal Yuruyusu sirasinda en onde Elinde Turk Bayragi ile yer almistir...Deniz Gezmis SAvunmasinda Tam Bagimsiz Turkiyeye ve Kemalist Devrime Sahip Cikmistir...Fakat videoda en ufak bir Turk bayrakli eylemi yer almamis...Tek cumle Tam Bagimsiz Turkiye denmemis...Bagimsizlik mucadelesine onem verilmemis...68 in en buyuk eylemlerinden olan sag-sol yok boykot var eylemlerinden bahsedilmemis....Boyle video nun neresi guzel......Lycra aciklamis indymedia pkk yanlisidr diye burada takkiye yapildigi acikca ortada Deniz GEzmisin adini kullanarak pkk propagandasi yapiliyor...

    Deniz Gezmis boyle 5dk video ile anlatilmaz...tek bir resim yeterdi onu anlatmaya ama videoda malesef bi bok yok :)...

    Alin size Deniz Gezmis.(en onde elinde bayrak tasiyan)
    http://img236.imageshack.us/img236/4658/denizbu0.jpg

    Hep denedin. Hep yenildin. Olsun yine dene , yine yenil ama daha iyi yenil !
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    aggio
    aggio's avatar
    Kayıt Tarihi: 20/Ağustos/2005
    Erkek
    lycra bazı şeleri bilmeden konuşuyorsun deniz gezmiş ki 1 saat içinde taksim meydanında 10 bin insan ı arkasına takabilen bi insandı. tam anlamıyla bir Atatürkçü ve milliyetçi bir insandı yaşasaydı çok şeyyyyy deişirdi çokkk
    hee bu arada benim yayın kuruluşundan felan haberim yok dedikleriniz doru olabilir

    İmkansızsa yaparız Mucizeyse biraz zaman ALIR!!!
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    cold-m4
    cold-m4's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Temmuz/2007
    Erkek
    hacılar benim kafamı kurcalayan bi soru var, sağcılar milliyetçi, solcular da milliyetçi, niye bu kavga? bence en güzel rejim ırkçı komünizmdir.. yani ülkede sıkı yönetim olcak bütün hainler temizlencek bi tek Türklere ayrıcalık tanıncak.. herşey devletin elinde olcak.. kiliseler kapatılcak bi tek camiler kalcak :) anca o zaman düzelir bu memleket.. mason locaları kapatılıp hepsi idam edilcek, kürtüdür pkk lısıdır tinercisidir hepsi asılcak.. başka türlü düzelmez..
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    JeansHerif
    JeansHerif's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Haziran/2006
    Erkek
    hackermemo dedigin dogru sag sol ortak ideolojiler paylasilio ama ne yazikkki sag sol die ayrilioruz
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    teomanyak
    teomanyak's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Eylül/2005
    Erkek
    kullandigin kelimelerin anlamlari konusunda bilgin olmadigini düsünüyorum,...

    ..."irkci kommunizm"...
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    LYCRa
    LYCRa's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Haziran/2003
    Erkek
    he aggio sen biliosun gene.. Tüm kürtleri toplayıp başbakan bile seçmiştir taksimde

    bu arada hackermemo sen mükemmelsin :D
    ne güzel fikirlerin varmış. hangi yerlere takılıosun söle bende takılim :d
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ~$
    ComputerWolf
    ComputerWolf's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 26/Mart/2003
    Erkek
    Hacim gecmiste kavgalar edildi sagci-solcu ayrimi yapildi..bugun biz elimizden geldigi kadar bu ayrimi yapmamak zorundayiz...gecmistede yazdim..oldurulen ulkuculerde bu ulkenin iyiligi icin hayalleri ve dusunceleri vardi...oldurulen devrimcilerinde bu ulkenin yarinlari icin hayalleri vardi ortak noktalari bu ulkenin iyiligini istiyorlardi...bizler onlarin tecrubelerinden yararlanip sag-sol ikiligini dusmemeliyiz...konuyum sag-sol tartismasina cekmeyelim...

    Hep denedin. Hep yenildin. Olsun yine dene , yine yenil ama daha iyi yenil !
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ~$
    ComputerWolf
    ComputerWolf's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 26/Mart/2003
    Erkek
    Lycra Deniz GEzmisi Kurt sovenisti gibi gostermen yanlis.

    Hep denedin. Hep yenildin. Olsun yine dene , yine yenil ama daha iyi yenil !
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    cold-m4
    cold-m4's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Temmuz/2007
    Erkek
    hacı teo bilgim var, farkındayım ikisinin belki de zıt anlamlı olduğunun ama ikisi birleşince bi işe yarıyo, başka türlü tek başına olmuyo..

    compü tmm işte demek istediğim de ayrıma düşmeyelim o yüzden bence ne deniz gezmiş olsu ne türkeş olsun bu konular açılmasın eski defterler eskide kalsın..

    lycra hacı sana gelince, :) ben bi yere takılmıyom yaw hayat tecrübesi :P
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    darkii
    darkii's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Haziran/2006
    Erkek
    Compu ++9
    Ayrica video icinde goruslerim ayni tamamen propaganda yapilmis deniz abinin belgeseli 5 dakkaya sıgdırılacak bisey deildir..O tam bir ataturkcuydu

    Sözlerim Silahlarim! İmza Kajmer...
Toplam Hit: 8075 Toplam Mesaj: 72