folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Diyanetin Bütçesi Hakkında



Diyanetin Bütçesi Hakkında

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Baturay_Turkmen
    Baturay_Turkmen's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Mart/2011
    Erkek
    GUS bunu yazdı
    HolyOne bunu yazdı

    Hatta şu hoparlorlerini de kaldırsalar camiden, herkezin saati, telefonu vs var artık cebinde. Ama hangi delikanlı teklif edebilir tabi o ayrı mesele =))

    göktürkte ve tarabyaüstünde ezan okunmuyor insanlar ezan sesinden şikayetçi oldukları için yaptılar bunu ki bu 2 semt sadece benim bildigim yerler.

    Ya o da saçma sonuçta ülkenin çoğunluğu ve tarihi itibarıyla ezan sesini susturmak da yanlış .. fransa kiliselerden çanları söktürür mü hiç ? Sadece devlet din adamlarını eğitsin. Cemaat de imamın parasını versin, Cami yaptırsın...

    Baturay_Turkmen tarafından 07/Şub/14 11:11 tarihinde düzenlenmiştir

    Ne Mutlu Türk Doğana..
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    xxjokerxx
    xxjokerxx's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2006
    Erkek
    Ekerci bunu yazdı
    xxjokerxx bunu yazdı

    Bişi dicemde cok zorunuza gider banlanırım diye demiyorum ama şunu diyim ülkede her sey düzgün her yer güzel herşey gerekli size diyanet mi battı ?

    nasıl bir kafa var sende ya.senin gibi insanlar yüzüden bu ülke böle bok durumda.ii be oldu hiçbişi düzgün gitmiyor diye hiçbir şeyi sorgulamayalım.batalım.millet çalsın çıprsın millettin karısına kızına saldırsınlar neremiz düzgün ki deyip es geçelim

     

    oksijen israfısın be

    sen bu dünya ya o kadar yararlısınki sen olmasan dünya yörüngesinden kayar dünyanın dönüş şeklini sen belirliyodun dimi evet bizim gibiler yüzünden hep bu ülke bu durumda yanımda olsan uzun uzun tartışırım senlede forumda yaz yaz senle uğraşamam sen sorgula dur gün gelecek senide sorgulayacaklar merak etme sen.


    okmam yazmam yok möhür yada barnak bassam olmamı
Toplam Hit: 5683 Toplam Mesaj: 53