Eurovizyon Yarışmacıları
-
Yarışmacıların performanslarına ve kıyafetlerine baktımda çok saçma ve komik giyinişleri var. Özellikle müzik ve ses olarak çok vasat bir sene. Bir bulgar hatun vardı onun sesi güçlüydü geri kalanlar işe yaramaz. Bu yarışmada Türk olduğum için demiyorum ama Kenan en iyi performansı sergiledi. Kesinlikle 1. olmalıyız.
-
oradaki bütün yarışmacıları toplasan bir tane şarkıcı çıkmaz..hepsi embesil a.q..
-
yunan götleri bizim şarkıyı çalmış:d
finlandiyanın şarkısı guzel hennamı ne
yunanların ki guzel
bizimki guzel
bosna hersekın kı guzel
-
bence de birinci olmalıyız ya diğerleri bi işe yaramaz.
-
hiç haz almam bu yarışmadan nefret ederim ama 20 numarayı harbiden beğendim.romanya galiba.
kenanı hiç sevmem ama bilmiom nedense kazanmasını istiyorum :) -
Ermenistan puan vermedi bize? ağzımı açmayayım şimdi.
-
ulan şerefsizler direk taraf tutuyor giriyorlar bize puan veren yok, umarım ilk 5 e gireriz. Ama bir kez daha görüyoruz ki Türkün Türkden başka dostu yok !
-
yunanlilar puan vermedi :)
puanlama programida guzelmis :D
-
o ermenilere oy verenlerin var ya ellerini s.km daha bişe demiyorum !
-
ermenistana 12 werdık oha diyorum
-
türkiye 12 puani ermenistana verdi :)
hepimiz ermeniyiz :D
Toplam Hit: 8337 Toplam Mesaj: 74
