Eurovizyon Yarışmacıları
-
abi bizden 12 puanın ermenilere cıkması bence ermenilerin oy kullanması olmasın? çünkü Türkler sanmıyorum ya ermenilere bukadar oy kullanıcagını...Birde dikkat ettiyseniz fransızlar ingilizler almanlar hep sonlarda kalıyo herifler hiç s*klemiyo galiba kazanıp birde boşu boşuna organizasyonla ugrasmayalım diyolar:D
-
Kreston bunu yazdı:
-----------------------------
2003te nasıl birinci olduk o zaman? Şarkının güzel olmasıyla bir ilgisi olabilir mi acaba? Yok o şuna verdi şu buna verdi aman yunan ibne aman ermeni göt adamlar bize 12 puan verse öyle demezdiniz ama dimi?
-----------------------------
yunan ve ermeni götleri bize 12 puan verselerde vermeselerde götler aq değişmez.Compünün dediği gibi kim kime kin besliyo belli oluyo:) -
TorNaVida bunu yazdı:
-----------------------------
Kreston bunu yazdı:
-----------------------------
2003te nasıl birinci olduk o zaman? Şarkının güzel olmasıyla bir ilgisi olabilir mi acaba? Yok o şuna verdi şu buna verdi aman yunan ibne aman ermeni göt adamlar bize 12 puan verse öyle demezdiniz ama dimi?
-----------------------------
yunan ve ermeni götleri bize 12 puan verselerde vermeselerde götler aq değişmez.Compünün dediği gibi kim kime kin besliyo belli oluyo:)
-----------------------------Gençsiziniz öyle mi? Atatürkün takipçilerisiniz öyle mi? Yurrta barış, dünyada barış öyle mi? Sizin içinizde bu kin-düşmanlık olduğu müddetçe çok zor. Sırf puan vermedikleri için adamları göt, orospu çocuğu yaptınız. Ne desem boş.
-
fransadan oylari ben verdim laaaan :D
bu arada orda seyirci olmak için kisi basina 300 euro giris parasi aldilar binlerce kisi gelio birde ülkenin reklamini yapiyolar yani ii para getirio bu tür organizasyonlar
-
kreston anlama sorunun mu var yoksa anlamamazlıktan mı geliyosun?Sana diyorumki puan verselerde vermeselerde onlar göt aq bu kadar.Atatürkçüyüm yurt sulh dünyada sulh... ama doguda ermeniler batıda rumlar katliamlar cıkaracak bende yurta sulh dünyada sulh dicem oh ne ala memleket.Bazen barıs savasla kazanılır :)
-
yuro vizyona sagopa yı sokmayan kişilere sokayım
sago mahlas kaf keeeff
kesin birinci oluruk :) inş seneye sago girer valla =)
-
layn kaç senedir düşünüyom bu sagopa girse yurovizyona ne yapar nasıl çıkar diye... Adam bence yurovizyonun vizyonunu değişitirir, şuan politik bir vizyona sahip ise sagopadan sonra şarklıara önem veren bir vizyona sahip olur bence :D... Hayır adamdan özel şarkı yapmasını bile istemesen olur, hangi şarkısıyla katılsa açık ara birinci tabi dediğim gibi vizyon denişirse... :D
-
cnr437 bunu yazdı:
-----------------------------
layn kaç senedir düşünüyom bu sagopa girse yurovizyona ne yapar nasıl çıkar diye... Adam bence yurovizyonun vizyonunu değişitirir, şuan politik bir vizyona sahip ise sagopadan sonra şarklıara önem veren bir vizyona sahip olur bence :D... Hayır adamdan özel şarkı yapmasını bile istemesen olur, hangi şarkısıyla katılsa açık ara birinci tabi dediğim gibi vizyon denişirse... :D
-----------------------------ben herzaman şunu hayal ederim : Sagopa Kajmer erevizyon için özel bi şarkı yapacak, Hem de Mehter Müzikli. bak ozaman sen duruma. yer yerinden oynar aq kaçarlar türübünden :D
-
Sago mago hikaye Pentagramı tek geçerim (: Yer yerinden oynar,mekan yıkılır, millet müzik nasıl yapılıyomuş görür (:
-
amk. ermenilere oy verenlerin şarkıları bi boka benzemio hele o ukraynadaki yaratıklara ne demeli amk. cıkmış ortaya 3 4 tane şaklaban milleti eğlendirmeye çalışıo arkadaşlar ben en çok moldovaya üzülüom şarkıları çok güzeldi ama aşağılarda kaldılar dinlemenizi tavsiye ederim natalia barbu-fight süper bi şarkı ilk 3 te yer alcak bi şarkı bence sırbistanın şarkısını pek dinlemedim ama güzel falan dediler. olsun seneye inş. 4. fena sayılmaz.
