folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Eurovizyon Yarışmacıları



Eurovizyon Yarışmacıları

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Naps
    Naps's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Mart/2006
    Erkek

    abi bizden 12 puanın ermenilere cıkması bence ermenilerin oy kullanması olmasın? çünkü Türkler sanmıyorum ya ermenilere bukadar oy kullanıcagını...Birde dikkat  ettiyseniz fransızlar ingilizler almanlar hep sonlarda kalıyo herifler hiç s*klemiyo galiba kazanıp birde  boşu boşuna organizasyonla ugrasmayalım diyolar:D


    Hayat Ölüme Giden Yolda Bir Düştür...
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    MUBARIZ
    TorNaVida
    TorNaVida's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Temmuz/2005
    Erkek
    Kreston bunu yazdı:
    -----------------------------

    2003te nasıl birinci olduk o zaman? Şarkının güzel olmasıyla bir ilgisi olabilir mi acaba? Yok o şuna verdi şu buna verdi aman yunan ibne aman ermeni göt adamlar bize 12 puan verse öyle demezdiniz ama dimi?
    -----------------------------

    yunan ve ermeni götleri bize 12 puan verselerde vermeselerde götler aq değişmez.Compünün dediği gibi  kim kime kin besliyo belli oluyo:)

    47 ermeni köpeğini tek başına geberten KAHRAMAN TÜRK ŞEHİTİ MÜBARİZ İBRAHİMOV.
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Kreston
    Kreston's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 28/Aralık/2002
    Erkek

    TorNaVida bunu yazdı:
    -----------------------------
    Kreston bunu yazdı:
    -----------------------------

    2003te nasıl birinci olduk o zaman? Şarkının güzel olmasıyla bir ilgisi olabilir mi acaba? Yok o şuna verdi şu buna verdi aman yunan ibne aman ermeni göt adamlar bize 12 puan verse öyle demezdiniz ama dimi?
    -----------------------------

    yunan ve ermeni götleri bize 12 puan verselerde vermeselerde götler aq değişmez.Compünün dediği gibi  kim kime kin besliyo belli oluyo:)
    -----------------------------

    Gençsiziniz öyle mi? Atatürkün takipçilerisiniz öyle mi? Yurrta barış, dünyada barış öyle mi? Sizin içinizde bu kin-düşmanlık olduğu müddetçe çok zor. Sırf puan vermedikleri için adamları göt, orospu çocuğu yaptınız. Ne desem boş.


    Zimbabwe
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    graywolf
    tulu
    tulu's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Eylül/2005
    Dişi

    fransadan oylari ben verdim laaaan :D

    bu arada orda seyirci olmak için kisi basina 300 euro giris parasi aldilar binlerce kisi gelio birde ülkenin reklamini yapiyolar yani ii para getirio bu tür organizasyonlar

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    MUBARIZ
    TorNaVida
    TorNaVida's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Temmuz/2005
    Erkek
    kreston anlama sorunun mu var yoksa anlamamazlıktan mı geliyosun?Sana diyorumki puan verselerde vermeselerde onlar göt aq bu kadar.Atatürkçüyüm yurt sulh dünyada sulh... ama doguda ermeniler batıda rumlar katliamlar cıkaracak bende yurta sulh dünyada sulh dicem oh ne ala memleket.Bazen barıs savasla kazanılır :)

    47 ermeni köpeğini tek başına geberten KAHRAMAN TÜRK ŞEHİTİ MÜBARİZ İBRAHİMOV.
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    FOXXLY
    FOXXLY's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Haziran/2006
    Erkek

    yuro vizyona  sagopa yı sokmayan kişilere sokayım

    sago mahlas kaf keeeff

    kesin birinci oluruk :) inş seneye sago girer valla =) 


    kelimeler albayım bazı anlamlara gelmiyor.
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    cnr437
    cnr437's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 03/Nisan/2007
    Erkek
    layn kaç senedir düşünüyom bu sagopa girse yurovizyona ne yapar nasıl çıkar diye... Adam bence yurovizyonun vizyonunu değişitirir, şuan politik bir vizyona sahip ise sagopadan sonra şarklıara önem veren bir vizyona sahip olur bence :D... Hayır adamdan özel şarkı yapmasını bile istemesen olur, hangi şarkısıyla katılsa açık ara birinci tabi dediğim gibi vizyon denişirse... :D

    Bizim olduğumuz her yerde herşey bizim yüzümüzden olmuştur. Ben benim amk bana bişey olmasın!
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    NighT-7
    NighT-7's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Ağustos/2005
    Erkek

    cnr437 bunu yazdı:
    -----------------------------
    layn kaç senedir düşünüyom bu sagopa girse yurovizyona ne yapar nasıl çıkar diye... Adam bence yurovizyonun vizyonunu değişitirir, şuan politik bir vizyona sahip ise sagopadan sonra şarklıara önem veren bir vizyona sahip olur bence :D... Hayır adamdan özel şarkı yapmasını bile istemesen olur, hangi şarkısıyla katılsa açık ara birinci tabi dediğim gibi vizyon denişirse... :D
    -----------------------------

    ben herzaman şunu hayal ederim : Sagopa Kajmer erevizyon için özel bi şarkı yapacak, Hem de Mehter Müzikli. bak ozaman sen duruma. yer yerinden oynar aq kaçarlar türübünden :D


    sanılanın aksine...
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    HolySeclorum
    HolySeclorum's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Mart/2007
    Erkek
    Sago mago hikaye Pentagramı tek geçerim (: Yer yerinden oynar,mekan yıkılır, millet müzik nasıl yapılıyomuş görür (:

    Her Hakkım Saklıdır
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    POLECAT
    POLECAT's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Nisan/2007
    Erkek
    amk. ermenilere oy verenlerin şarkıları bi boka benzemio hele o ukraynadaki yaratıklara ne demeli amk. cıkmış ortaya 3 4 tane şaklaban milleti eğlendirmeye çalışıo arkadaşlar ben en çok moldovaya üzülüom şarkıları çok güzeldi ama aşağılarda kaldılar dinlemenizi tavsiye ederim natalia barbu-fight süper bi şarkı ilk 3 te yer alcak bi şarkı bence sırbistanın şarkısını pek dinlemedim ama güzel falan dediler. olsun seneye inş. 4. fena sayılmaz.

    "" Cümleler Doğrudur Sen Doğru İsen, Doğruluk Bulunmaz Sen Eğri İsen. P.S
Toplam Hit: 8336 Toplam Mesaj: 74