Eurovizyon Yarışmacıları
-
beyler gereksiz tek kelimelik postlar atmayın.slinecektir bilginize.
-
Bu ne ya nerede adalet dürüstlük bunların alayı o.ç. Ulan kemal sunalın bile sesi bunlardan daha güzeldi, şerefsizler hep kendi ülkelerini tutuyor, kıbrıs rumlarının ermenilere ve yunanistana vereceği belliydi ve yine aynısını yaptı. Heleki yunanistan ile ermenilere puan veren zihniyeti .........
-
a.q. hep çıkar olayları ama şunu anlamıyorum o ermenistana oy basanlar harbiden türk mü yoksa zengin o.ç. bi ermeni mi böyle yaptırdı , kısacası bizde lobileşme sıfır elin oğlu bu işi yapıyo , sırbistana oy werenler ise ne diye werdi a.q. müzik adına hiç bişey yok ben böyle yarışmanın a.q. seneye kim katılacak acaba :)
-
sonuç ne oldu hacılar girdikmi 5 e
-
hollandadan iyi bişey bekliyorum ama bakalım diyecektim 12 geldi :)
-
lan allah razı olsun yurt dısındakı turklere. onlarda olmasa biz bi b.ku yıyemeycez
-
ruslara öldüm yhaaa hem sarkı olarak hem hatun olarak... off ne yalarım:P:P
-
1 kim suan
biz kacıncıyız :D
-
şu an 4.yüz
-
Şike var :)
Not:Ulan bu rus, moldov ve ukraynalı kadınlar buraya çalışmaya geliyorlar onları hakettiği gibi ağırlarken bunların bize verdikleri puana bak. Artık bundan sonra daha dikkatli kullanalım...
Toplam Hit: 8340 Toplam Mesaj: 74
