Eurovizyon Yarışmacıları
-
bu erevizyon aynı kıral tivi vidyo müzik ödülleri gibi hep şike-ibnelik
-
dj alpere yazık oldu kenan ilk 3e girer diye bayaa büyük iddalara girmişti heralde . 4.olunca cok pis koymustur
-
DkN_JaN bunu yazdı:
-----------------------------
abi olay cok basit bosa yapılan bi yarısma bu. avrupadaki ulke sayılarına gore bakarsak nerdeyse yarısı slav. hepsi birbirine veriyo deişmez kaide. baltık ulkelerine bakarsak onlarda hepsi birbirine veriyo türkiyenin 12puan aldıgı yerler almanya fransa hollanda belcika bunlarda deişmez kaide orada yasıyan cok sayıda turk var oyları saolsun. boyle bir kısır dongu icinde suregelen ve gelecek olan bir yarısma. buradan ne objektif puanlar nede baska birsey beklenmez topunun ak
-----------------------------
2003te nasıl birinci olduk o zaman? Şarkının güzel olmasıyla bir ilgisi olabilir mi acaba? Yok o şuna verdi şu buna verdi aman yunan ibne aman ermeni göt adamlar bize 12 puan verse öyle demezdiniz ama dimi? -
2003 deki olayı hatırlamıoysun galiba? daha eurovision a aylar kala kıbrıs yunanistan size vericez puanları demişlerdi verdilerde. danısıklı dovus vardı ortada. 2003te de bize puan vermeyen ulkeler vardı. slavlar birbirine baltıklar birbirine deişmedi deişmez
-
Kreston bunu yazdı:
-----------------------------
2003te nasıl birinci olduk o zaman? Şarkının güzel olmasıyla bir ilgisi olabilir mi acaba? Yok o şuna verdi şu buna verdi aman yunan ibne aman ermeni göt adamlar bize 12 puan verse öyle demezdiniz ama dimi?
-----------------------------
Şimdi biz taraf tutuyoruz da onlar tutmuyor mu?tabi ki ilk kendimizi göreceğiz.unutma ki bize katil damgası vuran onlar.sonra böyle gülecekmiyiz böyle ------------------------>"
"<--------------- -
ha ha kenana 10 a bile giremez diyenleri merak ediyorum yarın sabah vay bea helal olsun ben dedim zaten ilk 10 da derken 10 a giremez diyodun noldu cümlesinin sonundaki döt oluş anını görücem.
:) kenan sağlamdı.Ama her zaman diyorum İPNELER ATENANIN HAKKINI YEDİLER.
-
lan biri tam sonuçları da söyleseydi bari :S aq eurovizyonundan bi cacık olmaz saten sahne performansı çok önemli gençler bunu göz ardı etmeyin loo filandiyadan kim katıldı peki??
-
finlandiya dan hanna pakarinen diye bi kadın şarkısının adı leave me alone aslında çok güzel şarkı ama
-
DkN_JaN bunu yazdı:
-----------------------------
2003 deki olayı hatırlamıoysun galiba? daha eurovision a aylar kala kıbrıs yunanistan size vericez puanları demişlerdi verdilerde. danısıklı dovus vardı ortada. 2003te de bize puan vermeyen ulkeler vardı. slavlar birbirine baltıklar birbirine deişmedi deişmez
-----------------------------Yunanistan bize 2003te 7 puan vermiş. O 7 puanla mı birinci olduk yani :D
-
Dunyanin en aptal yarismalarindan birisi, oylar komsuluga gore veriliyor ,sarkilari guzelmi degilmi sikine takan yok...adam haritayi acip bakmis hangi ulke bizim isimize yara oy verelim....fransa,ingiltere gibi ulkelerden turkiyeye 12puan cikmasinin tek nedenide oradaki bizim Turkler oturup oy kasmislar :D....tamam yarismayi yapinda milli mesela halinde halka lanse etmeyin...ama bizimkiler ermenistana 12puan vermisler,sevindim buna dunya gorusun bari amk,kim kime kin besliyor,kimin zihniyeti caglar oncesinde....
