folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Eurovizyon Yarışmacıları



Eurovizyon Yarışmacıları

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    NighT-7
    NighT-7's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Ağustos/2005
    Erkek
    bu erevizyon aynı kıral tivi vidyo müzik ödülleri gibi hep şike-ibnelik

    sanılanın aksine...
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    fth_
    fth_'s avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Ocak/2006
    Erkek
    dj alpere yazık oldu kenan ilk 3e girer diye bayaa büyük iddalara girmişti heralde . 4.olunca cok pis koymustur

    çocuktum,büyüdüm
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Kreston
    Kreston's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 28/Aralık/2002
    Erkek

    DkN_JaN bunu yazdı:
    -----------------------------
    abi olay cok basit bosa yapılan bi yarısma bu. avrupadaki ulke sayılarına gore bakarsak nerdeyse yarısı slav. hepsi birbirine veriyo deişmez kaide. baltık ulkelerine bakarsak onlarda hepsi birbirine veriyo türkiyenin 12puan aldıgı yerler almanya fransa hollanda belcika bunlarda deişmez kaide orada yasıyan cok sayıda turk var oyları saolsun. boyle bir kısır dongu icinde suregelen ve gelecek olan bir yarısma. buradan ne objektif puanlar nede baska birsey beklenmez topunun ak
    -----------------------------

    2003te nasıl birinci olduk o zaman? Şarkının güzel olmasıyla bir ilgisi olabilir mi acaba? Yok o şuna verdi şu buna verdi aman yunan ibne aman ermeni göt adamlar bize 12 puan verse öyle demezdiniz ama dimi?

     


    Zimbabwe
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    DkN
    DkN's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Ocak/2006
    Erkek
    2003 deki olayı hatırlamıoysun galiba? daha eurovision a aylar kala kıbrıs yunanistan size vericez puanları demişlerdi verdilerde. danısıklı dovus vardı ortada. 2003te de bize puan vermeyen ulkeler vardı. slavlar birbirine baltıklar birbirine deişmedi deişmez

    Vatan ne Türkiye"dir Türklere, ne Türkistan; Vatan büyük ve müebbet bir ülkedir: Turan. ~ Saga qaygı kelgende qorqup qaşsam taa saga, Qayday betpen qararman aytaş yurtum men saga? Ne dermen dep aytarman sütün bergen anamga? Ne dermen dep aytarman maga sengen atamga? ~ Kök Bayraq"a selam olsun !
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Shamanist
    Shamanist's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Nisan/2007
    Erkek

    Kreston bunu yazdı:
    -----------------------------
    2003te nasıl birinci olduk o zaman? Şarkının güzel olmasıyla bir ilgisi olabilir mi acaba? Yok o şuna verdi şu buna verdi aman yunan ibne aman ermeni göt adamlar bize 12 puan verse öyle demezdiniz ama dimi?
    -----------------------------
    Şimdi biz taraf tutuyoruz da onlar tutmuyor mu?tabi ki ilk kendimizi göreceğiz.unutma ki bize katil damgası vuran onlar.sonra böyle gülecekmiyiz böyle ------------------------>""<---------------


    iyi biri değil... TBT
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Ayro
    Ayro's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Ağustos/2005
    Erkek

    ha ha kenana 10 a bile giremez diyenleri merak ediyorum yarın sabah vay bea helal olsun ben dedim zaten ilk 10 da derken 10 a giremez diyodun noldu cümlesinin sonundaki döt oluş anını görücem.

    :) kenan sağlamdı.Ama her zaman diyorum İPNELER ATENANIN HAKKINI YEDİLER.

  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ArmadA
    ArmadA's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Ekim/2005
    Erkek

    lan biri tam sonuçları da söyleseydi bari :S aq eurovizyonundan bi cacık olmaz saten sahne performansı çok önemli gençler bunu göz ardı etmeyin loo filandiyadan kim katıldı peki??


    Living Death
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    eray
    eray's avatar
    Kayıt Tarihi: 20/Nisan/2007
    Erkek
    finlandiya dan hanna pakarinen diye bi kadın şarkısının adı leave me alone aslında çok güzel şarkı ama

    Nihayet kendimle başbaşa kalabileceğim günler geldi..
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Kreston
    Kreston's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 28/Aralık/2002
    Erkek

    DkN_JaN bunu yazdı:
    -----------------------------
    2003 deki olayı hatırlamıoysun galiba? daha eurovision a aylar kala kıbrıs yunanistan size vericez puanları demişlerdi verdilerde. danısıklı dovus vardı ortada. 2003te de bize puan vermeyen ulkeler vardı. slavlar birbirine baltıklar birbirine deişmedi deişmez
    -----------------------------

     Yunanistan bize 2003te 7 puan vermiş. O 7 puanla mı birinci olduk yani :D


    Zimbabwe
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ~$
    ComputerWolf
    ComputerWolf's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 26/Mart/2003
    Erkek
    Dunyanin en aptal yarismalarindan birisi, oylar komsuluga gore veriliyor ,sarkilari guzelmi degilmi sikine takan yok...adam haritayi acip bakmis hangi ulke bizim isimize yara oy verelim....fransa,ingiltere gibi ulkelerden turkiyeye 12puan cikmasinin tek nedenide oradaki bizim Turkler oturup oy kasmislar :D....tamam yarismayi yapinda milli mesela halinde halka lanse etmeyin...ama bizimkiler ermenistana 12puan vermisler,sevindim buna dunya gorusun bari amk,kim kime kin besliyor,kimin zihniyeti caglar oncesinde....

    Hep denedin. Hep yenildin. Olsun yine dene , yine yenil ama daha iyi yenil !
Toplam Hit: 8338 Toplam Mesaj: 74