Eurovizyon Yarışmacıları
-
TorNaVida bunu yazdı:
-----------------------------
kreston anlama sorunun mu var yoksa anlamamazlıktan mı geliyosun?Sana diyorumki puan verselerde vermeselerde onlar göt aq bu kadar.Atatürkçüyüm yurt sulh dünyada sulh... ama doguda ermeniler batıda rumlar katliamlar cıkaracak bende yurta sulh dünyada sulh dicem oh ne ala memleket.Bazen barıs savasla kazanılır :)
-----------------------------Nerde katliam var? Atatürkçüymüş. Ben biliyorum öyle Atatürkçüleri.
-
Kreston bunu yazdı:
-----------------------------
Nerde katliam var? Atatürkçüymüş. Ben biliyorum öyle Atatürkçüleri.
-----------------------------
Yukarıda dediğin laflara bakılırsa sen dünyadan ve tarihten bi habersin hacım.Biliyorum öyle Atatürkçüleri diyosun ama bişey bilmiyosun.Ben sana burda sana tarihte ve yakın tarihte yapılan katliamları anlatmicam hacı anlatsamda sen anlamazsın kendini koşullamışsın anlamamaya.O yüzden sana daha fazla cvp vermek istemiyorum konu tadında kalsın... -
Savaşlar oldu bitti ama senin kafa geçmişte kalmış anlaşılan. Mesele daha fazla uzamasın kilitliyorum
Toplam Hit: 8331 Toplam Mesaj: 74
