Half-Life Server Aldık Müritleri Bekleriz
-
yavşağın biri akşamdan biri tbt nickleriyle girip hile açıyor serverda az önce benim nicklede girmiş, skype tan yazdılar sen misin diye ilgim ve alakam yoktur
-
half life sarmıyor ya counter falan kurun takılalım gençler.
hatta takım çıkartalım maçlar falan yapalım
-
EN IYISI, cs pistol deathmatch
-
hile yapmayın beyler :D
-
cs yapsak.
-
gelen kimse yok mu ? biraz ekşınlasam
Bu arada turnuva yapalım pw koyunda sv'ye az, turnuva şampiyonu kim olacak bakalım -
slot boş kalmıyor bu kadar adam cs atsak gelmez mi ? map'ler çok küçük kalıyor silah bulana kadar geberiyoz :/
-
benim gibi gececilerden kalan ya da erken kalkan oynayan yokmu oynayak :D
-
ya sadece 2 map mi var başka maplerde koyunla bayıyo bi süre sonra
-
Abi download yapıyorum gelicem :D
Toplam Hit: 34485 Toplam Mesaj: 302
