İTÜ Mühendislik - Doğuda Tıp
-
by_Tet bunu yazdı:
-----------------------------ErotikPanda bunu yazdı:
-----------------------------by_Tet bunu yazdı:
-----------------------------ErotikPanda bunu yazdı:
-----------------------------Hayallerimi konuşacaz yoksa gerçeklerimi ?
Ben türkiye gerçeklerinden konuşayım herkesin hayalleri var zaten
mühendis olursan yok bilgisayar programları yok dil yok seminerler yok dersler yok ekstra dil otu boku çıkınca torpili kpss ...... daha sayayımmı ?
Peki tıp ? Kendini geliştir yeter mezuniyetinden 42 gün sonra devlette 3 milyar maaşla pratisyen olarak çalışıyorsun.
He bu arada ne cerrah paşalı doktorlar gördük bi boktan çakmaz ne ağrılılar gördük başarıdan başarıya koşar.
bu yüzden tıpa merakın varsa kendimide yetiştirirm diyosan ve türkiyedeysen mühendislik seçecek kadar mazoşist olamazsın
-----------------------------7 sene it gibi ders çalışacaksın ve okulu bitireceksin öyle mi? Hem de kalmadan? Peki ne için tıp para için.
Boşver hoca boşver mühendislik iyidir.
-----------------------------Yaş 16 normaldir. 26 yaşında tekrar bana mesaj at bir daha bu konudan bahsedelim.
-----------------------------Hocam fen lisesindeyim etrafımdaki herkes para için tıp fakültesini istiyor yalnızca para için ve ben ankaradayım ankarada devlet hastanelerinde küçük yaşlarda abim için çok gezdik sadece devlet hastanesi değil hacettepede de bulunduk ve paradan başka hiçbirşeyi gözü görmeyen devlete kapak atayım da rahat olayım hayali kurarak tıp fakültesini kazanan tıp fakültesinde çıldıracak düzeyde emek veren yaratıklarla karşılaştık.
abimi kaybettik tabi. o kısımlara girmeyelim.
fakat şuanda bile aile hekimim burun spreyi yerine burun fısfısı dedim diye bana azar çekebiliyor çirkefleşebiliyor. Hatta ve hatta muayene olabilmek için çankırıya gideceksin aile hekimin orada benlik durum yok deyip siktir edebiliyor.
Evet bu arkadaş da para için okusa bu psikolojiye kavuşacak bundan eminim. ve %99 da bu böyledir. İşini severek yapmayan insanların psikolojilerine olumsuz etkilerini biliyorsundur. Bu işine de yansır.
Söyle lütfen doktorluk gibi yüce mevkisi olan bir işi para için yaparsın ne gibi problemlere yol açarsın?
Kaç kalp kırılır kaç beddua alırsın.
Herneyse hocam işin gerçek boyutu varsa bu kısmı da var. Benim gibi doktorlardan ve doktorluktan nefret edenlerin tek sorumlusu işini severek yapmayan küçüklüğünde hayali doktorluk olmayan ve sırf para için, devlete kapak atıyım rahatım düşüncesiyle doktorluk yapan yaratıklardır.
Yaşım 26ya gelmesine gerek yok.
Bence sen 16 yaşına in hocam da anla beni.
Mesaj 22 Temmuz 2012 (Pazar) Saat: 00:41'da by_Tet tarafından düzenlendi.
-----------------------------Öncelikle allah rahmet eğlesin..
Ben sana haksızsın dedimmi ?
Sana şunu söyliyim kötü bir doktor olup insan öldürmekle (mecaz) kötü bir mühendis olup insan öldürmek (mecaz) arasında hiç bi fark yoktur.
Gördüklerin / yaşadıkların / tecrübelerin bu hale getirmiş vs.. olabilir. Yanlız böyle düşünüldüğü için mühendislik tıp a karşı küçümseniyor. Doktorluk yüce meslek ama mühendislik tercih..
Sana tekrar diyorum 26 yaşına geldiğinde tekrar görüşelim.
Bunu küçümsemek içinmi dedim ? Alakası bile yok. sadece ilerde saygınlık, para ve kariyer ( kendin için değilse bile ailen anan baban evlatların için ) tercih yapıp ileriyi düşündüğünde göreceksin.
Evet tıptan nefret eden ben doktor olamam birine boşver git ol denmesi çok abestir. Ama türkiyede yaşadığını unutma.
Sen en boktan üniden bile tıptan mezun olup önünde herkese önünü kapattırııp doktor bey dedirttirirsin, ama en iyi üniden mezun olup bi arkadaşında konuda yazdığı gibi hem mühendis olup hem sana işlerinin yaptırıp hemde çay getirttiriler.
Doktorken öğlen 1 de işin biterken (genel olarak ), mühendisken doktorun aldığı yarı ücrete 18 saat mesayi yaptırdıklarında anlarsın ne demek istediğimi..
Mesaj 22 Temmuz 2012 (Pazar) Saat: 00:51'da ErotikPanda tarafından düzenlendi. -
Bir diger mevzu benim dis te oda arkadasim. Adam soru okumadan sinif geciyor kurmus timi her sinav kopya bazilari saatlerce calisitken o sadece gezip eyleniyor. muhtemel bi kac sene sonrada paraya para demicek simdide demiyor burs imkani fazla. İnsan dusunuyor bu adam dis nasil cekecek hakkini vermek lazim pratigi iyi ama teorik sifir herifte. Bende doktorlari sevmem bi cogu egoist ama bazilari da cok iyi ozellikle ozeldekiler. (: su an cok pis gaza geldim. seneye calisicam su sinava bir daha. cok mu zor soru cozmek hic degil. bu sene girdim yeminle daha iyi mat yaptim ygs de calissam gorum hepsine :DMesaj 22 Temmuz 2012 (Pazar) Saat: 01:00'da zeybekustasi tarafından düzenlendi.
-
ErotikPanda bunu yazdı:
-----------------------------by_Tet bunu yazdı:
-----------------------------ErotikPanda bunu yazdı:
-----------------------------by_Tet bunu yazdı:
-----------------------------ErotikPanda bunu yazdı:
-----------------------------Hayallerimi konuşacaz yoksa gerçeklerimi ?
Ben türkiye gerçeklerinden konuşayım herkesin hayalleri var zaten
mühendis olursan yok bilgisayar programları yok dil yok seminerler yok dersler yok ekstra dil otu boku çıkınca torpili kpss ...... daha sayayımmı ?
Peki tıp ? Kendini geliştir yeter mezuniyetinden 42 gün sonra devlette 3 milyar maaşla pratisyen olarak çalışıyorsun.
He bu arada ne cerrah paşalı doktorlar gördük bi boktan çakmaz ne ağrılılar gördük başarıdan başarıya koşar.
bu yüzden tıpa merakın varsa kendimide yetiştirirm diyosan ve türkiyedeysen mühendislik seçecek kadar mazoşist olamazsın
-----------------------------7 sene it gibi ders çalışacaksın ve okulu bitireceksin öyle mi? Hem de kalmadan? Peki ne için tıp para için.
Boşver hoca boşver mühendislik iyidir.
-----------------------------Yaş 16 normaldir. 26 yaşında tekrar bana mesaj at bir daha bu konudan bahsedelim.
-----------------------------Hocam fen lisesindeyim etrafımdaki herkes para için tıp fakültesini istiyor yalnızca para için ve ben ankaradayım ankarada devlet hastanelerinde küçük yaşlarda abim için çok gezdik sadece devlet hastanesi değil hacettepede de bulunduk ve paradan başka hiçbirşeyi gözü görmeyen devlete kapak atayım da rahat olayım hayali kurarak tıp fakültesini kazanan tıp fakültesinde çıldıracak düzeyde emek veren yaratıklarla karşılaştık.
abimi kaybettik tabi. o kısımlara girmeyelim.
fakat şuanda bile aile hekimim burun spreyi yerine burun fısfısı dedim diye bana azar çekebiliyor çirkefleşebiliyor. Hatta ve hatta muayene olabilmek için çankırıya gideceksin aile hekimin orada benlik durum yok deyip siktir edebiliyor.
Evet bu arkadaş da para için okusa bu psikolojiye kavuşacak bundan eminim. ve %99 da bu böyledir. İşini severek yapmayan insanların psikolojilerine olumsuz etkilerini biliyorsundur. Bu işine de yansır.
Söyle lütfen doktorluk gibi yüce mevkisi olan bir işi para için yaparsın ne gibi problemlere yol açarsın?
Kaç kalp kırılır kaç beddua alırsın.
Herneyse hocam işin gerçek boyutu varsa bu kısmı da var. Benim gibi doktorlardan ve doktorluktan nefret edenlerin tek sorumlusu işini severek yapmayan küçüklüğünde hayali doktorluk olmayan ve sırf para için, devlete kapak atıyım rahatım düşüncesiyle doktorluk yapan yaratıklardır.
Yaşım 26ya gelmesine gerek yok.
Bence sen 16 yaşına in hocam da anla beni.
Mesaj 22 Temmuz 2012 (Pazar) Saat: 00:41'da by_Tet tarafından düzenlendi.
-----------------------------Öncelikle allah rahmet eğlesin..
Ben sana haksızsın dedimmi ?
Sana şunu söyliyim kötü bir doktor olup insan öldürmekle (mecaz) kötü bir mühendis olup insan öldürmek (mecaz) arasında hiç bi fark yoktur.
Gördüklerin / yaşadıkların / tecrübelerin bu hale getirmiş vs.. olabilir. Yanlız böyle düşünüldüğü için mühendislik tıp a karşı küçümseniyor. Doktorluk yüce meslek ama mühendislik tercih..
Sana tekrar diyorum 26 yaşına geldiğinde tekrar görüşelim.
Bunu küçümsemek içinmi dedim ? Alakası bile yok. sadece ilerde saygınlık, para ve kariyer ( kendin için değilse bile ailen anan baban evlatların için ) tercih yapıp ileriyi düşündüğünde göreceksin.
Evet tıptan nefret eden ben doktor olamam birine boşver git ol denmesi çok abestir. Ama türkiyede yaşadığını unutma.
Sen en boktan üniden bile tıptan mezun olup önünde herkese önünü kapattırııp doktor bey dedirttirirsin, ama en iyi üniden mezun olup bi arkadaşında konuda yazdığı gibi hem mühendis olup hem sana işlerinin yaptırıp hemde çay getirttiriler.
Doktorken öğlen 1 de işin biterken (genel olarak ), mühendisken doktorun aldığı yarı ücrete 18 saat mesayi yaptırdıklarında anlarsın ne demek istediğimi..
Mesaj 22 Temmuz 2012 (Pazar) Saat: 00:51'da ErotikPanda tarafından düzenlendi.
-----------------------------Hocam açıklaman için sağol. Sana hak veriyorum ben de eğer bu taraftan bakarsak.
Fakat mürid için konuşursak itü bilgisayar mühendisliğini tutturabileceğini söylemiş. (mühendislik demiş ama parantez içinde bilgisayar da var)
Peki itü gibi prestijli*** bir üniversitede bilgisayar mühendisliği göz önünde bulundurursak bence mühendislik tercih edilebilir?
senin bilgin var belli ki itü odtü filan farketmiyor mu bu mühendislikteki prestij olsun para olsun bu gibi konular.
*** (prestijli derken üniversitede okumadım bilmem tabi :) ama 9 binle alıyor, ingilizcesi 6binle ve odtüden sonra geliyor. odtüde de tanıtım kamplarında anlatıldığı üzere en geç iş bulma süresi 4 ay gibi bir zaman ki o da bölümün başarılı öğrencilerinin tercih meselesi. 3. sınıfta 3bin dolar maaşla işe başlayabiliyorlar zira.)
edit: benim gibi bilgisayar mühendisliği isteyenlere için önemli bir konu.
Mesaj 22 Temmuz 2012 (Pazar) Saat: 01:00'da by_Tet tarafından düzenlendi. -
by_Tet bunu yazdı:
-----------------------------ErotikPanda bunu yazdı:
-----------------------------by_Tet bunu yazdı:
-----------------------------ErotikPanda bunu yazdı:
-----------------------------by_Tet bunu yazdı:
-----------------------------ErotikPanda bunu yazdı:
----------------------------------------------------------
Hocam açıklaman için sağol. Sana hak veriyorum ben de eğer bu taraftan bakarsak.
Fakat mürid için konuşursak itü bilgisayar mühendisliğini tutturabileceğini söylemiş. (mühendislik demiş ama parantez içinde bilgisayar da var)
Peki itü gibi prestijli*** bir üniversitede bilgisayar mühendisliği göz önünde bulundurursak bence mühendislik tercih edilebilir?
senin bilgin var belli ki itü odtü filan farketmiyor mu bu mühendislikteki prestij olsun para olsun bu gibi konular.
*** (prestijli derken üniversitede okumadım bilmem tabi :) ama 9 binle alıyor, ingilizcesi 6binle ve odtüden sonra geliyor. odtüde de tanıtım kamplarında anlatıldığı üzere en geç iş bulma süresi 4 ay gibi bir zaman ki o da bölümün başarılı öğrencilerinin tercih meselesi. 3. sınıfta 3bin dolar maaşla işe başlayabiliyorlar zira.)
edit: benim gibi bilgisayar mühendisliği isteyenlere için önemli bir konu.
Mesaj 22 Temmuz 2012 (Pazar) Saat: 01:00'da by_Tet tarafından düzenlendi.
-----------------------------Çok fazla uzatmayacam..
umarım sende itülü makine mühendisi endüstrü mühendisi gibi başarılı arkdaşlarım gibi 1500 tl maaşla uğraşamayıp kpss ye hazırlanmak zorunda kalmazsın umarım. Şimdiden başarılar.
-
by_Tet bunu yazdı:
-----------------------------ErotikPanda bunu yazdı:
-----------------------------by_Tet bunu yazdı:
-----------------------------ErotikPanda bunu yazdı:
-----------------------------by_Tet bunu yazdı:
-----------------------------ErotikPanda bunu yazdı:
-----------------------------...
(prestijli derken üniversitede okumadım bilmem tabi :) ama 9 binle alıyor, ingilizcesi 6binle ve odtüden sonra geliyor. odtüde de tanıtım kamplarında anlatıldığı üzere en geç iş bulma süresi 4 ay gibi bir zaman ki o da bölümün başarılı öğrencilerinin tercih meselesi. 3. sınıfta 3bin dolar maaşla işe başlayabiliyorlar zira.)
----------------------
evet ben de bunu mrk ediyorum şimdiye kdr hep tıpdakilerin işbulma kolaylığından bahsetmişiniz.
yok mu mühendis olup da rahatça iş bulan hiç yaw. içimizi karartmayın hocam?
-
asa42 bunu yazdı:
-----------------------------by_Tet bunu yazdı:
-----------------------------ErotikPanda bunu yazdı:
-----------------------------by_Tet bunu yazdı:
-----------------------------ErotikPanda bunu yazdı:
-----------------------------by_Tet bunu yazdı:
-----------------------------ErotikPanda bunu yazdı:
-----------------------------...
(prestijli derken üniversitede okumadım bilmem tabi :) ama 9 binle alıyor, ingilizcesi 6binle ve odtüden sonra geliyor. odtüde de tanıtım kamplarında anlatıldığı üzere en geç iş bulma süresi 4 ay gibi bir zaman ki o da bölümün başarılı öğrencilerinin tercih meselesi. 3. sınıfta 3bin dolar maaşla işe başlayabiliyorlar zira.)
----------------------
evet ben de bunu mrk ediyorum şimdiye kdr hep tıpdakilerin işbulma kolaylığından bahsetmişiniz.
yok mu mühendis olup da rahatça iş bulan hiç yaw. içimizi karartmayın hocam?
-----------------------------aynen ya benim hayelimde odtü yada itü de bilgisayar makine felan mühendisliği vardı :(
-
asa42 bunu yazdı:
-----------------------------by_Tet bunu yazdı:
-----------------------------ErotikPanda bunu yazdı:
-----------------------------by_Tet bunu yazdı:
-----------------------------ErotikPanda bunu yazdı:
-----------------------------by_Tet bunu yazdı:
-----------------------------ErotikPanda bunu yazdı:
-----------------------------...
(prestijli derken üniversitede okumadım bilmem tabi :) ama 9 binle alıyor, ingilizcesi 6binle ve odtüden sonra geliyor. odtüde de tanıtım kamplarında anlatıldığı üzere en geç iş bulma süresi 4 ay gibi bir zaman ki o da bölümün başarılı öğrencilerinin tercih meselesi. 3. sınıfta 3bin dolar maaşla işe başlayabiliyorlar zira.)
----------------------
evet ben de bunu mrk ediyorum şimdiye kdr hep tıpdakilerin işbulma kolaylığından bahsetmişiniz.
yok mu mühendis olup da rahatça iş bulan hiç yaw. içimizi karartmayın hocam?
-----------------------------Tabiki var biz mühendisliklere ölü demedikki ?
Elektrik elektronik, haberleşme ve elektronik vs.. bu tip müh. mezun olanlar genelde tatmin edici maaşlara çalışıyorlar ( çevremden bildiklerim )
-
Ancak kimse onunuzde saygiyla durmaz. Zuckerborg mu yoksa hayat kurtaran bir insan mi tabikide doktor. Her muhendis doktorun eline muhtactir olacaktir. Hele benim gibi sevgilisi tipta okuyan varsa bu sorun takinti haline donusuyor. Sahsi havali bir insan olmasada insanlarin ona bakisinin degismesi vay tipci ha demeleri beni rahsatsiz ediyor hayli.
-
zeybekustasi bunu yazdı:
-----------------------------
Ancak kimse onunuzde saygiyla durmaz. Zuckerborg mu yoksa hayat kurtaran bir insan mi tabikide doktor. Her muhendis doktorun eline muhtactir olacaktir. Hele benim gibi sevgilisi tipta okuyan varsa bu sorun takinti haline donusuyor. Sahsi havali bir insan olmasada insanlarin ona bakisinin degismesi vay tipci ha demeleri beni rahsatsiz ediyor hayli.
-----------------------------e hocam senin derdin başkaymış baştan böyle desene :)
tıp çı deme sağlıkçı felan de :)
-
Valla allahtan havali biri degil yoksa durum feci. arkadasin dedigi gibi burasi Turkiye statu para cok sey demek. Bastan zevkli bir sey adamla body calisiyoruz yok bu su kasi yok bu su kasi bu boyle gelisir diyor sen dinliyon sadece bende bilsem la vucudumun nasil calistigini felan diyosun. Kiz mevzusu cok problem degil ama arkadaslarda ayni seyi soyluyor. Bu ulkede cok para kazanmasi icin sadece muhendislik istiyorum hangisi demeliydi. ama akli karisikken bence dogru yol tip olmali bilgisayari fazlasiyla sevip sayan cok insan var ki bosuna odtu de degiller. Ha benim cok arkadasim tipa gitti ben kafayi bu yonde takintili cok kale almayin yazdiklarimi. (:Mesaj 22 Temmuz 2012 (Pazar) Saat: 02:25'da zeybekustasi tarafından düzenlendi.
