İzmir Buluşması.
-
tam geliyordum...
-
O değil de la beni şakül neden kaymış amk bütün resimler de ya
-
HannibALgan bunu yazdı:
-----------------------------O değil de la beni şakül neden kaymış amk bütün resimler de ya
-----------------------------abi normaldir ama şu altlıklar güzelde ben onu hüseyin abimden alaydım eyiydi :D
-
Bomonti candır
-
abi istiyorum onu ben yaa + abi bi bira bi bira daha xD anladın sen onu xD
-
Bu altlıkların parasını mı kakaladılar bize ekstradan nedir :/
-
SpArK bunu yazdı:
-----------------------------Bu altlıkların parasını mı kakaladılar bize ekstradan nedir :/
-----------------------------Olabilitesi var lan. Oturdum erinmedim hesapladım toplamda 245 TL hesap girmiş amk
-
patatese 10 lira verdim giderken.
lan a.q. geçen hafta ben 10 liraya 53 kiloluk bi çuval patates aldımdı ödemişten :)
-
shawn tırrosu dinlendirici gözlük diyon sokakta takıyon ne ayaksın lan sen :D
-
crimeangel bunu yazdı:
-----------------------------patatese 10 lira verdim giderken.
lan a.q. geçen hafta ben 10 liraya 53 kiloluk bi çuval patates aldımdı ödemişten :)
-----------------------------tamamda abi biri 6.50 lira bırakmış giderken ödedik :D
hea bende bi bira bi bira ve tost ödedim :D
Peroksit bunu yazdı:
-----------------------------shawn tırrosu dinlendirici gözlük diyon sokakta takıyon ne ayaksın lan sen :D
-----------------------------olm daimi gözlük ben ne yapayım şimdik sende söle bana bakalım paramın 1/2 siyle bira aldım geri kalanıylada bira aldım benim paramın tamamı kaç paradır :D
< id="Search" ="/Search.asp" method="POST" name="Search">< ="text" name="search" />< ="submit" name="B3" value="Ara" />>Mesaj 29 Temmuz 2012 (Pazar) Saat: 14:53'da Shawn tarafından düzenlendi.
