İzmir Buluşması.
-
plastner bunu yazdı:
-----------------------------Pazar olursa yaz beni hocam .
cumartesi malum iş güç ....
-----------------------------kişilere göre ayarlıcaz işte hocam. yazayım şimdide. gün belli olunca konuşuruz detayları.
-
Ben Ağustosun ortasına kadar sakaryadayım,eğer o tarihlere kadar buluşma olmamış olursa belki gelirim geçen seferki gibi :)
-
wasd bunu yazdı:
-----------------------------Ben Ağustosun ortasına kadar sakaryadayım,eğer o tarihlere kadar buluşma olmamış olursa belki gelirim geçen seferki gibi :)
-----------------------------sılıkdığın şeye bak. sen gelince gene yaparız kardeşim :)
-
Okullar başlamadan olacaksa kesinlikle ayarlar gelirim. Okulun olduğu zamanda yoğunluktan katılamadım malesef hiç :(
-
SpArK bunu yazdı:
-----------------------------Okullar başlamadan olacaksa kesinlikle ayarlar gelirim. Okulun olduğu zamanda yoğunluktan katılamadım malesef hiç :(
-----------------------------eylülde falan değil, bu aralar yapalım diyoruz hacım. tatildesin yani :)
-
zaman ve mekan belirlensin aksilik çıkmaz ise gelirim
-
bekleriz hacım
-
yaz okulu ile ben burdayım
nick hafızam iyi değil ama kafkafkaf tı sanırım. aynı dersi alıyoruz oda gelir.
:)
-
aynen yaz benide :)
-
KeRiM_0_5 bunu yazdı:
-----------------------------zaman ve mekan belirlensin aksilik çıkmaz ise gelirim
-----------------------------aynı durum mevcut :))
