İzmir Buluşması.
-
hocalar yapmayın etmeyin bu hafta sonu ödemişteyim :' , izmirdeki hiç bir buluşmaya gelemedim buda yanacak.
-
ödemiş 1 saat yol :) geliver sende noolcak. yarın ödemiş tarafına gelirsem gelirken senide alır gelirim :)
-
hocam işte gelebilme durumum yok anca pazar 5.45 treni ile izmire geçerim 8den sonra gelebilirim yani yanınıza yani buda iptal gibi :'
-
valla bişey diyemicem baya baya bahtsızsın. haftaya yapalım diceeem, tarih geç oluyo. diğer müridler ne der onada bişey diyemem.
-
crimeangel bunu yazdı:
-----------------------------valla bişey diyemicem baya baya bahtsızsın. haftaya yapalım diceeem, tarih geç oluyo. diğer müridler ne der onada bişey diyemem.
-----------------------------Bence de haftaya olsa iyi :)
-
28i yada 29u gibi mi olacak yani?
-
Tarih isterüüüüz
-
bu hafta sonu biraz yoğun katılamayabilirim. diğer hafta c.tesi ya da pazar benim açımdan sıkıntı yok .
-
ozaman karar !
Önümüzdeki hafta ctesi saat akşam 8 diyorum. genel görüş o yönde.
duyanlar duymayanlara bildirsin bi zahmet.
-
crimeangel bunu yazdı:
-----------------------------ozaman karar !
Önümüzdeki hafta ctesi saat akşam 8 diyorum. genel görüş o yönde.
duyanlar duymayanlara bildirsin bi zahmet.
-----------------------------28 Temmuz, saat 20:00.
Bunu 2. mesaja bold olarak yazsana herkes rahatça görsün, ayrıca mekan olarak brişey var mı ?
