Kararsızlık - Üniversite Seçimi Bi El Atın ?
-
siyasal oluyorsa oraya git olmuyorsa ege ye gel.Eğitim %70ing.Bana göre de anadolu da okuma.Çok uzun uzun açıklamaları var ama şimdi yazmak zor geliyor :)
-
iktisat seçeceksen de ingilizce seç. eskişehirde vardı ingilizce. tm olmak bok gibi arada bölüm yok ya cok yüksek ya cok düşük.ayrıca kendini geliştirmek ağızdan çıktığı kadar kolay değil fark yakalamak istiyosan en az 2 yabancı dil gerekli. ayrıca kültürel gelişim de çok önemli anladığın tek şey okul dersleriyse işsiz kalırsın. pratikte de okuldaki kadar başarılı olman gerekiyor. istanbul üniversitesi avcılar kampüsüne gelirsen götün donar kışın :D öyle ki kar dikey değil yatay yağıyor rüzgarın şiddetiyle :D
-
uGuR bunu yazdı:
-----------------------------
hocam alınma ama daha erken değil mi? hele bir ygs'ye girin sonra lys'ye , puanlar açıklandıktan sonra aldığın puana göre üniversite seçimini yaparsın.
----------------------------- -
Istanbul disina cik, kendin yasa biraz. Senin icin cok iyi olur.
-
liseden 3 yil hazirliktan da 1 yil anlayacaginiz 4 yil yalniz yasadim uniye gitcem yalniz yasiycam soyle boyle diyenlere gulup geciodum icimde uni ye gidip yalniz yasamakla ilgili hic heves yok her seyi yapptigima ve skikdigima inaniyorum belki akademik basarim bu yuzden dusuk :/ anadolu univ iyidir ben tasrada okuyacam bu gidisle :)
-
puanlarını bekleme hedefini koy nereye gitmek istiyosan ona göre calısırsın hırs yaparsın. Eskişehirli olarak diyebilirim ki sosyal acıdan ögrenci için en iyi sehirlerden birisidir. Anadolu universitesininde eğitimi iyidir. Ama sunu söyliyim ufak sehirlere sakın ama gitme özellikle kütahyada iktisat okuma i.bakırtaş hocamı görme şehiri anlatmama gerek yok zaten
-
Son satırda görmüş GEÇİRMİŞ derken Geçirmiş büyük yazarak ne ima etmeye çalışıyon hoca sen :D
-
alican, once arastirmani iyi yap.
istedigin bolumu ve kalitesini belirle.imkanlarinla esit olsun.
sonra sinavlarina iyi calis.ama iyi calis.
puani alinca bana pm at. her turlu yardimci olmaya calisirim.
hadi goreyim seni.
-
izmirliyim. izmirde oturuyorum. ve ben izmir dışında olsaydım seçeceğim yer ya izmir. ama eskişehir de gerçekten çok iyi. izmir-eskişehir-bursa üçlüsüne odaklan
-
angels_demos bunu yazdı:
-----------------------------izmirliyim. izmirde oturuyorum. ve ben izmir dışında olsaydım seçeceğim yer ya izmir. ama eskişehir de gerçekten çok iyi. izmir-eskişehir-bursa üçlüsüne odaklan
-----------------------------
Sadece Ege Üniversitesi için diyorsan orayıda ameleler doldurdu hocam :)
