folder Tahribat.com Forumları
linefolder Gündem - Güncel Konular
linefolder Kararsızlık - Üniversite Seçimi Bi El Atın ?



Kararsızlık - Üniversite Seçimi Bi El Atın ?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ZyreX
    ZyreX's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Aralık/2003
    Erkek

    siyasal oluyorsa oraya git olmuyorsa ege ye gel.Eğitim %70ing.Bana göre de anadolu da okuma.Çok uzun uzun açıklamaları var ama şimdi yazmak zor geliyor :)

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ulquiorra
    ulquiorra's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Ağustos/2010
    Erkek

    iktisat seçeceksen de ingilizce seç. eskişehirde vardı ingilizce. tm olmak bok gibi arada bölüm yok ya cok yüksek ya cok düşük.ayrıca kendini geliştirmek ağızdan çıktığı kadar kolay değil fark yakalamak istiyosan en az 2 yabancı dil gerekli. ayrıca kültürel gelişim de çok önemli anladığın tek şey okul dersleriyse işsiz kalırsın. pratikte de okuldaki kadar başarılı olman gerekiyor. istanbul üniversitesi avcılar kampüsüne gelirsen götün donar kışın :D öyle ki kar dikey değil yatay yağıyor rüzgarın şiddetiyle :D

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    warlock
    warlock's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Şubat/2011
    Erkek

    uGuR bunu yazdı:
    -----------------------------

    hocam alınma ama daha erken değil mi? hele bir ygs'ye girin sonra lys'ye , puanlar açıklandıktan sonra aldığın puana göre üniversite seçimini yaparsın.


    -----------------------------


    Aynı şarkıyı 100 kere dinleme manyaklığı olan, sabah suyu yüzüne çarparken suyun bileklerden dirseklerine akmasına uyuz olan, buzdolabını açıp boş boş baktıktan sonra kapayan, kulağında mp3 ile gezerken klip tadında yürüyen, doğru insanı bekleyip yalnız kalan, ellerini bi türlü ısıtamayan, çift bölmeli çakmakta her iki tarafta gaz seviyesini dengeleme ihtiyacı duyan, girdiği kapalı bir mekanda ilk önce çıkış kapısının nerede olduğunu arayan bir insan oğluyum...
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    badass
    badass's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Aralık/2002
    Erkek

    Istanbul disina cik, kendin yasa biraz. Senin icin cok iyi olur.

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    eray
    eray's avatar
    Kayıt Tarihi: 20/Nisan/2007
    Erkek
    liseden 3 yil hazirliktan da 1 yil anlayacaginiz 4 yil yalniz yasadim uniye gitcem yalniz yasiycam soyle boyle diyenlere gulup geciodum icimde uni ye gidip yalniz yasamakla ilgili hic heves yok her seyi yapptigima ve skikdigima inaniyorum belki akademik basarim bu yuzden dusuk :/ anadolu univ iyidir ben tasrada okuyacam bu gidisle :)

    Nihayet kendimle başbaşa kalabileceğim günler geldi..
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Juliet
    Juliet's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Ağustos/2005
    Erkek
    puanlarını bekleme hedefini koy nereye gitmek istiyosan ona göre calısırsın hırs yaparsın. Eskişehirli olarak diyebilirim ki sosyal acıdan ögrenci için en iyi sehirlerden birisidir. Anadolu universitesininde eğitimi iyidir. Ama sunu söyliyim ufak sehirlere sakın ama gitme özellikle kütahyada iktisat okuma i.bakırtaş hocamı görme şehiri anlatmama gerek yok zaten

    011100110110000101111010011000010110111000101110011000010111011001101001
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    TBT
    TBT's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Ocak/2010
    Erkek

    Son satırda görmüş GEÇİRMİŞ derken Geçirmiş büyük yazarak ne ima etmeye çalışıyon hoca sen  :D

  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    murathan
    murathan's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Mayıs/2007
    Erkek

    alican, once arastirmani iyi yap.

    istedigin bolumu ve kalitesini belirle.imkanlarinla esit olsun.

    sonra sinavlarina iyi calis.ama iyi calis.

    puani alinca bana pm at. her turlu yardimci olmaya calisirim.

    hadi goreyim seni.


    copy
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    angels_demos
    angels_demos's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Haziran/2006
    Erkek

    izmirliyim. izmirde oturuyorum. ve ben izmir dışında olsaydım seçeceğim yer ya izmir. ama eskişehir de gerçekten çok iyi. izmir-eskişehir-bursa üçlüsüne odaklan

  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Zodiac
    Zodiac's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Mayıs/2010
    Erkek
    angels_demos bunu yazdı:
    -----------------------------

    izmirliyim. izmirde oturuyorum. ve ben izmir dışında olsaydım seçeceğim yer ya izmir. ama eskişehir de gerçekten çok iyi. izmir-eskişehir-bursa üçlüsüne odaklan


    -----------------------------

    Sadece Ege Üniversitesi için diyorsan orayıda ameleler doldurdu hocam :)


    mantığın korkunu yenemiyorsa kendini düşünenden sayma,
Toplam Hit: 7566 Toplam Mesaj: 58