Kitap Okumak Gerekli Mi?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Haydarberk
    Haydarberk's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Aralık/2011
    Erkek

    Ben normal şartlarda kitap okuyan birisiyim genel itibariyle de fantastik romanları okurum ancak benim kuzen (nickname AMpul) bunun vakit kaybı olduğunu ve okunması gereken kitapların işine yarayacak ilim bilimden bahseden ya da  çalıştığın işte kullanacağın kitap olması gerektiğini savunuyor 

    Ayrıca eğer bir kitap yeterince iyiyse filmini yapıyorlar eğer yapılmamışsa zaten okumaya değmez diyor arkadaş. 

    Siz hangisini savunuyorsunuz?


    Eğer internetten pornoyu kaldırırsanız geriye sadece www.pornomuzugeriverin.com sitesi kalır.
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    u235
    u235's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Mart/2008
    Erkek

    bilimsel olmayan kitabi okumanin yararlari.

    Okumani duzgunlestirir,kelime dagarcigina daha fazla kelime katar,dili daha duzgun cumleler kurmani saglar,konusman akicilasir,dusuncu mantigin gelisir,okudugun kitapdaki hikaye seni eglendirir,hayalgucune katki saglar.

    Eger bunlara degmez diyorsa okumasin.

    u235 tarafından 05/May/13 21:55 tarihinde düzenlenmiştir
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    angelofhope
    angelofhope's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 16/Temmuz/2008
    Erkek

    kesinlikle okunması gerekli.

    yeni kitap okumaya başlayan birisiyim. günde 50 sayfa kitap okuyorum mutlaka.

    insanın konuşma akıcılığı, düşünce tarzı, bakış açısı her şeyi değişiyor.

    tabi türkiye gibi bir ülkede ne kadar anlatsanda "filmi var abi ne gerek var" diyenler çıkar mutlaka


    Programming is our Religion, Algorithms are Our Bible & We ./make Our Own GOD
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Renard
    Renard's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Ocak/2009
    Erkek

    kitap okumak zarar ettirmez adama, ama ne okuduğuna dikkat etmelisin, bilindik yazarlar dısında eski kitaplara yönelmeni tavsiye ederim, şimdiki yazarlar işin parasında ..

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Holyzone
    Holyzone's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 13/Ekim/2008
    Erkek

    hayattaki en gerekli şeylerden bir tanesi hocam.

     

    Holyzone tarafından 05/May/13 21:52 tarihinde düzenlenmiştir
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Easx
    Easx's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Ocak/2010
    Erkek

    Yapma hocam gözün sevem ya. Bir kere yaratıcılığına katkısı var o fantastik serilerin. Bir warcraft serisi gibisi var mı :)

    Ayrıca konuşman düzelir ve akıcı hale gelir. Kitaplarda fantastikte olsa aşk romanıda olsa hikaye sırasında birçok şey öğrenebiliyorsun.

    Bu şekilde özgüvenin artar. Konusu ne olursa olsun kitap okumak insana yeni bir bakış açısı getirir . Kişilik kazandırır.

     

    Kitabın dandiği dündüğü olmaz :D 

     

    Özet: Okuyun 


    www.kriptopedi.com
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Tengri
    Tengri's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Aralık/2010
    Erkek

    kuran okuyun boş boş kitaplar okucağınıza belki ateist arkadaşlarımız çoğalır :D


    Ben Fight Clubı izledin mi? derken utanıyorum, adam İzlemedim. derken utanmıyor. Bi de nasıl güzel mi, diyo... Bi bitmediniz amk.
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Buremba
    Buremba's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Haziran/2006
    Erkek

    kimilerine göre çok gerekli, kimilerine göre gereksiz ama aslında zevk işi. tartışılacak bir tarafı yok yani.


    . . .. . ... .
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Haydarberk
    Haydarberk's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Aralık/2011
    Erkek
    Tengri bunu yazdı

    kuran okuyun boş boş kitaplar okucağınıza belki ateist arkadaşlarımız çoğalır :D

     


    Eğer internetten pornoyu kaldırırsanız geriye sadece www.pornomuzugeriverin.com sitesi kalır.
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Easx
    Easx's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Ocak/2010
    Erkek
    Tengri bunu yazdı

    kuran okuyun boş boş kitaplar okucağınıza belki ateist arkadaşlarımız çoğalır :D

    Aga şimdi buna uygun bir cevap veririm. Bende sınırsız ban yerim. Her konuyu şu olaya getirmeyin


    www.kriptopedi.com
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Tengri
    Tengri's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Aralık/2010
    Erkek
    Easx bunu yazdı
    Tengri bunu yazdı

    kuran okuyun boş boş kitaplar okucağınıza belki ateist arkadaşlarımız çoğalır :D

    Aga şimdi buna uygun bir cevap veririm. Bende sınırsız ban yerim. Her konuyu şu olaya getirmeyin

    allah çarpsın dalga geçmek için yazmadım hocam, ben kuran okudumda ateist oldum ondan yazdım. Ciddi bir yorumdu yani.


    Ben Fight Clubı izledin mi? derken utanıyorum, adam İzlemedim. derken utanmıyor. Bi de nasıl güzel mi, diyo... Bi bitmediniz amk.
Toplam Hit: 8546 Toplam Mesaj: 78