Kürtçe Karakter Nüfus Cüzdanında
-
I. Devletin şekli
MADDE 1. Türkiye Devleti bir Cumhuriyettir.
II. Cumhuriyetin nitelikleri
MADDE 2. Türkiye Cumhuriyeti, toplumun huzuru, millî dayanışma ve adalet anlayışı içinde, insan haklarına saygılı, Atatürk milliyetçiliğine bağlı, başlangıçta belirtilen temel ilkelere dayanan, demokratik, lâik ve sosyal bir hukuk Devletidir.
III. Devletin bütünlüğü, resmî dili, bayrağı, millî marşı ve başkenti
MADDE 3. Türkiye Devleti, ülkesi ve milletiyle bölünmez bir bütündür. Dili Türkçedir.
Bayrağı, şekli kanununda belirtilen, beyaz ay yıldızlı al bayraktır.
Millî marşı "istiklal Marşı"dır.
Başkenti Ankaradır.Dili Türkçe diyor bu üç made degişitirilemez ve degiştirlmesı teklıf dahı edılemez diyor
bu maddelere dayanarak ülkenin bölünmez bütünlüğüne karsı bi tehtit olarak gösterılmezmı bu acılm dedıklerı nane yanı hukuksal acıdan bişey yapılmazmı anayasa mahkemesıne basvurmak flan fılan gıbı :|
-
kısa ve öz... bişeyler yapılmazsa sonumuz hiç de hayır değil...
-
Güzel gelişme :)
bir arkadaşın da dediği gibi "Wc" yazacaklarına "Tuvalet" yazsalar olmaz mıydı sanki..
Elin ingilizcesi bütün mağazalarda boy gösteriyor koca koca panolarda...Bakın bi, Türkçe mağaza ismi vs vs ne kadar kaldı ?
Ona bişey denmiyorsa, buna hiçbir şey denemez sanırım..
-
cuneyd bunu yazdı:
-----------------------------Güzel gelişme :)
bir arkadaşın da dediği gibi "Wc" yazacaklarına "Tuvalet" yazsalar olmaz mıydı sanki..
Elin ingilizcesi bütün mağazalarda boy gösteriyor koca koca panolarda...Bakın bi, Türkçe mağaza ismi vs vs ne kadar kaldı ?
Ona bişey denmiyorsa, buna hiçbir şey denemez sanırım..
-----------------------------Hoca diyarbakırda tonla kürtçe park ismi sokak ismi var, diyarbakırin belediye sitesinde kürtçe dil seçeneği bile var, sonunda nüfus cüzdanlarına girdi yakında resmi evraklarda kullanılacak siz hala takmışsınız WC ye XLarge ye bilmemneye. Gidin allahaşkına post kirliliği yaratmayın.
-
DmrKen bunu yazdı:
-----------------------------cuneyd bunu yazdı:
-----------------------------Güzel gelişme :)
bir arkadaşın da dediği gibi "Wc" yazacaklarına "Tuvalet" yazsalar olmaz mıydı sanki..
Elin ingilizcesi bütün mağazalarda boy gösteriyor koca koca panolarda...Bakın bi, Türkçe mağaza ismi vs vs ne kadar kaldı ?
Ona bişey denmiyorsa, buna hiçbir şey denemez sanırım..
-----------------------------Hoca diyarbakırda tonla kürtçe park ismi sokak ismi var, diyarbakırin belediye sitesinde kürtçe dil seçeneği bile var, sonunda nüfus cüzdanlarına girdi yakında resmi evraklarda kullanılacak siz hala takmışsınız WC ye XLarge ye bilmemneye. Gidin allahaşkına post kirliliği yaratmayın.
-----------------------------XLarge resmi evrakta ne olarak geçiyor ? Ali'nin yeri, mehmet'in dükkanı diye mi ?
madem o kadar "resmi evrak" diyorsun, o zaman onların neden kullanılmasına ses cıkarmıyorsunuz..
Sana göre post kirliliği hoca..Beğenmiyorsan okumazsın, alıntı yapmazsın.
Selametle.
-
ulan ben sizin akp gibi ananızı avradınızı böldünüz ülkeyi aq her bi boka izin veriolar gidio aq ülke bölündü ya
-
cuneyd bunu yazdı:
-----------------------------Güzel gelişme :)
bir arkadaşın da dediği gibi "Wc" yazacaklarına "Tuvalet" yazsalar olmaz mıydı sanki..
Elin ingilizcesi bütün mağazalarda boy gösteriyor koca koca panolarda...Bakın bi, Türkçe mağaza ismi vs vs ne kadar kaldı ?
Ona bişey denmiyorsa, buna hiçbir şey denemez sanırım..
-----------------------------yalnız ingilizlerin arkasında Türkiyeden toprak koparmak için körükleyen terörist bi grup yok
fark burda hocam. iyi anlamak gerek
-
cuneyd bunu yazdı:
-----------------------------
DmrKen bunu yazdı:
-----------------------------
cuneyd bunu yazdı:
-----------------------------Güzel gelişme :)
bir arkadaşın da dediği gibi "Wc" yazacaklarına "Tuvalet" yazsalar olmaz mıydı sanki..
Elin ingilizcesi bütün mağazalarda boy gösteriyor koca koca panolarda...Bakın bi, Türkçe mağaza ismi vs vs ne kadar kaldı ?
Ona bişey denmiyorsa, buna hiçbir şey denemez sanırım..
-----------------------------Hoca diyarbakırda tonla kürtçe park ismi sokak ismi var, diyarbakırin belediye sitesinde kürtçe dil seçeneği bile var, sonunda nüfus cüzdanlarına girdi yakında resmi evraklarda kullanılacak siz hala takmışsınız WC ye XLarge ye bilmemneye. Gidin allahaşkına post kirliliği yaratmayın.
-----------------------------XLarge resmi evrakta ne olarak geçiyor ? Ali'nin yeri, mehmet'in dükkanı diye mi ?
madem o kadar "resmi evrak" diyorsun, o zaman onların neden kullanılmasına ses cıkarmıyorsunuz..
Sana göre post kirliliği hoca..Beğenmiyorsan okumazsın, alıntı yapmazsın.
Selametle.
-----------------------------
X-LARGe marka ismi diyelim o bir MARKA bir ürünü diğerlerinden ayırmaya yarıan kelime :B resmi evrakta X-Large Giyim markadır onun sahibi olan firma atıyorum tahribat giyim aş. dir o rsmi evrakta xlarge giyim die geçmez tahribat giyim aş. diye geçer. wc kelimesi dünyanın neresine giderseniz gidin wc dir. evrenseldir herkes tarafından anna$ılır. kroca öylemi peki?kroca yı dil olarak mı görüyorsunuz :G kroistan diye bir ülke yok bayrağı yok dilide yok.herhangibir tarihi geçmi$i de yok farsça ingilizce vb dillerin bir araya gelmesinden olu$an ku$ dili gibi skimce bir dilcik :B . o yüzden böle yabancı isimlere laf atmayınız. -
cuneyd bunu yazdı:
-----------------------------
DmrKen bunu yazdı:
-----------------------------
cuneyd bunu yazdı:
-----------------------------Güzel gelişme :)
bir arkadaşın da dediği gibi "Wc" yazacaklarına "Tuvalet" yazsalar olmaz mıydı sanki..
Elin ingilizcesi bütün mağazalarda boy gösteriyor koca koca panolarda...Bakın bi, Türkçe mağaza ismi vs vs ne kadar kaldı ?
Ona bişey denmiyorsa, buna hiçbir şey denemez sanırım..
-----------------------------Hoca diyarbakırda tonla kürtçe park ismi sokak ismi var, diyarbakırin belediye sitesinde kürtçe dil seçeneği bile var, sonunda nüfus cüzdanlarına girdi yakında resmi evraklarda kullanılacak siz hala takmışsınız WC ye XLarge ye bilmemneye. Gidin allahaşkına post kirliliği yaratmayın.
-----------------------------XLarge resmi evrakta ne olarak geçiyor ? Ali'nin yeri, mehmet'in dükkanı diye mi ?
madem o kadar "resmi evrak" diyorsun, o zaman onların neden kullanılmasına ses cıkarmıyorsunuz..
Sana göre post kirliliği hoca..Beğenmiyorsan okumazsın, alıntı yapmazsın.
Selametle.
-----------------------------
Evrensel bir dille kürtçeyi bir mi tutalım yani :D:D İnsanı göz göre göre bu kadar da salak yerine koymayın bütün bunların neden yapıldığını çok iyi biliyoruz biz... -
edit: akp ile ilgili birşey vardı neyse davalık olmasın tbt.
