folder Tahribat.com Forumları
linefolder Gündem - Güncel Konular
linefolder Kürtçe Karakter Nüfus Cüzdanında



Kürtçe Karakter Nüfus Cüzdanında

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    mosquit0
    mosquit0's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Mart/2008
    Erkek

    I. Devletin şekli
    MADDE 1. Türkiye Devleti bir Cumhuriyettir.

    II. Cumhuriyetin nitelikleri
    MADDE 2. Türkiye Cumhuriyeti, toplumun huzuru, millî dayanışma ve adalet anlayışı içinde, insan haklarına saygılı, Atatürk milliyetçiliğine bağlı, başlangıçta belirtilen temel ilkelere dayanan, demokratik, lâik ve sosyal bir hukuk Devletidir.

    III. Devletin bütünlüğü, resmî dili, bayrağı, millî marşı ve başkenti
    MADDE 3. Türkiye Devleti, ülkesi ve milletiyle bölünmez bir bütündür. Dili Türkçedir.
    Bayrağı, şekli kanununda belirtilen, beyaz ay yıldızlı al bayraktır.
    Millî marşı "istiklal Marşı"dır.
    Başkenti Ankaradır.

    Dili Türkçe diyor bu üç made degişitirilemez ve degiştirlmesı teklıf dahı edılemez diyor

    bu maddelere dayanarak ülkenin bölünmez bütünlüğüne karsı bi tehtit olarak gösterılmezmı bu acılm dedıklerı nane yanı hukuksal acıdan bişey yapılmazmı anayasa mahkemesıne basvurmak flan fılan gıbı :|


    adaletin bu suçu önleyemiyecek olduğunu düşünüyorsan yargıçda sen ol cellad da
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Meliksah
    Meliksah's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Temmuz/2009
    Erkek
    kısa ve öz... bişeyler yapılmazsa sonumuz hiç de hayır değil...

    aa iyi olmuş lan. güncelleme yapayım imzaya bi ara :W
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    cuneyd
    cuneyd's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Mayıs/2007
    Erkek

    Güzel gelişme :)

    bir arkadaşın da dediği gibi "Wc" yazacaklarına "Tuvalet" yazsalar olmaz mıydı sanki..

    Elin ingilizcesi bütün mağazalarda boy gösteriyor koca koca panolarda...Bakın bi, Türkçe mağaza ismi vs vs ne kadar kaldı ?

    Ona bişey denmiyorsa, buna hiçbir şey denemez sanırım..


    Siz cebit"e gidin Tayyip sizi yakalicak :B adama o kadar laf sölediniz,küfrettiniz :P sizi tahribat.com t-shirtleri ile yakalicak,böle kıcınıza kıcınıza sopaylan vuracak :B Tayyip sizi ağaca vurduracak :B sonra da cemil cicek"e vericek :B / yeah Cemil cicekkk :B
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    DmrKen
    DmrKen's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Eylül/2009
    Erkek

    cuneyd bunu yazdı:
    -----------------------------

    Güzel gelişme :)

    bir arkadaşın da dediği gibi "Wc" yazacaklarına "Tuvalet" yazsalar olmaz mıydı sanki..

    Elin ingilizcesi bütün mağazalarda boy gösteriyor koca koca panolarda...Bakın bi, Türkçe mağaza ismi vs vs ne kadar kaldı ?

    Ona bişey denmiyorsa, buna hiçbir şey denemez sanırım..


    -----------------------------

    Hoca diyarbakırda tonla kürtçe park ismi sokak ismi var, diyarbakırin belediye sitesinde kürtçe dil seçeneği bile var, sonunda nüfus cüzdanlarına girdi yakında resmi evraklarda kullanılacak siz hala takmışsınız WC ye XLarge ye bilmemneye. Gidin allahaşkına post kirliliği yaratmayın.


    01000100 01101101 01110010 01001011 01100101 01101110
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    cuneyd
    cuneyd's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Mayıs/2007
    Erkek

    DmrKen bunu yazdı:
    -----------------------------

    cuneyd bunu yazdı:
    -----------------------------

    Güzel gelişme :)

    bir arkadaşın da dediği gibi "Wc" yazacaklarına "Tuvalet" yazsalar olmaz mıydı sanki..

    Elin ingilizcesi bütün mağazalarda boy gösteriyor koca koca panolarda...Bakın bi, Türkçe mağaza ismi vs vs ne kadar kaldı ?

    Ona bişey denmiyorsa, buna hiçbir şey denemez sanırım..


    -----------------------------

    Hoca diyarbakırda tonla kürtçe park ismi sokak ismi var, diyarbakırin belediye sitesinde kürtçe dil seçeneği bile var, sonunda nüfus cüzdanlarına girdi yakında resmi evraklarda kullanılacak siz hala takmışsınız WC ye XLarge ye bilmemneye. Gidin allahaşkına post kirliliği yaratmayın.


    -----------------------------

     XLarge resmi evrakta ne olarak geçiyor ? Ali'nin yeri, mehmet'in dükkanı diye mi ?

    madem o kadar "resmi evrak" diyorsun, o zaman onların neden kullanılmasına ses cıkarmıyorsunuz..

    Sana göre post kirliliği hoca..Beğenmiyorsan okumazsın, alıntı yapmazsın.

    Selametle.


    Siz cebit"e gidin Tayyip sizi yakalicak :B adama o kadar laf sölediniz,küfrettiniz :P sizi tahribat.com t-shirtleri ile yakalicak,böle kıcınıza kıcınıza sopaylan vuracak :B Tayyip sizi ağaca vurduracak :B sonra da cemil cicek"e vericek :B / yeah Cemil cicekkk :B
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    biri
    biri's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Ocak/2009
    Erkek
    ulan ben sizin akp gibi ananızı avradınızı böldünüz ülkeyi aq her bi boka izin veriolar gidio aq ülke bölündü ya

    ¯\(ツ)/¯ ฏ๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    god
    god's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Nisan/2007
    Erkek

    cuneyd bunu yazdı:
    -----------------------------

    Güzel gelişme :)

    bir arkadaşın da dediği gibi "Wc" yazacaklarına "Tuvalet" yazsalar olmaz mıydı sanki..

    Elin ingilizcesi bütün mağazalarda boy gösteriyor koca koca panolarda...Bakın bi, Türkçe mağaza ismi vs vs ne kadar kaldı ?

    Ona bişey denmiyorsa, buna hiçbir şey denemez sanırım..


    -----------------------------

    yalnız ingilizlerin arkasında Türkiyeden toprak koparmak için körükleyen terörist bi grup yok

    fark burda hocam. iyi anlamak gerek


    All is well
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Gastarbeiter
    ExcaliburTBT
    ExcaliburTBT's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Aralık/2005
    Erkek
    cuneyd bunu yazdı:
    -----------------------------
    DmrKen bunu yazdı:
    -----------------------------
    cuneyd bunu yazdı:
    -----------------------------

    Güzel gelişme :)

    bir arkadaşın da dediği gibi "Wc" yazacaklarına "Tuvalet" yazsalar olmaz mıydı sanki..

    Elin ingilizcesi bütün mağazalarda boy gösteriyor koca koca panolarda...Bakın bi, Türkçe mağaza ismi vs vs ne kadar kaldı ?

    Ona bişey denmiyorsa, buna hiçbir şey denemez sanırım..


    -----------------------------

    Hoca diyarbakırda tonla kürtçe park ismi sokak ismi var, diyarbakırin belediye sitesinde kürtçe dil seçeneği bile var, sonunda nüfus cüzdanlarına girdi yakında resmi evraklarda kullanılacak siz hala takmışsınız WC ye XLarge ye bilmemneye. Gidin allahaşkına post kirliliği yaratmayın.


    -----------------------------

     XLarge resmi evrakta ne olarak geçiyor ? Ali'nin yeri, mehmet'in dükkanı diye mi ?

    madem o kadar "resmi evrak" diyorsun, o zaman onların neden kullanılmasına ses cıkarmıyorsunuz..

    Sana göre post kirliliği hoca..Beğenmiyorsan okumazsın, alıntı yapmazsın.

    Selametle.


    -----------------------------

    X-LARGe marka ismi diyelim o bir MARKA bir ürünü diğerlerinden ayırmaya yarıan kelime :B resmi evrakta X-Large Giyim markadır onun sahibi olan firma atıyorum tahribat giyim aş. dir o rsmi evrakta xlarge giyim die geçmez tahribat giyim aş. diye geçer. wc kelimesi dünyanın neresine giderseniz gidin wc dir. evrenseldir herkes tarafından anna$ılır. kroca öylemi peki?kroca yı dil olarak mı görüyorsunuz :G kroistan diye bir ülke yok bayrağı yok dilide yok.herhangibir tarihi geçmi$i de yok farsça ingilizce vb dillerin bir araya gelmesinden olu$an ku$ dili gibi skimce bir dilcik :B . o yüzden böle yabancı isimlere laf atmayınız. 

  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    HolySeclorum
    HolySeclorum's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Mart/2007
    Erkek
    cuneyd bunu yazdı:
    -----------------------------
    DmrKen bunu yazdı:
    -----------------------------
    cuneyd bunu yazdı:
    -----------------------------

    Güzel gelişme :)

    bir arkadaşın da dediği gibi "Wc" yazacaklarına "Tuvalet" yazsalar olmaz mıydı sanki..

    Elin ingilizcesi bütün mağazalarda boy gösteriyor koca koca panolarda...Bakın bi, Türkçe mağaza ismi vs vs ne kadar kaldı ?

    Ona bişey denmiyorsa, buna hiçbir şey denemez sanırım..


    -----------------------------

    Hoca diyarbakırda tonla kürtçe park ismi sokak ismi var, diyarbakırin belediye sitesinde kürtçe dil seçeneği bile var, sonunda nüfus cüzdanlarına girdi yakında resmi evraklarda kullanılacak siz hala takmışsınız WC ye XLarge ye bilmemneye. Gidin allahaşkına post kirliliği yaratmayın.


    -----------------------------

     XLarge resmi evrakta ne olarak geçiyor ? Ali'nin yeri, mehmet'in dükkanı diye mi ?

    madem o kadar "resmi evrak" diyorsun, o zaman onların neden kullanılmasına ses cıkarmıyorsunuz..

    Sana göre post kirliliği hoca..Beğenmiyorsan okumazsın, alıntı yapmazsın.

    Selametle.


    -----------------------------
    Evrensel bir dille kürtçeyi bir mi tutalım yani :D:D İnsanı göz göre göre bu kadar da salak yerine koymayın bütün bunların neden yapıldığını çok iyi biliyoruz biz...

    Her Hakkım Saklıdır
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Ayro
    Ayro's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Ağustos/2005
    Erkek
    edit: akp ile ilgili birşey vardı neyse davalık olmasın tbt.
Toplam Hit: 21290 Toplam Mesaj: 112