folder Tahribat.com Forumları
linefolder Derin Konular
linefolder Kürtçe Seçmeli Ders Olacak !



Kürtçe Seçmeli Ders Olacak !

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Bandit
    Bandit's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Nisan/2007
    Erkek

    TorNaVida bunu yazdı:
    -----------------------------
    ben neyin ne oldugunu biliyorum :)
    -----------------------------

     

    ii devam et o zmn 


    * Bugün Türk-Kürt yarın ÖzTürk-Arap Türkü- sonra İşçi-Memur en son Ali-Veli-Mehmet... Ahmet Kaya
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Kelv1n
    Kelv1n's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Eylül/2005
    Erkek
    svs bunu yazdı:
    -----------------------------
    lo ez kırmancım
    bave me kırmance
    bave bave vi kırmance
    bave vıji kırmanca

    hezar sala kırmancın

    ki dıbejike kırmanci işniye


    EZ KURDIM SER BILINDIM
    -----------------------------
    bende senin.

    Hatalıysam..... aramızda kalsın ;)
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Bandit
    Bandit's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Nisan/2007
    Erkek

    Kelv1n bunu yazdı:
    -----------------------------
    svs bunu yazdı:
    -----------------------------
    lo ez kırmancım
    bave me kırmance
    bave bave vi kırmance
    bave vıji kırmanca

    hezar sala kırmancın

    ki dıbejike kırmanci işniye


    EZ KURDIM SER BILINDIM
    -----------------------------
    bende senin.
    -----------------------------

    :D:D:D 


    * Bugün Türk-Kürt yarın ÖzTürk-Arap Türkü- sonra İşçi-Memur en son Ali-Veli-Mehmet... Ahmet Kaya
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    svs
    svs's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Temmuz/2007
    Erkek
    Kelv1n bunu yazdı:
    -----------------------------
    svs bunu yazdı:
    -----------------------------
    lo ez kırmancım
    bave me kırmance
    bave bave vi kırmance
    bave vıji kırmanca

    hezar sala kırmancın

    ki dıbejike kırmanci işniye


    EZ KURDIM SER BILINDIM
    -----------------------------
    bende senin.
    -----------------------------


    muhahahahahahha kelvin ben küfür  yazmadımki sen kimbilir  neler yakıstırdın kendine  İ

    kültür düzeyi düşük olmak böyle bişey  sen  binlerce kilometre  ötede ingilizlerin dilini  ögrenecegine :


    burnunun  dibindeki  kürtlerin dilini  ögren 

    Hep kardeş olacak değiliz ya, yaşasın halkların sevgililiği...
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Kelv1n
    Kelv1n's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Eylül/2005
    Erkek

    aslşkdlaskdlaskldkaslkd dil? ne dilinden bahsediyon. rekorr seviye derken? seviyeli insanlar sizi alskdlaskce biliyosunuz diye değilmi?

    afedersin ama diline .... ok?

    ingilizce rlz asdkasce sux (H)

    siz şu kokakola içerken bırrrrrlayanlardansınız hııı anladım ;)

    benim kendime yakıştırdıklarımı senden duymak istemem daha konuşmayı bilmiyosun asldkalskdce ne ya :D


    Hatalıysam..... aramızda kalsın ;)
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    MUBARIZ
    TorNaVida
    TorNaVida's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Temmuz/2005
    Erkek
    kelvın espiri yaptıgını anlıyamamıssın.Hakikatten kültür seviyesi işte böyle  bişey.

    47 ermeni köpeğini tek başına geberten KAHRAMAN TÜRK ŞEHİTİ MÜBARİZ İBRAHİMOV.
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    svs
    svs's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Temmuz/2007
    Erkek
    Kelv1n bunu yazdı:
    -----------------------------

    aslşkdlaskdlaskldkaslkd dil? ne dilinden bahsediyon. rekorr seviye derken? seviyeli insanlar sizi alskdlaskce biliyosunuz diye değilmi?

    afedersin ama diline .... ok?

    ingilizce rlz asdkasce sux (H)

    siz şu kokakola içerken bırrrrrlayanlardansınız hııı anladım ;)

    benim kendime yakıştırdıklarımı senden duymak istemem daha konuşmayı bilmiyosun asldkalskdce ne ya :D


    -----------------------------
    la olum siktir git işine 

    anaokuluna giden bi kardesim var  cagırıyımda  o seninle muhattap olsun

    Hep kardeş olacak değiliz ya, yaşasın halkların sevgililiği...
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    kurdo
    kurdo's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Temmuz/2005
    Erkek

    Türk dil kurumunun resmi açıklaması. İnanmayanlar olursa - hani sonuçta kürdüm ya hile çok bende :) - bu linke bakabilir.

    Bir dile dil demek için ille de onun resmi bir kağıt(lar) parçasıyla bir yerlere bağlanması gerekmez.

    2 yaşıma kadar öğrendiğim her kelime Kürtçe idi. Fakat batıda büyüdüğüm için Türkçe'yi de öğrendim doğal olarak. Sonra tekrar doğuya geldiğim de Kürtçe'mi pekiştirdim. Ardından çok az Arapça konuşmayı öğrendim. Anadolu lisesinde hazırlık sınıfında İngilizce'yi de öğrendim. Üniversite'ye başlamak nasib olursa Lazca'yı da öğrenip Arapça mı da pekiştirmek istiyorum.

    Batı da yaşıyan bir yurttaşın doğuya gelip dil konusunda yabancılık çekmesi-bilmemesi mi ayıptır, yoksa o dili temelden de halk ağzıyla dahi olsa daha önce üç beş bilip buralara geldiğinde yurttaşlarıyla rahatça anlaşabilmesi mi? Siz diyorsunuz ki ikinci seçenek ayıptır. Yazdıklarınızı açılımı budur :)


    kendinize ayığ olunuz
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Bandit
    Bandit's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Nisan/2007
    Erkek
    Kelv1n bunu yazdı:
    -----------------------------

    aslşkdlaskdlaskldkaslkd dil? ne dilinden bahsediyon. rekorr seviye derken? seviyeli insanlar sizi alskdlaskce biliyosunuz diye değilmi?

    afedersin ama diline .... ok?

    ingilizce rlz asdkasce sux (H)

    siz şu kokakola içerken bırrrrrlayanlardansınız hııı anladım ;)

    benim kendime yakıştırdıklarımı senden duymak istemem daha konuşmayı bilmiyosun asldkalskdce ne ya :D


    -----------------------------

    quz kend 


    * Bugün Türk-Kürt yarın ÖzTürk-Arap Türkü- sonra İşçi-Memur en son Ali-Veli-Mehmet... Ahmet Kaya
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Kelv1n
    Kelv1n's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Eylül/2005
    Erkek

    quz kend aslşkDLSK aynen kanka ne haliniz varsa görün taşak yapılcak adamlar bile değilsiniz.


    Hatalıysam..... aramızda kalsın ;)
Toplam Hit: 14495 Toplam Mesaj: 95