Kürtçe Seçmeli Ders Olacak !
-
TorNaVida bunu yazdı:
-----------------------------
ben neyin ne oldugunu biliyorum :)
-----------------------------ii devam et o zmn
-
svs bunu yazdı:
-----------------------------
lo ez kırmancım
bave me kırmance
bave bave vi kırmance
bave vıji kırmanca
hezar sala kırmancın
ki dıbejike kırmanci işniye
EZ KURDIM SER BILINDIM
-----------------------------
bende senin. -
Kelv1n bunu yazdı:
-----------------------------
svs bunu yazdı:
-----------------------------
lo ez kırmancım
bave me kırmance
bave bave vi kırmance
bave vıji kırmanca
hezar sala kırmancın
ki dıbejike kırmanci işniye
EZ KURDIM SER BILINDIM
-----------------------------
bende senin.
-----------------------------:D:D:D
-
Kelv1n bunu yazdı:
-----------------------------
svs bunu yazdı:
-----------------------------
lo ez kırmancım
bave me kırmance
bave bave vi kırmance
bave vıji kırmanca
hezar sala kırmancın
ki dıbejike kırmanci işniye
EZ KURDIM SER BILINDIM
-----------------------------
bende senin.
-----------------------------
muhahahahahahha kelvin ben küfür yazmadımki sen kimbilir neler yakıstırdın kendine İ
kültür düzeyi düşük olmak böyle bişey sen binlerce kilometre ötede ingilizlerin dilini ögrenecegine :
burnunun dibindeki kürtlerin dilini ögren -
aslşkdlaskdlaskldkaslkd dil? ne dilinden bahsediyon. rekorr seviye derken? seviyeli insanlar sizi alskdlaskce biliyosunuz diye değilmi?
afedersin ama diline .... ok?
ingilizce rlz asdkasce sux (H)
siz şu kokakola içerken bırrrrrlayanlardansınız hııı anladım ;)
benim kendime yakıştırdıklarımı senden duymak istemem daha konuşmayı bilmiyosun asldkalskdce ne ya :D
-
kelvın espiri yaptıgını anlıyamamıssın.Hakikatten kültür seviyesi işte böyle bişey.
-
Kelv1n bunu yazdı:
-----------------------------aslşkdlaskdlaskldkaslkd dil? ne dilinden bahsediyon. rekorr seviye derken? seviyeli insanlar sizi alskdlaskce biliyosunuz diye değilmi?
afedersin ama diline .... ok?
ingilizce rlz asdkasce sux (H)
siz şu kokakola içerken bırrrrrlayanlardansınız hııı anladım ;)
benim kendime yakıştırdıklarımı senden duymak istemem daha konuşmayı bilmiyosun asldkalskdce ne ya :D
-----------------------------
la olum siktir git işine
anaokuluna giden bi kardesim var cagırıyımda o seninle muhattap olsun -

Türk dil kurumunun resmi açıklaması. İnanmayanlar olursa - hani sonuçta kürdüm ya hile çok bende :) - bu linke bakabilir.
Bir dile dil demek için ille de onun resmi bir kağıt(lar) parçasıyla bir yerlere bağlanması gerekmez.
2 yaşıma kadar öğrendiğim her kelime Kürtçe idi. Fakat batıda büyüdüğüm için Türkçe'yi de öğrendim doğal olarak. Sonra tekrar doğuya geldiğim de Kürtçe'mi pekiştirdim. Ardından çok az Arapça konuşmayı öğrendim. Anadolu lisesinde hazırlık sınıfında İngilizce'yi de öğrendim. Üniversite'ye başlamak nasib olursa Lazca'yı da öğrenip Arapça mı da pekiştirmek istiyorum.
Batı da yaşıyan bir yurttaşın doğuya gelip dil konusunda yabancılık çekmesi-bilmemesi mi ayıptır, yoksa o dili temelden de halk ağzıyla dahi olsa daha önce üç beş bilip buralara geldiğinde yurttaşlarıyla rahatça anlaşabilmesi mi? Siz diyorsunuz ki ikinci seçenek ayıptır. Yazdıklarınızı açılımı budur :)
-
Kelv1n bunu yazdı:
-----------------------------aslşkdlaskdlaskldkaslkd dil? ne dilinden bahsediyon. rekorr seviye derken? seviyeli insanlar sizi alskdlaskce biliyosunuz diye değilmi?
afedersin ama diline .... ok?
ingilizce rlz asdkasce sux (H)
siz şu kokakola içerken bırrrrrlayanlardansınız hııı anladım ;)
benim kendime yakıştırdıklarımı senden duymak istemem daha konuşmayı bilmiyosun asldkalskdce ne ya :D
-----------------------------quz kend
-
quz kend aslşkDLSK aynen kanka ne haliniz varsa görün taşak yapılcak adamlar bile değilsiniz.
