folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Lanet Olsun Böyle İnsanlığa !!



Lanet Olsun Böyle İnsanlığa !!

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Imba
    Imba's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Haziran/2002
    Erkek

    insanların davranış biçimlerini eleştirmen sana garip gelmesi onların, insanlığı hakkında ne senin ne benim yorum yapabilceğim anlamına gelmez belki onlar senden daha yardımsever daha iyi bi insan ne biliyosun??önce insanlık ne demektir onu söle??

    sana göre insanlık onunla bununla yatıp kalkma vs vs bu olaylar çevresinde dönüyo

    "sana göre insanlık buysa" önemli deil bırak  inan bırak, onlar insan olmasınlar


    Kibar ve sertimdir, çok iyi dans ve ısrar ederim..
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ekinalp
    ekinalp's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Mayıs/2007
    Erkek

    Anne babanın zamanında gençtir canım giysin , içsin yesin gibi geniş yaklaşımları zamanla o bireyin kendisini fazlaca özgür hissetmesini sağlıyor. Sonrasında ortalık bilinçsiz, kendini hayatın zevklerine kaptırmış etrafındakileri kesinlikle düşünmeyen, yaşadığı toplumun sosyal kurallarını, gelenek ve göreneklerini, saygı - sevgi gibi kavramları önemsemeyen ve uymayan bireylerle - insanlarla - gençlerle doluyor . Sonrasında çıkıp bas bas bağırıyoruz bu toplum niye böyle ? 

    Niyesi basit Atalarımız bunu yıllar evvel belirtmişler : " Ağaç yaş iken eğilir " . . .

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    SpY-EaFw
    SpY-EaFw's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Ağustos/2005
    Erkek

    one night stand kültürüne uzak olduğumuzdan kaynaklanıyor bu anlam farklılıkları ( sanki ben çok alışıkmışım gibi konuştum ama, 365 günün 300 günü erkeklerleyim aq xD yoksa alışırdım)

     

    o kızların sevgilileri varsa evet haklısın, yaptıkları kaşarlığın önde gidenliği olmuş, eğer yoksa da yanlış öle ulu orta sevişilir mi, geç bi odaya bir yere töbe töbe.

     

    edit: 62. mesajı atmışık emua xD 


    ilk oyu bu sefer ben kullanamadım :Y abi ben kullanmadan oy vermeyin aq
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Böcüklerin Efendisi
    krypt
    krypt's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Mart/2004
    Erkek

    alpis bunu yazdı:
    -----------------------------

    insanların davranış biçimlerini eleştirmen sana garip gelmesi onların, insanlığı hakkında ne senin ne benim yorum yapabilceğim anlamına gelmez belki onlar senden daha yardımsever daha iyi bi insan ne biliyosun??önce insanlık ne demektir onu söle??

    sana göre insanlık onunla bununla yatıp kalkma vs vs bu olaylar çevresinde dönüyo

    "sana göre insanlık buysa" önemli deil bırak  inan bırak, onlar insan olmasınlar


    -----------------------------

     

    Bu arkadaş güzel yorumlamış. Aynı düşüncelerdeyim...

    while (1<2)
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    garga
    garga's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Temmuz/2002
    Erkek
    bence arkadasim sen normalsin. ama bende normalim. ve biz farkli olabilirsek ayni anda bir birimizi kesmeyi dusunmeden, bu ikimizinde normal oldugu anlamina gelir.

    anca gidersin...
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    inside
    anonim6918524
    anonim6918524's avatar
    Banlanmış Üye
    Bilgi/Destek Madalyası Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 16/Temmuz/2005
    Erkek
    Bunlar artık medyamız sayesinde günlük yaşantının birer parçası haline geldi. Geçen hafta ünlü bir spikerin röportajını okudum. One night stand isimli bir tabirden bahsediliyordu. Eşiyle 13 yıl önce one night stand olarak birlikte olmuş sonra bir daha ayrılmamışlar vs. Bunu okuduktan sonra resmen şok oldum. Bir insan nasıl bu tür açıklamarı rahatlıkla yapabilir? Saçma sapan dizilerle bacak kadar çocuklar aşık edilip, saçma sapan programlarla bu tür şeyler gündeme getirilip Türk kültürüne günden güne zarar veriliyor.

    Günümüzde yaşadığımız bu olayların büyük sorumlusu televizyonlarımız. Hele aydın doğan şerefsizinin günden güne gençliğe enjekte ettiği batı kültürü her geçen gün gençleri zehirlemeye devam ediyor. Batı kültürü denilince hep kötü tarafları kendimize alıyoruz o da ayrı mesele.

    Birileri çıkmış bunu savunuyor. Bunu gördükten sonra ağzım açık kaldı. Bir düşünün; Sizin ananız one night stand kültüründen mi geldi? Bugün o orospulukları yapanlar yarın öbürgün sözde analık yapacaklar. Anada ne ana. 50 babası var demezler mi?

    Bu yapılanların orospuluktan farkını birisi bana açıklasın. Ne kadar rahat olmuşuz bunları söylemeye. Artık cemaatçisinden tut dinsizine kadar elin karısını kızını becermeyene adam gözüyle bakılmıyor. Kimin eli kimin götünde belli değil. O insanların ne yaptıkları nasıl bizi ilgilendirmez? Yarın öbürgün aynı şey kızlarımızın, bacılarımızın başına gelebilir. Buna alışan toplum eş değiştirme gibi cinsi sapıklıklarada zamanla sıcak bakmaya başlayacaktır.

    O kişilerin hayatta iyi olmaları orospu oldukları gerçeğini değiştirmez. Yarım insan olmaz. Herşeyiyle örnek olmalıdır. Namus iki bacak arasında mı diyenlerede gülüyorum. Herkes üstüne alınmasın. Fakat bazıları namussuzluklarını bununla örtüyorlar. Namus sadece oradan ibaret değil. Evet onu bizde biliyoruz. Fakat namusun en temel şartlarından biriside orana sahip çıkmaktır. Her önüne gelenle yatıp ben namusluyum diye gezmekle olmuyor.

    Şimdi bunlardan banane? Herkes istediği hayatı yaşayabilir. Özgürdür. İsteyen istediğine versin, yiyişsin, tecavüz etsin. Ama ben sen o biz siz onlardan oluşmuyor mu toplum? Birilerinin buna dur demesi gerekmiyor mu? Kişisel hayatımda sık sık bu tür şeylerle karşılaşıyorum. Gerçekten üzülüyorum. Türk toplumunun günden güne çöken ahlak yapısını izliyorum. O bok attığınız Avrupalılar Amerikalılar gibi ahlak yapımız olacak ama bilimde kültürde hiçbir zaman bu gidişle onların seviyesine erişemeyeceğiz.

    λ
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Hunter
    j4x
    j4x's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Temmuz/2005
    Erkek

    Gunaydin hocam..

    Konuyla pek alakasi yok ama

    FireX bunu yazdı:

    -----------------------------
    Başlarım karısına, kızına, namusuna :) Evlenmeyi düşünmüyorum. Ne kız arkadaşım oldu ne de olacak. Kendimi tamamen işime adadım. Kafam rahat :))
    -----------------------------

     

    wow %100 ayni dusuncede oldugum birileride varmis =)


    The king is bleeding.
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    garga
    garga's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Temmuz/2002
    Erkek

    bu arda ben farkli derken, karsit demek istemedim yanlis anlasilmasin. sadece herkesin kendimiz gibi olmasini beklememeliyiz bence. ama karsit fikirde olan insanlarida kesip bicmek hakkimiz degil. herkes boyle davranirsa otomatikman bu oruspuluklarin olmayacagina inandigimdan oyle yazdim...

    bence bazi baskilarda o tarz akil ozurlu hareketler yapilmasina sebebiyet verebiliyor...


    anca gidersin...
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    AntiOksidan
    AntiOksidan's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Ekim/2005
    Erkek
    Filmler,televoleler bu tür şeyleri normal gösteriyorlar,pek şaşamamak lazım.Ama namuslu kızlar var hocam merak etme :)
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Dos_Attach
    Dos_Attach's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Haziran/2007
    Erkek
    Ailenin İlgisizliği Kadar Fazla İlgi Göstermeside Bu Duruma Sebebiyet Veriyo,,Fazla Baskı Olan Bi Ailede Çocuklar İsyan Durumuna Geçiyor Ve Yaptıkları Ahlaksızca Davranışlarla İntikam Alıyolar Aileden,,Tabi Bu İntikam'a Cesaret Ettiren Şeyde Medyada Bu Tür Şeylerin Normal Gösterilmesi..

    İnsanlık Değil Bir Ahlak Problemi,,Bir Baba, Oğlu Kız Arkadaş Edinip Öpüştüğü Zaman Helal İşte Benim Oğlum Derken Kızına Tekme Tokat Girdiği Sürece Bu İntikam Duyguları Hiç Dinmicek Kanımca...

    Bu Nedenlerden Ötürü Kızların Bi Anlamda Erkeklere Özenmesi Gibi Bi Durum Oluşuyor,,Onlar Gibi Küfür Ediyorlar Onlar Gibi Rahat Davranıyorlar,,Ve Erkekler Gibi Cinsel Özgürlük İstiyorlar,,Msn'imdeki Kızların %80'i Erkek Arkadaşlarımdan Beter Sövüyorlar...

    Ahlaklı Kız Yokmu ? Tabiki Var Ama Onlarında Sayısı Oldukça Az...

    Dolar Ve Euro zulada elimde çek defteri, bir imzayla işin tamam arabanı çek serseri.!
Toplam Hit: 14002 Toplam Mesaj: 96