Lisede İlk Gün

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    sirpence
    sirpence's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 04/Mart/2007
    Erkek

    MUHTARINTORUNU bunu yazdı:
    -----------------------------
    Penche1995 bunu yazdı:
    -----------------------------

    gittik okula saat 8.20

    annem gelmek istedi geldi ama uzakta durdurdum

    sonra kapıda listeden sınıfıma baktım,9a çıkmış.

    yaklaşık 20 dk mal gibi oraya buraya baktım,etrafta benim gibi 95'liler belliydi zaten,herkes sap.

    sonra müdür yardımcısı aldı eline mikrofonu her sınıfın bahçede yerini ayarladı.istiklal marşı,duyuru derken sınıfa girdik.

    sınıfta beklediğimden çok daha çabuk kaynaştık,erkek grubu 6 kişi kurduk,tecrübelerinize göre bu gruptan kesinlikle elemeler yapılacak ,

    daha sonra , kitaplar falan masanınj üzerinde olduğu için öğretmenle sohbet ettik , kendisi ingilizceciymiş ve sınıf öğretmenimizmiş aynı zamanda.

    tenefüs oldu,6-7 kişi sınıftan 2-3 kişi de başka sınıftan diğerlerinin tanıdıkları olmak üzere 10 kişi arka bölümdeki hala sahamıza gittik baktık falan.

    sonra sınıfa çıktık,öğretmen dağılabilirsiniz dedi gerçekten kaldık yani :)

    sonra dağıldık,bizim sınıftan dorukhan diye bi çocukla aynı yoldan gidiyoruz,o bakımdan sanırım onun yeri grubumda  banko olacak.

    bu kadar,hiç bi öğretmen asarım demedi ki zaten 1 tane girdi o da oldukça güleryüzlü bi öğretmendi.

    ama diğer liseliler biz ilk sınıflara çıkarken bayaa bi yuhladılar fln.


    -----------------------------

    Bende anlatam 94'lü Olup Lise 1'e Geçen Biri Olarak :D

    Sabah 8:30 Toplandık 1 Saat Bekledik Okulda Salak Gibi 12'de Gelin Kitaplar Ve Sınıflar Konusu,

    Herkes 6-7 Kişilik Grup Olmuş,Ortalık Kendini Ergenliğe Girmiş Sanan Veletlerle Dolu,İlk 2-3 Hafta Kavgalı Olucak Çünkü Lise 1'lerin Ağası Seçilmesi Lazım Kim Güçlü Kimin Arkası Daha Sağlamsa 4 Sene Boyunca Rahat Okur Arkan Yoksa Çatan Varsa,Ne Kadar Müdürede Söylesen 4 Sene Boyunca Seni Her Gördüklerinde Popişinden Şırıngayla Kan Çekerler.Ya En Başta Onların Yanında Olursun Yada Karşılarında Olay Budur Sana Bi Çattıklarında Tırsarsan Bir Daha Bırakmazlar Rahat  Rahat,

     Kız Olayına Gelem, Kızlar Güzel Diğer İlköğretim Okullarından Toplu toplu Geliyorlar 4-5 kişilik gruplar halinde 10.-11. sınıfların kızları dehşet Zaten İnsanmısın Sen ? Diyor İnsan Görünce,Ama Yeri Geliyor Yüzü Sivilceli Bir sürü Kız Erkek'de Cıkıyor. Ama Güzeller daha Çok En Baştan Sevgilini Yapıcan Herkes Görücek Yoksa Senide Kızıda Rahat Koymazlar,Cugara'dan Durabildiğin Kadar Uzak Durmaya Çalışıyorum Ben 1 Sene düz Lise Yapıp 2. Sene Antalyada Oturdugum İçin Turizm Meslek Lisesi'ne Aktarıcam Kendimi,

    Özet:

    En Baştan Sevgilini Ayarla 24 Saatin 23 Saatini Kıza Ayırma Dersler Boşlandımı Lise 1'de Takılırsın.

    Arkan yoksa Kimseye Çatma...

     

     

     NOT:Lise İçin Sıkıntısı Sorusu Olan Varsa Pm Beklerim :)

     


    -----------------------------

    bu ne amk adam mafyayla uyğraşıyo sanki :D öyle bi anlatmışki :F hayır bizde liseye gitmesek :D

    @Alper o bişi değil adam lise sonda hergün annesi geliyodu almaya :/

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Melik
    Melik's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Mayıs/2009
    Erkek
    sirpence bunu yazdı:
    -----------------------------
    MUHTARINTORUNU bunu yazdı:
    -----------------------------
    Penche1995 bunu yazdı:
    -----------------------------

    gittik okula saat 8.20

    annem gelmek istedi geldi ama uzakta durdurdum

    sonra kapıda listeden sınıfıma baktım,9a çıkmış.

    yaklaşık 20 dk mal gibi oraya buraya baktım,etrafta benim gibi 95'liler belliydi zaten,herkes sap.

    sonra müdür yardımcısı aldı eline mikrofonu her sınıfın bahçede yerini ayarladı.istiklal marşı,duyuru derken sınıfa girdik.

    sınıfta beklediğimden çok daha çabuk kaynaştık,erkek grubu 6 kişi kurduk,tecrübelerinize göre bu gruptan kesinlikle elemeler yapılacak ,

    daha sonra , kitaplar falan masanınj üzerinde olduğu için öğretmenle sohbet ettik , kendisi ingilizceciymiş ve sınıf öğretmenimizmiş aynı zamanda.

    tenefüs oldu,6-7 kişi sınıftan 2-3 kişi de başka sınıftan diğerlerinin tanıdıkları olmak üzere 10 kişi arka bölümdeki hala sahamıza gittik baktık falan.

    sonra sınıfa çıktık,öğretmen dağılabilirsiniz dedi gerçekten kaldık yani :)

    sonra dağıldık,bizim sınıftan dorukhan diye bi çocukla aynı yoldan gidiyoruz,o bakımdan sanırım onun yeri grubumda  banko olacak.

    bu kadar,hiç bi öğretmen asarım demedi ki zaten 1 tane girdi o da oldukça güleryüzlü bi öğretmendi.

    ama diğer liseliler biz ilk sınıflara çıkarken bayaa bi yuhladılar fln.


    -----------------------------

    Bende anlatam 94'lü Olup Lise 1'e Geçen Biri Olarak :D

    Sabah 8:30 Toplandık 1 Saat Bekledik Okulda Salak Gibi 12'de Gelin Kitaplar Ve Sınıflar Konusu,

    Herkes 6-7 Kişilik Grup Olmuş,Ortalık Kendini Ergenliğe Girmiş Sanan Veletlerle Dolu,İlk 2-3 Hafta Kavgalı Olucak Çünkü Lise 1'lerin Ağası Seçilmesi Lazım Kim Güçlü Kimin Arkası Daha Sağlamsa 4 Sene Boyunca Rahat Okur Arkan Yoksa Çatan Varsa,Ne Kadar Müdürede Söylesen 4 Sene Boyunca Seni Her Gördüklerinde Popişinden Şırıngayla Kan Çekerler.Ya En Başta Onların Yanında Olursun Yada Karşılarında Olay Budur Sana Bi Çattıklarında Tırsarsan Bir Daha Bırakmazlar Rahat  Rahat,

     Kız Olayına Gelem, Kızlar Güzel Diğer İlköğretim Okullarından Toplu toplu Geliyorlar 4-5 kişilik gruplar halinde 10.-11. sınıfların kızları dehşet Zaten İnsanmısın Sen ? Diyor İnsan Görünce,Ama Yeri Geliyor Yüzü Sivilceli Bir sürü Kız Erkek'de Cıkıyor. Ama Güzeller daha Çok En Baştan Sevgilini Yapıcan Herkes Görücek Yoksa Senide Kızıda Rahat Koymazlar,Cugara'dan Durabildiğin Kadar Uzak Durmaya Çalışıyorum Ben 1 Sene düz Lise Yapıp 2. Sene Antalyada Oturdugum İçin Turizm Meslek Lisesi'ne Aktarıcam Kendimi,

    Özet:

    En Baştan Sevgilini Ayarla 24 Saatin 23 Saatini Kıza Ayırma Dersler Boşlandımı Lise 1'de Takılırsın.

    Arkan yoksa Kimseye Çatma...

     

     

     NOT:Lise İçin Sıkıntısı Sorusu Olan Varsa Pm Beklerim :)

     


    -----------------------------

    bu ne amk adam mafyayla uyğraşıyo sanki :D öyle bi anlatmışki :F hayır bizde liseye gitmesek :D

    @Alper o bişi değil adam lise sonda hergün annesi geliyodu almaya :/


    -----------------------------

    Nabam Dayı Çok Uğraştırdı İtler :D


    Profil fotoğrafndaki begenme sayısını popülerlikle eşdeger kılan bir ülkede yaşıyoruz
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    RootB
    RootB's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Ekim/2008
    Erkek

    MUHTARINTORUNU bunu yazdı:

    -----------------------------

    Bende anlatam 94'lü Olup Lise 1'e Geçen Biri Olarak :D

    Sabah 8:30 Toplandık 1 Saat Bekledik Okulda Salak Gibi 12'de Gelin Kitaplar Ve Sınıflar Konusu,

    Herkes 6-7 Kişilik Grup Olmuş,Ortalık Kendini Ergenliğe Girmiş Sanan Veletlerle Dolu,İlk 2-3 Hafta Kavgalı Olucak Çünkü Lise 1'lerin Ağası Seçilmesi Lazım Kim Güçlü Kimin Arkası Daha Sağlamsa 4 Sene Boyunca Rahat Okur Arkan Yoksa Çatan Varsa,Ne Kadar Müdürede Söylesen 4 Sene Boyunca Seni Her Gördüklerinde Popişinden Şırıngayla Kan Çekerler.Ya En Başta Onların Yanında Olursun Yada Karşılarında Olay Budur Sana Bi Çattıklarında Tırsarsan Bir Daha Bırakmazlar Rahat  Rahat,

     Kız Olayına Gelem, Kızlar Güzel Diğer İlköğretim Okullarından Toplu toplu Geliyorlar 4-5 kişilik gruplar halinde 10.-11. sınıfların kızları dehşet Zaten İnsanmısın Sen ? Diyor İnsan Görünce,Ama Yeri Geliyor Yüzü Sivilceli Bir sürü Kız Erkek'de Cıkıyor. Ama Güzeller daha Çok En Baştan Sevgilini Yapıcan Herkes Görücek Yoksa Senide Kızıda Rahat Koymazlar,Cugara'dan Durabildiğin Kadar Uzak Durmaya Çalışıyorum Ben 1 Sene düz Lise Yapıp 2. Sene Antalyada Oturdugum İçin Turizm Meslek Lisesi'ne Aktarıcam Kendimi,

    Özet:

    En Baştan Sevgilini Ayarla 24 Saatin 23 Saatini Kıza Ayırma Dersler Boşlandımı Lise 1'de Takılırsın.

    Arkan yoksa Kimseye Çatma...

     NOT:Lise İçin Sıkıntısı Sorusu Olan Varsa Pm Beklerim :)


    -----------------------------

    çok biliyosan kavgalara seni çağıriyim :D

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Melik
    Melik's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Mayıs/2009
    Erkek
    RootB bunu yazdı:
    -----------------------------

    MUHTARINTORUNU bunu yazdı:

    -----------------------------

    Bende anlatam 94'lü Olup Lise 1'e Geçen Biri Olarak :D

    Sabah 8:30 Toplandık 1 Saat Bekledik Okulda Salak Gibi 12'de Gelin Kitaplar Ve Sınıflar Konusu,

    Herkes 6-7 Kişilik Grup Olmuş,Ortalık Kendini Ergenliğe Girmiş Sanan Veletlerle Dolu,İlk 2-3 Hafta Kavgalı Olucak Çünkü Lise 1'lerin Ağası Seçilmesi Lazım Kim Güçlü Kimin Arkası Daha Sağlamsa 4 Sene Boyunca Rahat Okur Arkan Yoksa Çatan Varsa,Ne Kadar Müdürede Söylesen 4 Sene Boyunca Seni Her Gördüklerinde Popişinden Şırıngayla Kan Çekerler.Ya En Başta Onların Yanında Olursun Yada Karşılarında Olay Budur Sana Bi Çattıklarında Tırsarsan Bir Daha Bırakmazlar Rahat  Rahat,

     Kız Olayına Gelem, Kızlar Güzel Diğer İlköğretim Okullarından Toplu toplu Geliyorlar 4-5 kişilik gruplar halinde 10.-11. sınıfların kızları dehşet Zaten İnsanmısın Sen ? Diyor İnsan Görünce,Ama Yeri Geliyor Yüzü Sivilceli Bir sürü Kız Erkek'de Cıkıyor. Ama Güzeller daha Çok En Baştan Sevgilini Yapıcan Herkes Görücek Yoksa Senide Kızıda Rahat Koymazlar,Cugara'dan Durabildiğin Kadar Uzak Durmaya Çalışıyorum Ben 1 Sene düz Lise Yapıp 2. Sene Antalyada Oturdugum İçin Turizm Meslek Lisesi'ne Aktarıcam Kendimi,

    Özet:

    En Baştan Sevgilini Ayarla 24 Saatin 23 Saatini Kıza Ayırma Dersler Boşlandımı Lise 1'de Takılırsın.

    Arkan yoksa Kimseye Çatma...

     NOT:Lise İçin Sıkıntısı Sorusu Olan Varsa Pm Beklerim :)


    -----------------------------

    çok biliyosan kavgalara seni çağıriyim :D


    -----------------------------

    Yok Dayı.Başımdakileri Bi Salsam Kısmet Başka Lise 1'lere :D


    Profil fotoğrafndaki begenme sayısını popülerlikle eşdeger kılan bir ülkede yaşıyoruz
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    aLaNGuVa
    aLaNGuVa's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Temmuz/2009
    Dişi
    lise 1 de okulun en belalı adamı bizim sınıftaydı muşta dikiş tutmaz kelebek sınıfımızın olmazsa olmazı =) beyinsiz döner bıçağı bile getirmişti askıların arasına saklamıştık cephanelik gibi sınıftı :S grupları vardı kavgaya gitmişler hepsinin bi yerine bişi olmuş halde geldiler birde başkanımız dedikleri mala baktık bi çizik bile yok meğerse kaçmış =D o gün anladımki bu adam korkağn teki o kadar korkaktı ki lise 3 te de benden dayak yedi okula madara oldu kızdan dayak yenir mi diye =)

    Mutlu olmak için büyük nedenlere gerek yok. Cebimde 75 kuruşum var, havada bahar..
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    RootB
    RootB's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Ekim/2008
    Erkek

    MUHTARINTORUNU bunu yazdı:
    -----------------------------

    çok biliyosan kavgalara seni çağıriyim :D


    -----------------------------

    Yok Dayı.Başımdakileri Bi Salsam Kısmet Başka Lise 1'lere :D


    -----------------------------

    ben de lise 1 e gittiğim zamanlar senin gibi bir kaç kişi vardı böyle.. 2-3 hafta kavgalı geçecek falan şeklinde.. sanki Amerikadasın da siyah-beyaz çatışması var a.k :D çok abartma gözünde o kadar. dizi çekmiyosunuz ;)

  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Jilet_Boris
    Jilet_Boris's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Mart/2009
    Erkek

    aLaNGuVa bunu yazdı:
    -----------------------------
    lise 1 de okulun en belalı adamı bizim sınıftaydı muşta dikiş tutmaz kelebek sınıfımızın olmazsa olmazı =) beyinsiz döner bıçağı bile getirmişti askıların arasına saklamıştık cephanelik gibi sınıftı :S grupları vardı kavgaya gitmişler hepsinin bi yerine bişi olmuş halde geldiler birde başkanımız dedikleri mala baktık bi çizik bile yok meğerse kaçmış =D o gün anladımki bu adam korkağn teki o kadar korkaktı ki lise 3 te de benden dayak yedi okula madara oldu kızdan dayak yenir mi diye =)
    -----------------------------

    adamı rezil etmişsin :D ya sen kocaman bişeysin ya o pısırığın teki ya da beyin gücüyle dövdün :D

  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    aLaNGuVa
    aLaNGuVa's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Temmuz/2009
    Dişi

    RootB bunu yazdı:
    -----------------------------

    MUHTARINTORUNU bunu yazdı:
    -----------------------------

    çok biliyosan kavgalara seni çağıriyim :D


    -----------------------------

    Yok Dayı.Başımdakileri Bi Salsam Kısmet Başka Lise 1'lere :D


    -----------------------------

    ben de lise 1 e gittiğim zamanlar senin gibi bir kaç kişi vardı böyle.. 2-3 hafta kavgalı geçecek falan şeklinde.. sanki Amerikadasın da siyah-beyaz çatışması var a.k :D çok abartma gözünde o kadar. dizi çekmiyosunuz ;)


    -----------------------------

    bazı dizileri örnek alırlar siyah takımları çekerler dayı dayı yürümeler komediler ya kızların bundan hoşlandıklarını zannederler birde =) 


    Mutlu olmak için büyük nedenlere gerek yok. Cebimde 75 kuruşum var, havada bahar..
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Jilet_Boris
    Jilet_Boris's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Mart/2009
    Erkek

    RootB bunu yazdı:
    -----------------------------

    MUHTARINTORUNU bunu yazdı:
    -----------------------------

    çok biliyosan kavgalara seni çağıriyim :D


    -----------------------------

    Yok Dayı.Başımdakileri Bi Salsam Kısmet Başka Lise 1'lere :D


    -----------------------------

    ben de lise 1 e gittiğim zamanlar senin gibi bir kaç kişi vardı böyle.. 2-3 hafta kavgalı geçecek falan şeklinde.. sanki Amerikadasın da siyah-beyaz çatışması var a.k :D çok abartma gözünde o kadar. dizi çekmiyosunuz ;)


    -----------------------------

    hey rootb way diyu duyuu ovvv şit :D

  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Melik
    Melik's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Mayıs/2009
    Erkek
    RootB bunu yazdı:
    -----------------------------
    MUHTARINTORUNU bunu yazdı:
    -----------------------------

    çok biliyosan kavgalara seni çağıriyim :D


    -----------------------------

    Yok Dayı.Başımdakileri Bi Salsam Kısmet Başka Lise 1'lere :D


    -----------------------------

    ben de lise 1 e gittiğim zamanlar senin gibi bir kaç kişi vardı böyle.. 2-3 hafta kavgalı geçecek falan şeklinde.. sanki Amerikadasın da siyah-beyaz çatışması var a.k :D çok abartma gözünde o kadar. dizi çekmiyosunuz ;)


    -----------------------------
    Bakalım Arkadaşları Önden Saldım Bir Olay Cıkarsa Ben Vın :P :)

    Profil fotoğrafndaki begenme sayısını popülerlikle eşdeger kılan bir ülkede yaşıyoruz
Toplam Hit: 22007 Toplam Mesaj: 155