LYS Sonuclari Aciklaniyor.

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    afrasiab
    afrasiab's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 18/Eylül/2007
    Erkek

    BosphorusPasha bunu yazdı:
    -----------------------------

    Adayın 2009 Yılında Yerleşme DurumuYERLEŞMEDİ bune layn :|sıçtım galiba


    -----------------------------

    Hocam o demek oluyorki geçen sene hiç bir üniversiteye yerleşmedi ..


    Acı veriyorsa geçmiş, geçmemiş demektir...
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    splintercell
    splintercell's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Eylül/2008
    Erkek

    yaw geçen senenin puanına göre say-2 bi yere girmek için y-ygs'ye mi bakıcaz y-mf'ye mi bi anlayamadım bu y-ygs neyin nesi

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    byugr
    byugr's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Haziran/2008
    Erkek

    edit.


    Bir namazlık saltanatın olacak, Taht misali o musalla taşında.
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    kukunku
    kukunku's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Aralık/2009
    Erkek

    sınav

    benden ne olur???

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Bosluk
    Bosluk's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Kasım/2007
    Erkek

    üniversiteyi İ.Ö okumak nasıl olur okuyan varmı dersler saat kacta oluyor


    ____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    elfkrc
    elfkrc's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Ocak/2010
    Dişi

    Bosluk bunu yazdı:
    -----------------------------

    üniversiteyi İ.Ö okumak nasıl olur okuyan varmı dersler saat kacta oluyor


    -----------------------------

    2. öğretim okumak iyidir, bizim üni. açısından söyleyim hocalarda ve ders işleyişinde 1. öğretimlerden farkı yoktur, tek fark dersler 5 de başlar o günün ders programına göre 8,9,10 da biter en geç. ve bi de harcı yüksektir tabi orası da babana düşen kısım =))

  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    affetmez
    affetmez's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Mart/2007
    Erkek

    Bosluk bunu yazdı:
    -----------------------------

    üniversiteyi İ.Ö okumak nasıl olur okuyan varmı dersler saat kacta oluyor


    -----------------------------

    2.öğretimin ders saat giriş ve çıkışlar üni den üniye değişir.Ben muğla üni 2.öğretimde 4 ay dayanabildim ve sonunda bıraktım bana sorarsan tavsiye etmem çünkü akşam 7 den sonra okula gitmek işkence gibi maç olur izleyemezsin,film olur izleyemezsin,uyku düzeni falan kalmaz 2.öğretimde okuyan büyük bir coğunluk gece 5, 6 gibi yatar öğlen 5 te kalkar ayrıca sosyal bir insansan hiç bir aktiviteni gerçekleştiremezsin.Tüm bunların yanında birde harcı cok yüksek 1.200 dü yaklaşık olarak geçen yıl ,1000 tl de sen harcasan ayda kira,yeme içme yurt ücreti falan derken özel üni den pahalıya geliyor.

  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    qaMbLer
    qaMbLer's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Eylül/2005
    Erkek

    affetmez bunu yazdı:
    -----------------------------

    Bosluk bunu yazdı:
    -----------------------------

    üniversiteyi İ.Ö okumak nasıl olur okuyan varmı dersler saat kacta oluyor


    -----------------------------

    2.öğretimin ders saat giriş ve çıkışlar üni den üniye değişir.Ben muğla üni 2.öğretimde 4 ay dayanabildim ve sonunda bıraktım bana sorarsan tavsiye etmem çünkü akşam 7 den sonra okula gitmek işkence gibi maç olur izleyemezsin,film olur izleyemezsin,uyku düzeni falan kalmaz 2.öğretimde okuyan büyük bir coğunluk gece 5, 6 gibi yatar öğlen 5 te kalkar ayrıca sosyal bir insansan hiç bir aktiviteni gerçekleştiremezsin.Tüm bunların yanında birde harcı cok yüksek 1.200 dü yaklaşık olarak geçen yıl ,1000 tl de sen harcasan ayda kira,yeme içme yurt ücreti falan derken özel üni den pahalıya geliyor.


    -----------------------------

    abi ilk sene adam gibi calısıp 1. öğretime geçersen sorunun kalmaz 4 yıl boyunca 2. öğretim okumak zorunda değilsin.

     

     

     


    Burdan bütün kızlara sesleniyorum. Malın Varsa Zekatını Vereceksin Kardeşim
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Puro Sever
    Mr_Dark
    Mr_Dark's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Mayıs/2007
    Erkek

    Server is too busy Bu ne ayak :|


    !!!!
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Mx0TBT
    Mx0TBT's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Haziran/2007
    Erkek

    PROXY İLE İRİN AMK


    Ölümlü dünya. Yasin 38. Ayet
Toplam Hit: 14119 Toplam Mesaj: 111