LYS Sonuclari Aciklaniyor.
-
BosphorusPasha bunu yazdı:
-----------------------------
Adayın 2009 Yılında Yerleşme DurumuYERLEŞMEDİ bune layn :|sıçtım galiba
-----------------------------Hocam o demek oluyorki geçen sene hiç bir üniversiteye yerleşmedi ..
-
yaw geçen senenin puanına göre say-2 bi yere girmek için y-ygs'ye mi bakıcaz y-mf'ye mi bi anlayamadım bu y-ygs neyin nesi
-
edit.
-

benden ne olur???
-
üniversiteyi İ.Ö okumak nasıl olur okuyan varmı dersler saat kacta oluyor
-
Bosluk bunu yazdı:
-----------------------------
üniversiteyi İ.Ö okumak nasıl olur okuyan varmı dersler saat kacta oluyor
-----------------------------2. öğretim okumak iyidir, bizim üni. açısından söyleyim hocalarda ve ders işleyişinde 1. öğretimlerden farkı yoktur, tek fark dersler 5 de başlar o günün ders programına göre 8,9,10 da biter en geç. ve bi de harcı yüksektir tabi orası da babana düşen kısım =))
-
Bosluk bunu yazdı:
-----------------------------
üniversiteyi İ.Ö okumak nasıl olur okuyan varmı dersler saat kacta oluyor
-----------------------------2.öğretimin ders saat giriş ve çıkışlar üni den üniye değişir.Ben muğla üni 2.öğretimde 4 ay dayanabildim ve sonunda bıraktım bana sorarsan tavsiye etmem çünkü akşam 7 den sonra okula gitmek işkence gibi maç olur izleyemezsin,film olur izleyemezsin,uyku düzeni falan kalmaz 2.öğretimde okuyan büyük bir coğunluk gece 5, 6 gibi yatar öğlen 5 te kalkar ayrıca sosyal bir insansan hiç bir aktiviteni gerçekleştiremezsin.Tüm bunların yanında birde harcı cok yüksek 1.200 dü yaklaşık olarak geçen yıl ,1000 tl de sen harcasan ayda kira,yeme içme yurt ücreti falan derken özel üni den pahalıya geliyor.
-
affetmez bunu yazdı:
-----------------------------
Bosluk bunu yazdı:
-----------------------------
üniversiteyi İ.Ö okumak nasıl olur okuyan varmı dersler saat kacta oluyor
-----------------------------2.öğretimin ders saat giriş ve çıkışlar üni den üniye değişir.Ben muğla üni 2.öğretimde 4 ay dayanabildim ve sonunda bıraktım bana sorarsan tavsiye etmem çünkü akşam 7 den sonra okula gitmek işkence gibi maç olur izleyemezsin,film olur izleyemezsin,uyku düzeni falan kalmaz 2.öğretimde okuyan büyük bir coğunluk gece 5, 6 gibi yatar öğlen 5 te kalkar ayrıca sosyal bir insansan hiç bir aktiviteni gerçekleştiremezsin.Tüm bunların yanında birde harcı cok yüksek 1.200 dü yaklaşık olarak geçen yıl ,1000 tl de sen harcasan ayda kira,yeme içme yurt ücreti falan derken özel üni den pahalıya geliyor.
-----------------------------abi ilk sene adam gibi calısıp 1. öğretime geçersen sorunun kalmaz 4 yıl boyunca 2. öğretim okumak zorunda değilsin.

-
Server is too busy Bu ne ayak :|
-
PROXY İLE İRİN AMK
