LYS Sonuclari Aciklaniyor.
-
Düzen filan hikaye. Dershanede konuyu işleyip eve gelip tekrar ettikten sonra o konuyla ilgili bol bol test çözmek önemli olan. Tabi denemeleri de ihmal etmemek lazım bol bol da deneme çözmek gerekiyor. Ama aradan bir süre geçtikten sonra konu testlerine tekrar dönmekte fayda var. Öncesinde de bir tekrar yaparsan daha faydalı olur.
-
2. girişim bu sınava. Bence ilk yıl daha fazla çalıştım ama boş çalıştım. Dersi hiç dinlemedim, evde saatlerce boş boş kitaplara baktığımı hatırlıyorum. Bu yıl dersleri iyi dinledim dershanenin verdiği soru bankalarını çözdüm bu puanı aldım. Olay dersi dinlemekte bitiyor.
-
Y-MF-1 --- --- 253,004 0317129 --- --- MF-2 186,528 0346143 Y-MF-2 --- --- 239,174 0305130 --- --- MF-3 185,317 0350595 Y-MF-3 --- --- 237,963 0306183 --- --- MF-4 196,500 0352199 Y-MF-4 --- --- 249,146 0313214 --- --- TM-1 181,923 0673501 Y-TM-1 --- --- 234,919 0597516 Ömrümde say2 yi hiç e yakın gördüm berbat sayılmaz dimi :D
-
Asker bunu yazdı:
-----------------------------Y-MF-1 --- --- 253,004 0317129 --- --- MF-2 186,528 0346143 Y-MF-2 --- --- 239,174 0305130 --- --- MF-3 185,317 0350595 Y-MF-3 --- --- 237,963 0306183 --- --- MF-4 196,500 0352199 Y-MF-4 --- --- 249,146 0313214 --- --- TM-1 181,923 0673501 Y-TM-1 --- --- 234,919 0597516 Ömrümde say2 yi hiç e yakın gördüm berbat sayılmaz dimi :D
-----------------------------
Millet 300-400 alıyor noluyor sanki bak hepsi stresten geberecek.Gurur duy hoca kendinle :D -
:D öyle hocam
-
Asker bunu yazdı:
-----------------------------
Fikret bunu yazdı:
-----------------------------
İSTEĞİNİZ DOĞRULTUSUNDA BİLGİLERİNİZ YAYIMLANMAMAKTADIR.
bu ne şimdi ya :S
-----------------------------ais.osym.gov.tr de böyle bir şeçenek vardı galiba bilgilerimi internette yayınlama diye ;)
-----------------------------öyle birşey işaretlemedim galiba hiç hatırlamıyorumki :S şimdi girip açtıramıyorum da. neyse dilekçeyle hallediliyormuş sanırım yoksa eve gelmesini beklemek gerekecek.
-
bu tercih kılavuzu ne zaman cıkar piyasaya beyler
-
rhodostethia bunu yazdı:
-----------------------------
bu tercih kılavuzu ne zaman cıkar piyasaya beyler
----------------------------- -
Beyler 2009 yerleştirmelerindeüniversitetaban ve tavan sıralamalarının olduğu bir metinbelgesivar mı internette_?
-
ataturkcu1 bunu yazdı:
-----------------------------
Beyler 2009 yerleştirmelerindeüniversitetaban ve tavan sıralamalarının olduğu bir metinbelgesivar mı internette_?
-----------------------------http://www.tahribat.com/Forum-2009-Oss-Bolumlere-Gore-Basari-Siralamalari-Taban-Puanlari-115353/
