LYS Sonuclari Aciklaniyor.

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ozAnkaraguclu
    ozAnkaraguclu's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Kasım/2007
    Erkek

    Düzen filan hikaye. Dershanede konuyu işleyip eve gelip tekrar ettikten sonra o konuyla ilgili bol bol test çözmek önemli olan. Tabi denemeleri de ihmal etmemek lazım bol bol da deneme çözmek gerekiyor. Ama aradan bir süre geçtikten sonra konu testlerine tekrar dönmekte fayda var. Öncesinde de bir tekrar yaparsan daha faydalı olur.


    "Milliyetin en belirgin niteliklerinden biri dildir. Türk milletindenim diyen insan her şeyden önce ve mutlaka Türkçe konuşmalıdır. Türkçe konuşmayan bir insan Türk kültürüne, topluluğuna bağlılığını iddia ederse buna inanmak doğru olmaz. " Mustafa Kemal ATATÜRK
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    itfaiyeci
    itfaiyeci's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Eylül/2005
    Erkek

    2. girişim bu sınava. Bence ilk yıl daha fazla çalıştım ama boş çalıştım. Dersi hiç dinlemedim, evde saatlerce boş boş kitaplara baktığımı hatırlıyorum. Bu yıl dersleri iyi dinledim dershanenin verdiği soru bankalarını çözdüm bu puanı aldım. Olay dersi dinlemekte bitiyor.

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Asker
    Asker's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 02/Ekim/2005
    Erkek
    Y-MF-1 --- --- 253,004 0317129 --- ---
    MF-2 186,528 0346143 Y-MF-2 --- --- 239,174 0305130 --- ---
    MF-3 185,317 0350595 Y-MF-3 --- --- 237,963 0306183 --- ---
    MF-4 196,500 0352199 Y-MF-4 --- --- 249,146 0313214 --- ---
    TM-1 181,923 0673501 Y-TM-1 --- --- 234,919 0597516


     

    Ömrümde say2 yi hiç e yakın gördüm berbat sayılmaz dimi :D

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    literatur
    literatur's avatar
    Kayıt Tarihi: 20/Nisan/2008
    Erkek

    Asker bunu yazdı:
    -----------------------------

    Y-MF-1 --- --- 253,004 0317129 --- ---
    MF-2 186,528 0346143 Y-MF-2 --- --- 239,174 0305130 --- ---
    MF-3 185,317 0350595 Y-MF-3 --- --- 237,963 0306183 --- ---
    MF-4 196,500 0352199 Y-MF-4 --- --- 249,146 0313214 --- ---
    TM-1 181,923 0673501 Y-TM-1 --- --- 234,919 0597516


     

    Ömrümde say2 yi hiç e yakın gördüm berbat sayılmaz dimi :D


    -----------------------------
    Millet 300-400 alıyor noluyor sanki bak hepsi stresten geberecek.Gurur duy hoca kendinle :D

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Asker
    Asker's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 02/Ekim/2005
    Erkek

    :D öyle hocam

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Fikret
    Fikret's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Ekim/2007
    Erkek

    Asker bunu yazdı:
    -----------------------------

    Fikret bunu yazdı:
    -----------------------------

    İSTEĞİNİZ DOĞRULTUSUNDA BİLGİLERİNİZ YAYIMLANMAMAKTADIR.

    bu ne şimdi ya :S


    -----------------------------

    ais.osym.gov.tr de böyle bir şeçenek vardı galiba bilgilerimi internette yayınlama diye ;)


    -----------------------------

    öyle birşey işaretlemedim galiba hiç hatırlamıyorumki :S şimdi girip açtıramıyorum da. neyse dilekçeyle hallediliyormuş sanırım yoksa eve gelmesini beklemek gerekecek.


    screw you guys! i"m goin" hoooome!
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    rhodostethia
    rhodostethia's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 26/Aralık/2009
    Erkek

    bu tercih kılavuzu ne zaman cıkar piyasaya beyler

  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Lostok
    Lostok's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Mart/2009
    Erkek

    rhodostethia bunu yazdı:
    -----------------------------

    bu tercih kılavuzu ne zaman cıkar piyasaya beyler


    -----------------------------

  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ataturkcu1
    ataturkcu1's avatar
    Kayıt Tarihi: 20/Nisan/2007
    Erkek

    Beyler 2009 yerleştirmelerindeüniversitetaban ve tavan sıralamalarının olduğu bir metinbelgesivar mı internette_?


    Pragmatism&Realism
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ivy
    ivy's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Haziran/2006
    Erkek

    ataturkcu1 bunu yazdı:
    -----------------------------

    Beyler 2009 yerleştirmelerindeüniversitetaban ve tavan sıralamalarının olduğu bir metinbelgesivar mı internette_?


    -----------------------------

    http://www.tahribat.com/Forum-2009-Oss-Bolumlere-Gore-Basari-Siralamalari-Taban-Puanlari-115353/

Toplam Hit: 14117 Toplam Mesaj: 111