LYS Sonuclari Aciklaniyor.
-
hangi bölümsünüz ? evet siz 2 zenci..? :)
-
alayınıza geçmiş olsun. kazansanızda sevinmeyin üni daha kasış :D kapağı at rahatsın diyenlere de siktir çekin.
-
emre_gss bunu yazdı:
-----------------------------
hangi bölümsünüz ? evet siz 2 zenci..? :)
-----------------------------gerçek alanım genel kültür (hukuk sosyoloji turizm ing cografya türkçe din psikoloji mantık vs vs )
ama sınav sistemine göre sözel ciyim x)
-
hukuk sosyoloji turizm ing cografya türkçe din psikoloji mantık
bu yazdıklarından mantık varsa
Seni Halkla ilşkler ve reklama sokalım hocam..
Bu bölümden..Halkla ilşkler müdürü olup..çoğu otele..Veya şirkete..
Rekalmcı olup çoğu ajansa
Metin yazarı olup hem dizilere hem sinemaya..istersen yine ajansa
Ve ayriyetten pazarlama okduğun için de Çoğu pazarlama alanınada girersin..Reklamcı olduğundan onlardan birazdaha üstün olrsun..(çok az)
Bu msj hayatını değiştrirse bir gün beni hatırla.. :) Hayatını batırırsa beni tanımıyorsun :) -
stres tavan yaptı resmen sabahtan aç karnına 4.sigarayı içiyorum
-
ne zaman ve hangi sitede acıklanıyor yazarsanız sevinirim
-
fatihari41 bunu yazdı:
-----------------------------ne zaman ve hangi sitede acıklanıyor yazarsanız sevinirim
-----------------------------
10 30 da tabiki osym sonuc aciklama sitesinde hocam :) -
emre_gss bunu yazdı:
-----------------------------
hukuk sosyoloji turizm ing cografya türkçe din psikoloji mantık
bu yazdıklarından mantık varsa
Seni Halkla ilşkler ve reklama sokalım hocam..
Bu bölümden..Halkla ilşkler müdürü olup..çoğu otele..Veya şirkete..
Rekalmcı olup çoğu ajansa
Metin yazarı olup hem dizilere hem sinemaya..istersen yine ajansa
Ve ayriyetten pazarlama okduğun için de Çoğu pazarlama alanınada girersin..Reklamcı olduğundan onlardan birazdaha üstün olrsun..(çok az)
Bu msj hayatını değiştrirse bir gün beni hatırla.. :) Hayatını batırırsa beni tanımıyorsun :)
-----------------------------2 büyük seçenek var kararsızım
1 - halkla ilişkiler ve reklamcılık
2- radyo sinama televizyon
2 si içinde insanın aşırı sosyal olması gerekiyor süreki ordan oraya ordan oraya :/
ama ben böle istemedim pc başında oturup yüksek gelir elde edecektim :(
-
ne lan bu bizlerin çektiği stres başka hangi ülkede var amk. olmaz tabi millet orda çocuk yerine köpek besliyo, bizimkiler habire sıcıyo
son bi saatte karın kası yaptım kasmaktan.
daha elimizde puan sistemi bile yok sonuçlar açıklanıyo.. fak.
-
sınavın zor sorularını yapıp en kolaylarını yapamayınca koyuyor insana geleceinden çok daha fazla çıkartabilirdim ama birtek ben deilim herkes benim durumumda sınav biraz da dikkat anlık tepki felan ölçüyor herkese başarılar. inşallah istediğiniz yerleri tuttururum ve tutturursunuz.
