Microsoft Windows Ailesi İşletim Sistemleri
![]() |
Başlık | Konu Bilgileri | Son Mesaj | İstatistikler | |
|---|---|---|---|---|---|
| Vista Home kullaniyorum ve Msn yüklenmiyor.. | hakanS
Tarafından 25/Ara/08 03:33 |
ltcelik
26/Ara/08 05:12 |
797 Hit 5 Mesaj |
||
| Masaüstü simgeleri gelmiyor (explorer.exe) sorunu?? | streetw1se
Tarafından 24/Ara/08 12:11 |
Spacheata
24/Ara/08 13:53 |
2760 Hit 7 Mesaj |
||
| xp"de hangi dosyayı silersem sistem açılmaz? | BBS
Tarafından 23/Ara/08 17:58 |
crimeangel
23/Ara/08 18:51 |
1547 Hit 6 Mesaj |
||
| Windows Vista İnternet Problemi | crafty
Tarafından 22/Ara/08 23:51 |
andidit
23/Ara/08 10:58 |
1624 Hit 5 Mesaj |
||
| Biosa girmeden pcyi cd rom ile başlatmak | snnyk
Tarafından 20/Ara/08 17:02 |
NovalgiN
20/Ara/08 19:04 |
3134 Hit 10 Mesaj |
||
| bu hatayi bilen var mi [yardim] | ULKUHAN
Tarafından 18/Ara/08 23:52 |
ULKUHAN
19/Ara/08 00:09 |
1283 Hit 8 Mesaj |
||
|
Explorer Yaması Yayınlandı
1 2 |
DJ_Alper
Tarafından 18/Ara/08 14:47 |
Stifler
19/Ara/08 11:38 |
2280 Hit 18 Mesaj |
||
|
Bu XP Tavsiye Ederim
1 2 |
Cia
Tarafından 17/Ara/08 13:12 |
Yeah
17/Ara/08 18:54 |
2551 Hit 20 Mesaj |
||
|
vista yükleycem ama ?
1 2 |
ILKER06
Tarafından 15/Ara/08 23:49 |
ILKER06
16/Ara/08 01:59 |
2370 Hit 14 Mesaj |
||
| Bad_Pool_Caller Hatası | BiUyeOlamadim
Tarafından 15/Ara/08 23:34 |
BiUyeOlamadim
18/Ara/08 20:44 |
1395 Hit 3 Mesaj |

