folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Mhp "Her Şey Milli Olacak"



Mhp "Her Şey Milli Olacak"

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    kokainman
    kokainman's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Ocak/2006
    Erkek
    Blackplus bunu yazdı:
    -----------------------------

    Türkçülük ön plana çıkarılsaydı bir şey olmazdı sen rahat ol.Gelişmiş devletlere bak bakıyım hangisi MİLLİYETÇİLİK diyor[ırki manada] örn. ABD adamlar ne diyor ben amerikan vatandaşıyım diyor geçiyor aslı ingiliz olabilir fransız olabilir vs..Ama tek çatı altında birleşiyorlar biz daha avrupanın yaptığı 16.Yüzyılda yaptığını hala yapamıyoruz sebebi ise bu zihniyettir.Biz daha ülke olarak siyasi birliğimizi tamamlamadan bir adım dahi ileri gidemeyiz.

     ırkçı faşist diye zikredilmesi bir nevi doğru avatarına adolf hitlerin resmni koyan çoluk çocuk ben milliyetçiyim falan fialn saf alman mıda koyuyor onu ? Veya Türk Türk diyorsun ama ya almanyada 2.bir adolf çıksada almanyanın yarısı türk nerdeyse ordaki tüm türkleri öldürseler ne deriz ? Biraz geniş düşünün...

    Kafatasçı milliyetçilik TÜRKİYE'yi böler.


    -----------------------------
    asıl sen raat ol koçum.Osmanlı döneminde Türkçülük önplana çıksaydı kodumun devşirmeleri sadrazamlığa kadar yükselemezdi.koskoca bi cihan devletinin küçülüp küçülüp yıkılmasında ve Türk milletinin çağın bu kadar gerisinde kalmasında sadrazamların devşirme yeniçerilerin vs. vs payını anlatmama gerek yok sanırım.o kadar tarih bilgin vardır.
    Rusya şu an bana göre baya bi atılım yaptı.Rus işadamları dünyanın dört bi yanını sardı.kısacası gelişmiş bi ülke.ve bakıyoruzki devlet başkanı putin ''nashi'' isimli rus milliyetçisi bi gençlik örgütü kurmuş.
    Avrupa'nın 16.yy da yaptığını bizim hala yapamamız işte senin gibilerin bu zihniyetidir.siyasi birliğimi ben nası tamamliyimki ? Türk olmak Türk milliyetçisi olmak suç olmuş.faşizm olmuş.ben nası tamamlıcam siyasi birliğimide bir adım daha ileri gidicem.
    verdiğin örneklere bakıyorum tamamen saptırmaca yapıyosun.adolf çıksa almanyadaki türkleri öldürse vs. vs.bize ne bunlardan biz sana bnlardanmı bahsettik.ben ülkemdeki türk milliyetçiliğinden bahsediyorum hedef saptırma.
    milliyetçiliğe her karşı olan insan gibi sende bu milliyetçi olma isteğimi kafatasçılık olarak adlandırdın.bu zaten hepinizin yaptığı iş.bitane böle mevzudada kafatasçı ırkçı die ithamlardan geri durduğunuzu görmedim zaten sizin gibilerin.normaldir.


    ... sorcerer & musket ...
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    BuZuL
    BuZuL's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Eylül/2005
    Erkek
    Blackplus bunu yazdı:
    -----------------------------

    kokainman bunu yazdı:
    -----------------------------
    Blackplus
    geçmişle övünmekle ne alakası var benim milliyetçi olmamın ?
    ayrıyeten o senin görüşün bana göre Türkçülük ön plana çıksaydı bu kadar zaman herşey çok farklı olurdu.(bu kadar zamanın içinde Osmanlı Devleti'de var)
    ek olarak orda yazılanları iyi oku.kafatasçılıkla ne alaka.alışmışız milliyetçi bi öge gördükmü aha kafatasçı ırkçı ipne faşist.
    -----------------------------

    Türkçülük ön plana çıkarılsaydı bir şey olmazdı sen rahat ol.Gelişmiş devletlere bak bakıyım hangisi MİLLİYETÇİLİK diyor[ırki manada] örn. ABD adamlar ne diyor ben amerikan vatandaşıyım diyor geçiyor aslı ingiliz olabilir fransız olabilir vs..Ama tek çatı altında birleşiyorlar biz daha avrupanın yaptığı 16.Yüzyılda yaptığını hala yapamıyoruz sebebi ise bu zihniyettir.Biz daha ülke olarak siyasi birliğimizi tamamlamadan bir adım dahi ileri gidemeyiz.

     ırkçı faşist diye zikredilmesi bir nevi doğru avatarına adolf hitlerin resmni koyan çoluk çocuk ben milliyetçiyim falan fialn saf alman mıda koyuyor onu ? Veya Türk Türk diyorsun ama ya almanyada 2.bir adolf çıksada almanyanın yarısı türk nerdeyse ordaki tüm türkleri öldürseler ne deriz ? Biraz geniş düşünün...

    Kafatasçı milliyetçilik TÜRKİYE'yi böler.


    -----------------------------

     ya hadi bi işine bak abd ile Türkiyeyi kıyaslama... Burası Türkiye.

    ayrıca merak etme çok geniş düşünüyoruz senin zihniyetindeki insanlar başkasının yaptığına muhtaç !!

    Türkiye ekonomisini düzeltirse Süper güç olur bilmem farkındamısın askeri olarak Türkiye abd yi falan postalar bunu herkes biliyor açıklamama gerek yok askeri olarak dünyanın en iyi ülkesiyiz...

    ekonomik olarak batıktayız az neden biliyormusun senin zihniyetinde düşünenler yüzünden üretememekten...

    elin gavurunun cebine gireceğine benim Türkümün cebine girsin para Devlet bahçeli işi biliyor ve doğru yöne ilerliyor.

    2.si kafatasçı sanırım pkk lıların sınırda kafasını koparmaya falanmı kafatasçı diyorsunuz acaba ?

    o orosbu çocukları sınırdan gelip senin askerini öldürecek ve sen kafa tasçı olmayacaksın öylemi ? baban mıhtarmı senin :D

    hadi ya işine bak baban malesef yetiştirememiş seni.

    Türkçülük ön plana çıkarılsaydı bişey olmazdı demişsin neyin ön plana çıkarıldığını söylede bilelim.


    DAĞDA ÜÇ BEŞ KOYUN SÜRÜSÜ, TUTTURMUŞ BİR KÜRDİSTAN TÜRKÜSÜ, ELİNE ALMIŞ BAYRAK DİYE BİR MASA ÖRTÜSÜ, SATSAN BEŞ PARA ETMEZ NE DİRİSİ NE DE ÖLÜSÜ, SOYU SOYSUZ OLAN SENSİN TOPRAK SENİN NEYİNE, İTE İTLİK YAPIP KAFA TUTMA BEYİNE, ANLASA DEDİĞİMİ SOKAKTAKİ KÖPEK AĞLAR HALİNE, DUY ULAN SOYSUZ NE MUTLU TÜRKÜM DİYENE.......
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    mataramasuko
    mataramasuko's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Haziran/2006
    Erkek

    sen nerden bileceksin bizim kürtleri sevip sevmediğimizi şu anda benim en yakın arkadaşım ağrılı bir kürt ama senden daha milliyetçidir bunu da bil

     kürtleri sevmeyiz öle mi şu an bile ocakta 2-3 tane kürt var

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Ayro
    Ayro's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Ağustos/2005
    Erkek
    Blackplus bunu yazdı:
    -----------------------------

    Türkçülük ön plana çıkarılsaydı bir şey olmazdı sen rahat ol.Gelişmiş devletlere bak bakıyım hangisi MİLLİYETÇİLİK diyor[ırki manada] örn. ABD adamlar ne diyor ben amerikan vatandaşıyım diyor geçiyor aslı ingiliz olabilir fransız olabilir vs..Ama tek çatı altında birleşiyorlar biz daha avrupanın yaptığı 16.Yüzyılda yaptığını hala yapamıyoruz sebebi ise bu zihniyettir.Biz daha ülke olarak siyasi birliğimizi tamamlamadan bir adım dahi ileri gidemeyiz.

     ırkçı faşist diye zikredilmesi bir nevi doğru avatarına adolf hitlerin resmni koyan çoluk çocuk ben milliyetçiyim falan fialn saf alman mıda koyuyor onu ? Veya Türk Türk diyorsun ama ya almanyada 2.bir adolf çıksada almanyanın yarısı türk nerdeyse ordaki tüm türkleri öldürseler ne deriz ? Biraz geniş düşünün...

    Kafatasçı milliyetçilik TÜRKİYE'yi böler

    -----------------------

    şurda kesinlikle haklısın Türkiye de yaşayanlar ben kürtüm, manavım, göçmenim demek yerine Türküm Türkiye liyim dese iş tamam.Ama şunu söyliyim Atatürk ilkelerinde milliyetçilik vardır.Bu olmassa Türkiye ıraktan beter olur.Bununla ayaktayız.

    Düşmanlar savaşta birbirine dost olurlar ;).Kısacası şu var milletçe birbirimize kenetlenip bütünlük oluşturursak o zaman Türkiye nin tek zayıflığı olan içten bölme olayı kalkar.

    bunun dışında milliyetçiliği ırkçılık gbii olarak anlayıp sne mhplisin, sen chplisiz biz buyuz dersne iş biter.Biz Türk milletiyiz isteyen gelir yükselişte birlikte bizimle olur.Anlata bildim mi?Yani demek istediğim milliyetçilik kavrmaını iyice anlamak laızm.

Toplam Hit: 5943 Toplam Mesaj: 55