Mühendislik Tamamlama Sınavı Sonuçları Açıklanmış
-
Ben Fen Lisesi'nden mezun oldum. Aldigimiz matematigin fizigin haddi hesabi yoktu. Oyle ki Bilkent'te bile fizik101 mat101 de rahat rahat ilerledim hic calismadan. Oyle aptal aptal kimse demesin 2 integral bilion diye muhendis mi oldun die. Durumunuzun ne kadar vahim oldugunu konusmamiza gerek bile yok. Muhendis dediginiz seyin ne oldugu hakkinda fikrinizin bile oldugunu pek sanmiyorum. Bir tarafta temeli saglam belli bir calisma disiplininden muhendislik fakultesine girmis bir kitle varken, diger tarafin akli fikri imza yetkisi gibi salak sacma fasarya islere calisan bir kitle oldugunu dusunuyorum.
anubisx tarafından 02/Ağu/13 19:46 tarihinde düzenlenmiştir -
anubisx bunu yazdı
Ben Fen Lisesi'nden mezun oldum. Aldigimiz matematigin fizigin haddi hesabi yoktu. Oyle ki Bilkent'te bile fizik101 mat101 de rahat rahat ilerledim hic calismadan. Oyle aptal aptal kimse demesin 2 integral bilion diye muhendis mi oldun die. Durumunuzun ne kadar vahim oldugunu konusmamiza gerek bile yok. Muhendis dediginiz seyin ne oldugu hakkinda fikrinizin bile oldugunu pek sanmiyorum. Bir tarafta temeli saglam belli bir calisma disiplininden muhendislik fakultesine girmis bir kitle varken, diger tarafin akli fikri imza yetkisi gibi salak sacma fasarya islere calisan bir kitle oldugunu dusunuyorum.
Çalıştığım şirkettede mühendis var mat2-3-4 türev integral uçmuyor.
Hakan363 tarafından 02/Ağu/13 19:54 tarihinde düzenlenmiştir
Mühendis okulda gördüğü neyi uyguluyor ki çalışma hayatında, bana eğitimden matematikten bahsediyorsun
O kitleden çok kişiyle konuşmussun. Çok da güzel tanımışsın. Sana ne denilebilir ki. -
Hakan363 bunu yazdıblackhammer bunu yazdı
yazin puanlari cakma muhendisleri gorelim
çakma mühendis? :) öss de mat 2 yaptın diye mi bunlar. Aldığın derslerle benim hangi dersleri aldığımı biliyor musun.
Çakan mühendisler yolda.cakma muhendis diyorum cunku sikindirik bir yerde sikindirik bir bolum bitirdikten sonra 1 senede muhendis olacagini zannediyorsan sen hesap makinesinde 1837837 yazmaya devam edebilirsin. is basvurularinda teknik ogretmenlikten muhendis oldum dedigin zaman "biz sizi arariz" cevabini alinca neden cakma muhendis dedigimi anlarsin.
-
blackhammer bunu yazdıHakan363 bunu yazdıblackhammer bunu yazdı
yazin puanlari cakma muhendisleri gorelim
çakma mühendis? :) öss de mat 2 yaptın diye mi bunlar. Aldığın derslerle benim hangi dersleri aldığımı biliyor musun.
Çakan mühendisler yolda.cakma muhendis diyorum cunku sikindirik bir yerde sikindirik bir bolum bitirdikten sonra 1 senede muhendis olacagini zannediyorsan sen hesap makinesinde 1837837 yazmaya devam edebilirsin. is basvurularinda teknik ogretmenlikten muhendis oldum dedigin zaman "biz sizi arariz" cevabini alinca neden cakma muhendis dedigimi anlarsin.
Sen hala teknik öğretmenlerin ne olduğunu normal muh. fak. mezunlarının ne olduğunu bilmiyorsun. Cahilliğini gider bu konuda sonra neler olduğunu anlayabilirsin
-
Hakan363 bunu yazdıblackhammer bunu yazdıHakan363 bunu yazdıblackhammer bunu yazdı
yazin puanlari cakma muhendisleri gorelim
çakma mühendis? :) öss de mat 2 yaptın diye mi bunlar. Aldığın derslerle benim hangi dersleri aldığımı biliyor musun.
Çakan mühendisler yolda.cakma muhendis diyorum cunku sikindirik bir yerde sikindirik bir bolum bitirdikten sonra 1 senede muhendis olacagini zannediyorsan sen hesap makinesinde 1837837 yazmaya devam edebilirsin. is basvurularinda teknik ogretmenlikten muhendis oldum dedigin zaman "biz sizi arariz" cevabini alinca neden cakma muhendis dedigimi anlarsin.
Sen hala teknik öğretmenlerin ne olduğunu normal muh. fak. mezunlarının ne olduğunu bilmiyorsun. Cahilliğini gider bu konuda sonra neler olduğunu anlayabilirsin
Hocam gerçekten mesajlarından sonra merak ettim, elektrik ile ilgili bölümün derlserini biliyorsan bir yazsana karşılaştıracam bizim aldıklarımızla.
-
Hakan363 bunu yazdıblackhammer bunu yazdıHakan363 bunu yazdıblackhammer bunu yazdı
yazin puanlari cakma muhendisleri gorelim
çakma mühendis? :) öss de mat 2 yaptın diye mi bunlar. Aldığın derslerle benim hangi dersleri aldığımı biliyor musun.
Çakan mühendisler yolda.cakma muhendis diyorum cunku sikindirik bir yerde sikindirik bir bolum bitirdikten sonra 1 senede muhendis olacagini zannediyorsan sen hesap makinesinde 1837837 yazmaya devam edebilirsin. is basvurularinda teknik ogretmenlikten muhendis oldum dedigin zaman "biz sizi arariz" cevabini alinca neden cakma muhendis dedigimi anlarsin.
Sen hala teknik öğretmenlerin ne olduğunu normal muh. fak. mezunlarının ne olduğunu bilmiyorsun. Cahilliğini gider bu konuda sonra neler olduğunu anlayabilirsin
teknik ogretmen = muhendis olayini asmis teknik ogretmen > muhendis olayini benimsemen hos olmus boyle devam edebilirsin. ayni ise muhendis ve teknik ogretmen olarak iki farkli kisi gitsin hangisine gule gule denilecegini cok iyi bilmene ragmen hala kendinizi muhendisle bir tutmaya calisiyorsunuz ya baska bir sey demiyorum. muhendisligi sadece matematikten ibaret zannetmeye devam edebilirsin.
-
Simdi muhendis var muhendis var ilk on binde girilen yer var 150 binle girilen muhendislikler var. Ama hemen hepsi teknik ogretmenlerden daha donanimlidir. Bizim okulda microsofta staj yapan tubitakda gorev alan adamlar varken teknik ogretmenler nerededir? Hirs yapsalar nereye kadar cikabileceklerdir ? Elbette muhendis oldum diye sevinenler yuzu gulen insanlar vardir bunlari yadirgamakta yanlis ama her sey ortada. Muh ogrencisinin CV ye yazacaklari ile teknikten muhe gecenlerin yazacaklari farkli olacaktir. Buyutmemek gerek. Kazana lara hayirli olsun.
-
Ezikler siziii...
Çakma rolex takıp orjinal bu abi diyenleeeer...
Egolarınızı tatmin edin.
Emeklerim haram zehir olsun bu götten yasayı çıkaranlara.
-
Lan niye çocuğun üstüne gidiyosunuz bu kadar ? zamanında imkanları el vermemiştir mühendislik kazanamamıştır belki 2 yıl çalışacak sizden çok daha iyi bi mühendis olacak :/
Tabi devlet kendi elemanlarını işe sokmak için bunu çıkardı onların zaten allah bin belasını versin ama bu kadarda kötü bakmayalım olaya kapasitesi olmayan zaten 2 hafta sonra patlar işten kovulur.
-
e kolayı varmış biz niye o kadar kastık acaba :/
