Muhteşem Yüz Yıl
-
sokoban bunu yazdı:
-----------------------------
Bi ara cnbc-e de bi dizi vardı ingilterede mi nerde geçiyodu kral her bölüm bi hatunu götürüyodu ona benzemiş gibi duruyo izleyince anlarız :D
-----------------------------Dizinin reklamını izleyince benimde aklıma bu geldi.
Dediğin dizi The Tudors
-
Biz Öyle Bir Toplum Olmuşuz Ki sırf para kazanmak icin dedelerini bir cinsel sapık olarak gostermeyi istiyorlar neymiş efendim senarist cıkmıs ben tarihcilerden yararlanıyorum hangi tarihci sana yok işte kanuni her aksam eğlence yapıyordu diyor ? cok gOt bi dizi hoca izlemeyelim...
-
olay ne lan neyi kaçırdım ben :|
-
ibnalahad bunu yazdı:
-----------------------------
DJ_Alper bunu yazdı:
-----------------------------
hoca o adam oynuyorsa dizinin içine sıçarlar hükümdarlık değilde aşk dizisi olur
o padişağı vezirle vezir soytarıya sonra hepsi soytarıya :))
-----------------------------bu siteyi 2009 dan daha evvel takip ediyorum, ancak 2009 da üye olabildim ama ...
ulan çoğu konuya tam benim vermek istediğim cevabı yazıyosun sonra ben gülümseyerek ekrana bakıyorum çoğu sefer oh be söyledim kurtuldum =)
-----------------------------eyvallah hoca benide fazla barındırmayacaklar artık AB geliyo bana yavaş yavaş :)
2 kişinin şikayetine bakarlar 10 kişinin tebriğine bakmazlar hayat böyledir hoca :)
neyse welcome to tahribat :P
-
aşk-ı derun yazıo altında ufacık :W
tarihimizin de amına koycaklar.
-

-
hoca daha dur yarın başlıyor izle birkaç bölüm sonra konuşursun :)
-
pr_x71 bunu yazdı:
-----------------------------Aşk-ı memnu vardı milleti mahvetti bitti.Kavak yelleri var kim kime dum duma.Kültürü mahvettiler.Sıra tarihimizde mi?Harem kelime anlamıyla mahremden gelen bir kelime buda bi gerçek.Ama bu kapitalist televizyon kanallarının gözü reytingten başka birşey görmediği için ne mahrem ne kültür dinliyolar.Bizim milletimizdede var oturup izliyolar.Sonra urfa'da aşk-memnuyu izleyen cahil genç yengesine sarkar.Karakolda sebep olarak aşk-ı memnuyu söyler.Bu çıktı gazetelerde.Trt1'deki dizileri izleyin hiçbir şekilde aşırılık yok.Halil ibrahim sofrası adlı dizi gayet hoştur.Şiddetle tavsiyemdir.
-----------------------------
evet gerçekten çok güzel bir dizi sakarya fırat diziside güzel -
Madem Osmanlı'da kadınlar bu kadar açık saçık giyiniyodu da, kapalı giyinen bi kadın görüldümü Osmanlı dönemine geri dönmeye çalışıyorsunuz diye ısrar ediliyor. :)
-
Ben bu diziyi izlerim Ağa Sağlam dizi.
Ama Başroldeki pezoyu değiştirseler daha iyi durcak gibi.
