Cep Telefonları, Gsm Operatörleri ve Mobil İnternet
Mürit Panxer Haklıymış (İphone)
Mürit Panxer Haklıymış (İphone)
-
Trump ZTE’yi casusluk ile suçlayıp Qualcomm ve Google ile iş yaptırmam deyince ZTE global sektörden çekilme kararı almış. İşlemci ve işletim sistemi elinde olunca milyar dolarlık firmayı bile kedi yapabiliyorsun.
https://twitter.com/arstechnica/status/994330941714726912
İşte bu yüzden Huawei kendi işletim sistemini çıkartmaya çalışırken Samsung el altından Tizen’i geliştiriyor. İkiside işlemci konusunda rahatlar. Gelecekte kendi işlemcisini üretemeyen firmalar mobil sektörden silinmeye mahkum. Xiaomi bunun farkına vardı ve Surge adı altında kendi işlemcisini geliştirdi.
-
dostlar iphone 8 cihazımı servise göndermiştim maximum kapasitesi düştü pili çabuk bitiyor diye az önce apple teleserviceden arıyorum dedi deyyusun biri e-posta adresi güncellemesi yapıyoruz deyip e-posta adresimi istedi cihazın durumunu sordum testlerden geçti pil değişimi yapılmadı dedi. bu amk deyyusları milyardolarlarca parayı mezara mı götürecekler bi pili değiştirmek çok mu zor amk appleı. lanet olsun iphone aldığım güne. lanet olsun elim kırılaydı da almayaydım. yavan ekmek yiyecek duruma düşeyim de telefonsuz gezeyim amk.
-
acikistihbarat bunu yazdı
dostlar iphone 8 cihazımı servise göndermiştim maximum kapasitesi düştü pili çabuk bitiyor diye az önce apple teleserviceden arıyorum dedi deyyusun biri e-posta adresi güncellemesi yapıyoruz deyip e-posta adresimi istedi cihazın durumunu sordum testlerden geçti pil değişimi yapılmadı dedi. bu amk deyyusları milyardolarlarca parayı mezara mı götürecekler bi pili değiştirmek çok mu zor amk appleı. lanet olsun iphone aldığım güne. lanet olsun elim kırılaydı da almayaydım. yavan ekmek yiyecek duruma düşeyim de telefonsuz gezeyim amk.
hocam başka servis yok mu teleservice hakkında iyi yorumlar yok :/
-
Yazilimci bunu yazdıHoLyCat bunu yazdıYazilimci bunu yazdıHoLyCat bunu yazdı
Aypon diye diye, benim Aypon X telefonda sorun fark ettim.
Ekranın iç alt kısmında lekelenme olmaya başladı. Cumartesi gününe randevu aldım.
Bakalım sonuç ne olacak.. Ya boktan bir temsilci kullanıcı hatası diyecek, yada ekranı değiştirelim diyecek ( bende kabul etmeyeceğim )
Kem gözlü androidciler sizi :)
Çözüm bulurlarsa apple storeda bir secde yap. Ellerini öp ve arkana bakmadan çık oradan :)
Not: Çözüme var olan ekranı tamir etmekte dahil
Bazı konularda agresifimdir.
Çok mız mız yaparsa, telefonu cama fırlatır giderim. ( yapmadığım şey değil )
Cumartesi günü sonucu buraya yazarım.
Son apple store tecrübemde daha güzel birşey yaptım. Telefoncuya gidip note 8 aldım ve iphone umu sattım. Hayatımda ilk kez android kullanmaya başladım. Çok memnunum.
Cumartesi günü randevuya cihazı teslim ettim.
Pazar günü 17:00 olarak tekrar çağırdılar.
Gittim ; beyefendi cihazınızın ekranını değiştirdik ve donanımsal testler yaptık. şuan sorunsuz şekilde çalışıyor.
Ben : Cihazın değişmesini talep ediyorum. Ben bu cihaza 6Bin TL verip kullanıcı hatası olmadığı halde ekranı değiştirip elimemi veriyorsunuz dedim.
yetkili : Sorun ekrandaki hatadan dolayı sadece ekran değişimi yapabiliyoruz vs. dedi.
Ben : Ben şimdi bu cihazı satmak istesem, ekran değişti diye kafada 1500 TL zarar edicem! ve satış konusunda zorlanacağım. Ben cihazın değişmesini istiyorum. Tamir görmüş cihaz kullanmak istemiyorum.
Yetkili : Maalesef elimizden başka birşey gelmiyor.
Ben : Yöneticiniz ile görüşmek istiyorum. yoksa bu kalabalık içinde bağıra bağıra cihazı burada paramparça ederim. Bir daha apple ürünü kullanmam ve kullandırtmam.
Ve
Şişko aşırı kilolu bir bayan gelir,
Yetkili bayan : Buyrun bey efendi.
Ben : Cihazda üretim hatası olduğunu ve sadece ekran tamiri yapılıp verildi. Bi nevi cihazım tamir görüp değer kaybetmiştir. Sizin firmanızın hatalı üretiminden dolayı ben neden zarar edeyim? Sonuçta ayıplı mal satmış oluyorsunuz.
Bu şekilde kısa bir diyalogtan sonra, Tekrar dan randevu açtılar, 30 dk sonra yeni cihaz verdiler.
Evet arkadaşların dediği gibi, Apple türkiye maalesef müşteri hizmetleri eskisi gibi tüketicilerine değer vermiyor.
Bundan sonra apple kullanırmıyım? %50 kafamda soru işareti !
-
Bu apple cihazları test etmiyor mu hep sorunlu çıkıyor nasıl iştir :/
-
HoLyCat bunu yazdıYazilimci bunu yazdıHoLyCat bunu yazdıYazilimci bunu yazdıHoLyCat bunu yazdı
Aypon diye diye, benim Aypon X telefonda sorun fark ettim.
Ekranın iç alt kısmında lekelenme olmaya başladı. Cumartesi gününe randevu aldım.
Bakalım sonuç ne olacak.. Ya boktan bir temsilci kullanıcı hatası diyecek, yada ekranı değiştirelim diyecek ( bende kabul etmeyeceğim )
Kem gözlü androidciler sizi :)
Çözüm bulurlarsa apple storeda bir secde yap. Ellerini öp ve arkana bakmadan çık oradan :)
Not: Çözüme var olan ekranı tamir etmekte dahil
Bazı konularda agresifimdir.
Çok mız mız yaparsa, telefonu cama fırlatır giderim. ( yapmadığım şey değil )
Cumartesi günü sonucu buraya yazarım.
Son apple store tecrübemde daha güzel birşey yaptım. Telefoncuya gidip note 8 aldım ve iphone umu sattım. Hayatımda ilk kez android kullanmaya başladım. Çok memnunum.
Cumartesi günü randevuya cihazı teslim ettim.
Pazar günü 17:00 olarak tekrar çağırdılar.
Gittim ; beyefendi cihazınızın ekranını değiştirdik ve donanımsal testler yaptık. şuan sorunsuz şekilde çalışıyor.
Ben : Cihazın değişmesini talep ediyorum. Ben bu cihaza 6Bin TL verip kullanıcı hatası olmadığı halde ekranı değiştirip elimemi veriyorsunuz dedim.
yetkili : Sorun ekrandaki hatadan dolayı sadece ekran değişimi yapabiliyoruz vs. dedi.
Ben : Ben şimdi bu cihazı satmak istesem, ekran değişti diye kafada 1500 TL zarar edicem! ve satış konusunda zorlanacağım. Ben cihazın değişmesini istiyorum. Tamir görmüş cihaz kullanmak istemiyorum.
Yetkili : Maalesef elimizden başka birşey gelmiyor.
Ben : Yöneticiniz ile görüşmek istiyorum. yoksa bu kalabalık içinde bağıra bağıra cihazı burada paramparça ederim. Bir daha apple ürünü kullanmam ve kullandırtmam.
Ve
Şişko aşırı kilolu bir bayan gelir,
Yetkili bayan : Buyrun bey efendi.
Ben : Cihazda üretim hatası olduğunu ve sadece ekran tamiri yapılıp verildi. Bi nevi cihazım tamir görüp değer kaybetmiştir. Sizin firmanızın hatalı üretiminden dolayı ben neden zarar edeyim? Sonuçta ayıplı mal satmış oluyorsunuz.
Bu şekilde kısa bir diyalogtan sonra, Tekrar dan randevu açtılar, 30 dk sonra yeni cihaz verdiler.
Evet arkadaşların dediği gibi, Apple türkiye maalesef müşteri hizmetleri eskisi gibi tüketicilerine değer vermiyor.
Bundan sonra apple kullanırmıyım? %50 kafamda soru işareti !
çoğu konuda olduğu gibi milletimiz apple ın, müşterilerine, en ufak arızada sıfır telefon vermesi olayını da suistimal ettiler.
bu sebeple bu şekilde davranmalarını gayet doğal buluyorum.
zira garanti bitmesine 1 ay kala telefonu bi şekilde bilerek bozup, sonra bu cihaz arızalandı diyip yenisini alan çok insan gördüm.
-
nasıl bozuyorlar ki anlaşılmıyor mu?
-
LynXMaSTeR bunu yazdı
çoğu konuda olduğu gibi milletimiz apple ın, müşterilerine, en ufak arızada sıfır telefon vermesi olayını da suistimal ettiler.
bu sebeple bu şekilde davranmalarını gayet doğal buluyorum.
zira garanti bitmesine 1 ay kala telefonu bi şekilde bilerek bozup, sonra bu cihaz arızalandı diyip yenisini alan çok insan gördüm.
Maalesef öyle hocam.
Kimse kusura bakmasın 6K para bayılıp aldığım telefon üretim hatası olacak ve tamir edilip elime verilecek. Buna hayatta katlanamam...
İster elma olsun isterse samsung hiç birisi fark etmez.
-
koray bunu yazdıacikistihbarat bunu yazdı
dostlar iphone 8 cihazımı servise göndermiştim maximum kapasitesi düştü pili çabuk bitiyor diye az önce apple teleserviceden arıyorum dedi deyyusun biri e-posta adresi güncellemesi yapıyoruz deyip e-posta adresimi istedi cihazın durumunu sordum testlerden geçti pil değişimi yapılmadı dedi. bu amk deyyusları milyardolarlarca parayı mezara mı götürecekler bi pili değiştirmek çok mu zor amk appleı. lanet olsun iphone aldığım güne. lanet olsun elim kırılaydı da almayaydım. yavan ekmek yiyecek duruma düşeyim de telefonsuz gezeyim amk.
hocam başka servis yok mu teleservice hakkında iyi yorumlar yok :/
hocam servise ben göndermedim faturaya ek olarak vodafone bayisinden almıştım onlara verdim. pilin max kapasitesinin sadece 2 ayda azaldığını ve şarjın çabuk bittiğini söyledim. adamlar test ettik sorun yok diyorlar. bu amk apple ı yıllarca el alemin cihazını değiştirip değiştirip sıra bana gelince bir pili bile değiştirmiyorsa kimse bu saatten sonra kalkıpta apple şöyle iyi böyle iyi şöyle satış sonrası hizmetleri harika vs demesin amk söverim. samsung ve öteki markalar gibi olmuş cihazı sattıktan sonra ne bok yerseniz yeyin mantığı. hayır yani bana asıl koyan ne biliyor musunuz vodafone bayisinden cihazı satın alırken verdikleri faturada 5200 küsur tl yazıyordu ve ben faturaya ek ödeyeceğim diye önemsemedim. keşke zaman makinesi olsa da o ana gitsem vallahi elimi keserim.
-
Oneplus 5 ten sonra diğer markaları hayatımdan çıkardım telefon kullandığımı hissediyorum özgürlüğün nasıl birşey olduğunu anlıyorum iphone 3GS ten OnePlus 5 alana kadar neler çekmişiz biz en ucuz en hızlı amiral gemisi one plus benim gözümde herhalde kırılmazsa 4 sene gider