Mürit Panxer Haklıymış (İphone)

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Bilirkişi
    mkyb
    mkyb's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Mayıs/2011
    Erkek

    Trump ZTE’yi casusluk ile suçlayıp Qualcomm ve Google ile iş yaptırmam deyince ZTE global sektörden çekilme kararı almış. İşlemci ve işletim sistemi elinde olunca milyar dolarlık firmayı bile kedi yapabiliyorsun. 

    https://twitter.com/arstechnica/status/994330941714726912

    İşte bu yüzden Huawei kendi işletim sistemini çıkartmaya çalışırken Samsung el altından Tizen’i geliştiriyor. İkiside işlemci konusunda rahatlar. Gelecekte kendi işlemcisini üretemeyen firmalar mobil sektörden silinmeye mahkum. Xiaomi bunun farkına vardı ve Surge adı altında kendi işlemcisini geliştirdi. 

     

    mkyb tarafından 10/May/18 01:34 tarihinde düzenlenmiştir

    Yaşlandıkça 50 liralık saatin ve 5.000 liralık saatin aynı şeyi gösterdiğini fark edeceksin. 1.000.000 liralık ve 100.000 liralık ev aynı yalnızlığı barındırır. 1.000 liralık Android ile 20.000 liralık iPhone Pro kimse aramadıktan sonra aynıdır. Materyalist şeylerde gerçek mutluluk bulunmaz. Asıl mutluluk bir çift memededir. Enflasyon yüzünden bu imzayı bir ara güncellemek lazım. Bin liraya telefon kalmadı amk.
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    acikistihbarat
    acikistihbarat's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Mart/2009
    Erkek

    dostlar iphone 8 cihazımı servise göndermiştim maximum kapasitesi düştü pili çabuk bitiyor diye az önce apple teleserviceden arıyorum dedi deyyusun biri e-posta adresi güncellemesi yapıyoruz deyip e-posta adresimi istedi cihazın durumunu sordum testlerden geçti pil değişimi yapılmadı dedi. bu amk deyyusları milyardolarlarca parayı mezara mı götürecekler bi pili değiştirmek çok mu zor amk appleı. lanet olsun iphone aldığım güne. lanet olsun elim kırılaydı da almayaydım. yavan ekmek yiyecek duruma düşeyim de telefonsuz gezeyim amk.

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    koray
    koray's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Temmuz/2005
    Erkek
    acikistihbarat bunu yazdı

    dostlar iphone 8 cihazımı servise göndermiştim maximum kapasitesi düştü pili çabuk bitiyor diye az önce apple teleserviceden arıyorum dedi deyyusun biri e-posta adresi güncellemesi yapıyoruz deyip e-posta adresimi istedi cihazın durumunu sordum testlerden geçti pil değişimi yapılmadı dedi. bu amk deyyusları milyardolarlarca parayı mezara mı götürecekler bi pili değiştirmek çok mu zor amk appleı. lanet olsun iphone aldığım güne. lanet olsun elim kırılaydı da almayaydım. yavan ekmek yiyecek duruma düşeyim de telefonsuz gezeyim amk.

    hocam başka servis yok mu teleservice hakkında iyi yorumlar yok :/

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    HoLyCat
    HoLyCat's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Ekim/2009
    Erkek
    Yazilimci bunu yazdı
    HoLyCat bunu yazdı
    Yazilimci bunu yazdı
    HoLyCat bunu yazdı

    Aypon diye diye, benim Aypon X  telefonda sorun fark ettim.

    Ekranın iç alt kısmında lekelenme olmaya başladı. Cumartesi gününe randevu aldım.

    Bakalım sonuç ne olacak.. Ya boktan bir temsilci kullanıcı hatası diyecek, yada ekranı değiştirelim diyecek ( bende kabul etmeyeceğim )

    Kem gözlü androidciler sizi :)

    Çözüm bulurlarsa apple storeda bir secde yap. Ellerini öp ve arkana bakmadan çık oradan :)

    Not: Çözüme var olan ekranı tamir etmekte dahil

     

    Bazı konularda agresifimdir.

    Çok mız mız yaparsa, telefonu cama fırlatır giderim. ( yapmadığım şey değil )

    Cumartesi günü sonucu buraya yazarım. 

     

    Son apple store tecrübemde daha güzel birşey yaptım. Telefoncuya gidip note 8 aldım ve iphone umu sattım. Hayatımda ilk kez android kullanmaya başladım. Çok memnunum.

    Cumartesi günü randevuya cihazı teslim ettim. 

    Pazar günü 17:00 olarak tekrar çağırdılar.  

    Gittim ; beyefendi cihazınızın ekranını değiştirdik ve donanımsal testler yaptık. şuan sorunsuz şekilde çalışıyor.

    Ben : Cihazın değişmesini talep ediyorum. Ben bu cihaza 6Bin TL verip kullanıcı hatası olmadığı halde ekranı değiştirip elimemi veriyorsunuz dedim.

    yetkili : Sorun ekrandaki hatadan dolayı sadece ekran değişimi yapabiliyoruz vs. dedi.

    Ben : Ben şimdi bu cihazı satmak istesem, ekran değişti diye kafada 1500 TL zarar edicem! ve satış konusunda zorlanacağım. Ben cihazın değişmesini istiyorum. Tamir görmüş cihaz kullanmak istemiyorum.

    Yetkili : Maalesef elimizden başka birşey gelmiyor.

    Ben : Yöneticiniz ile görüşmek istiyorum. yoksa bu kalabalık içinde bağıra bağıra cihazı burada paramparça ederim. Bir daha apple ürünü kullanmam ve kullandırtmam. 

    Ve

    Şişko aşırı kilolu bir bayan gelir,

    Yetkili bayan : Buyrun bey efendi.

    Ben : Cihazda üretim hatası olduğunu ve sadece ekran tamiri yapılıp verildi. Bi nevi cihazım tamir görüp değer kaybetmiştir. Sizin firmanızın hatalı üretiminden dolayı ben neden zarar edeyim? Sonuçta ayıplı mal satmış oluyorsunuz.

     

    Bu şekilde kısa bir diyalogtan sonra, Tekrar dan randevu açtılar, 30 dk sonra yeni cihaz verdiler.

     

    Evet arkadaşların dediği gibi, Apple türkiye maalesef müşteri hizmetleri eskisi gibi tüketicilerine değer vermiyor.

     

    Bundan sonra apple kullanırmıyım? %50 kafamda soru işareti !

     


    🆃🅰🅷🆁🅸🅱🅰🆃.🅲🅾🅼
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    koray
    koray's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Temmuz/2005
    Erkek

    Bu apple cihazları test etmiyor mu hep sorunlu çıkıyor nasıl iştir :/

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    LynXMaSTeR
    LynXMaSTeR's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Temmuz/2003
    Erkek
    HoLyCat bunu yazdı
    Yazilimci bunu yazdı
    HoLyCat bunu yazdı
    Yazilimci bunu yazdı
    HoLyCat bunu yazdı

    Aypon diye diye, benim Aypon X  telefonda sorun fark ettim.

    Ekranın iç alt kısmında lekelenme olmaya başladı. Cumartesi gününe randevu aldım.

    Bakalım sonuç ne olacak.. Ya boktan bir temsilci kullanıcı hatası diyecek, yada ekranı değiştirelim diyecek ( bende kabul etmeyeceğim )

    Kem gözlü androidciler sizi :)

    Çözüm bulurlarsa apple storeda bir secde yap. Ellerini öp ve arkana bakmadan çık oradan :)

    Not: Çözüme var olan ekranı tamir etmekte dahil

     

    Bazı konularda agresifimdir.

    Çok mız mız yaparsa, telefonu cama fırlatır giderim. ( yapmadığım şey değil )

    Cumartesi günü sonucu buraya yazarım. 

     

    Son apple store tecrübemde daha güzel birşey yaptım. Telefoncuya gidip note 8 aldım ve iphone umu sattım. Hayatımda ilk kez android kullanmaya başladım. Çok memnunum.

    Cumartesi günü randevuya cihazı teslim ettim. 

    Pazar günü 17:00 olarak tekrar çağırdılar.  

    Gittim ; beyefendi cihazınızın ekranını değiştirdik ve donanımsal testler yaptık. şuan sorunsuz şekilde çalışıyor.

    Ben : Cihazın değişmesini talep ediyorum. Ben bu cihaza 6Bin TL verip kullanıcı hatası olmadığı halde ekranı değiştirip elimemi veriyorsunuz dedim.

    yetkili : Sorun ekrandaki hatadan dolayı sadece ekran değişimi yapabiliyoruz vs. dedi.

    Ben : Ben şimdi bu cihazı satmak istesem, ekran değişti diye kafada 1500 TL zarar edicem! ve satış konusunda zorlanacağım. Ben cihazın değişmesini istiyorum. Tamir görmüş cihaz kullanmak istemiyorum.

    Yetkili : Maalesef elimizden başka birşey gelmiyor.

    Ben : Yöneticiniz ile görüşmek istiyorum. yoksa bu kalabalık içinde bağıra bağıra cihazı burada paramparça ederim. Bir daha apple ürünü kullanmam ve kullandırtmam. 

    Ve

    Şişko aşırı kilolu bir bayan gelir,

    Yetkili bayan : Buyrun bey efendi.

    Ben : Cihazda üretim hatası olduğunu ve sadece ekran tamiri yapılıp verildi. Bi nevi cihazım tamir görüp değer kaybetmiştir. Sizin firmanızın hatalı üretiminden dolayı ben neden zarar edeyim? Sonuçta ayıplı mal satmış oluyorsunuz.

     

    Bu şekilde kısa bir diyalogtan sonra, Tekrar dan randevu açtılar, 30 dk sonra yeni cihaz verdiler.

     

    Evet arkadaşların dediği gibi, Apple türkiye maalesef müşteri hizmetleri eskisi gibi tüketicilerine değer vermiyor.

     

    Bundan sonra apple kullanırmıyım? %50 kafamda soru işareti !

     

    çoğu konuda olduğu gibi milletimiz apple ın, müşterilerine, en ufak arızada sıfır telefon vermesi olayını da suistimal ettiler.

    bu sebeple bu şekilde davranmalarını gayet doğal buluyorum.

    zira garanti bitmesine 1 ay kala telefonu bi şekilde bilerek bozup, sonra bu cihaz arızalandı diyip yenisini alan çok insan gördüm.


    goo.gl/qBNZmW
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    koray
    koray's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Temmuz/2005
    Erkek

    nasıl bozuyorlar ki anlaşılmıyor mu?

  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    HoLyCat
    HoLyCat's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Ekim/2009
    Erkek
    LynXMaSTeR bunu yazdı

    çoğu konuda olduğu gibi milletimiz apple ın, müşterilerine, en ufak arızada sıfır telefon vermesi olayını da suistimal ettiler.

    bu sebeple bu şekilde davranmalarını gayet doğal buluyorum.

    zira garanti bitmesine 1 ay kala telefonu bi şekilde bilerek bozup, sonra bu cihaz arızalandı diyip yenisini alan çok insan gördüm.

    Maalesef öyle hocam.

    Kimse kusura bakmasın 6K para bayılıp aldığım telefon üretim hatası olacak ve tamir edilip elime verilecek. Buna hayatta katlanamam...

    İster elma olsun isterse samsung hiç birisi fark etmez. 

     


    🆃🅰🅷🆁🅸🅱🅰🆃.🅲🅾🅼
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    acikistihbarat
    acikistihbarat's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Mart/2009
    Erkek
    koray bunu yazdı
    acikistihbarat bunu yazdı

    dostlar iphone 8 cihazımı servise göndermiştim maximum kapasitesi düştü pili çabuk bitiyor diye az önce apple teleserviceden arıyorum dedi deyyusun biri e-posta adresi güncellemesi yapıyoruz deyip e-posta adresimi istedi cihazın durumunu sordum testlerden geçti pil değişimi yapılmadı dedi. bu amk deyyusları milyardolarlarca parayı mezara mı götürecekler bi pili değiştirmek çok mu zor amk appleı. lanet olsun iphone aldığım güne. lanet olsun elim kırılaydı da almayaydım. yavan ekmek yiyecek duruma düşeyim de telefonsuz gezeyim amk.

    hocam başka servis yok mu teleservice hakkında iyi yorumlar yok :/

    hocam servise ben göndermedim faturaya ek olarak vodafone bayisinden almıştım onlara verdim. pilin max kapasitesinin sadece 2 ayda azaldığını ve şarjın çabuk bittiğini söyledim. adamlar test ettik sorun yok diyorlar.  bu amk apple ı yıllarca el alemin cihazını değiştirip değiştirip sıra bana gelince bir pili bile değiştirmiyorsa kimse bu saatten sonra kalkıpta apple şöyle iyi böyle iyi şöyle satış sonrası hizmetleri harika vs demesin amk söverim. samsung ve öteki markalar gibi olmuş cihazı sattıktan sonra ne bok yerseniz yeyin mantığı. hayır yani bana asıl koyan ne biliyor musunuz vodafone bayisinden cihazı satın alırken verdikleri faturada 5200 küsur tl yazıyordu ve ben faturaya ek ödeyeceğim diye önemsemedim. keşke zaman makinesi olsa da o ana gitsem vallahi elimi keserim.

  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Atlas
    Atlas's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Ağustos/2012
    Erkek

    Oneplus 5 ten sonra diğer markaları hayatımdan çıkardım telefon kullandığımı hissediyorum özgürlüğün nasıl birşey olduğunu anlıyorum iphone 3GS ten OnePlus 5 alana kadar neler çekmişiz biz en ucuz en hızlı amiral gemisi one plus benim gözümde herhalde kırılmazsa 4 sene gider


    -
Toplam Hit: 22772 Toplam Mesaj: 195
iphone iphone en iyi telefon iyi telefon andorid vs iphone