Neden Müslümanız ?
-
Biz Gayba inanıyoruz, yani bilinmeyene, görmediğimiz bişeye, Seni tenzih ederim patates ama bazı ateistler diyor ya; Ben görmediğim yada ispatı olmayan bişeye inanmam, Bana Allahı gösterin vs. gibi beklentileri, soruları ve inanları sıkıştırma istekleri oluyor. Eğer açık mucizeler ve Açık deliller olsaydı dünya hayatı gereksiz olur sınava tabi tutulmak saçma olurdu.
-
sana kuran dan bı ayet solemıcem veya peygamaber efendımızden bı hadıs
sana sadece bı onerım var .huzuru nerde buluyorsan orda kal dıger dınlerı deneyebılırsın bunlar sadece tavsıye hıc bırseyede ınanmayabılırsın
yasadıgım su ana kadar ıkı turlu hayatım oldu
1.namaz kılmadan oncekı hayatım
2.namaz kıldıktan sonrakı hayatım
islam namazla başlar herseyı onda anlarsın herseye onla alısırsın .
-
eğer insanlık çağ atlamak istiyorsa dini bi kenara koyup din öncesini araştırmalı eski insanların bize bıraktığı bilgileri okumalı tek bir din kitabı üzerine odaklanmak çok yanlış.
-
saftiriksincap bunu yazdı:
-----------------------------
Biz Gayba inanıyoruz, yani bilinmeyene, görmediğimiz bişeye, Seni tenzih ederim patates ama bazı ateistler diyor ya; Ben görmediğim yada ispatı olmayan bişeye inanmam, Bana Allahı gösterin vs. gibi beklentileri, soruları ve inanları sıkıştırma istekleri oluyor. Eğer açık mucizeler ve Açık deliller olsaydı dünya hayatı gereksiz olur sınava tabi tutulmak saçma olurdu.
-----------------------------ya hocam o dediklerin senin ergen kafası karışık ve farklılığın prim yaptığını düşünen saçma insanlar.
ben inanmıyorum ama inanmamak iyi birşey değil acı verici birşey.
hastalık gibi görüyorum . çünkü elimden gelmiyo ben inanamıyorum haddinden fazla sorguluyorum ve aklım almıyo
-
can498 bunu yazdı:
-----------------------------
eğer insanlık çağ atlamak istiyorsa dini bi kenara koyup din öncesini araştırmalı eski insanların bize bıraktığı bilgileri okumalı tek bir din kitabı üzerine odaklanmak çok yanlış.
-----------------------------bu konudada sen haklısın işte dinler biraz set çekiyor sanki.
-
patates bunu yazdı:
-----------------------------
can498 bunu yazdı:
-----------------------------
eğer insanlık çağ atlamak istiyorsa dini bi kenara koyup din öncesini araştırmalı eski insanların bize bıraktığı bilgileri okumalı tek bir din kitabı üzerine odaklanmak çok yanlış.
-----------------------------bu konudada sen haklısın işte dinler biraz set çekiyor sanki.
ya hocam o dediklerin senin ergen kafası karışık ve farklılığın prim yaptığını düşünen saçma insanlar.
ben inanmıyorum ama inanmamak iyi birşey değil acı verici birşey.
hastalık gibi görüyorum . çünkü elimden gelmiyo ben inanamıyorum haddinden fazla sorguluyorum ve aklım almıyo
-----------------------------
Hocam sorgulaman iyi bişey, Allah hidayet verir inşallah, inanmak ne gibi acı veriyor?
ve
Nasıl bi set çekiyor dinler? Ya da bi din nasıl geçmişi araştırmaya, okumaya eski çağdaki bilgileri öğrenmene engel olabiliyor?
-
Explosive bunu yazdı:
-----------------------------
danimarkada ne varsa onu seçerdim
-----------------------------seçmek olmazdı onun adı...
-
saftiriksincap bunu yazdı:
-----------------------------
patates bunu yazdı:
-----------------------------
can498 bunu yazdı:
-----------------------------
eğer insanlık çağ atlamak istiyorsa dini bi kenara koyup din öncesini araştırmalı eski insanların bize bıraktığı bilgileri okumalı tek bir din kitabı üzerine odaklanmak çok yanlış.
-----------------------------bu konudada sen haklısın işte dinler biraz set çekiyor sanki.
-----------------------------Hocam bu konuda örnek alabilirmiyim? Nasıl bi set çekiyor dinler? Ya da bi din nasıl geçmişi araştırmaya, okumaya eski çağdaki bilgileri öğrenmene engel olabiliyor?
-----------------------------eskiden meslea felsefe tarihine bakarsan adamlar bir sürü şey tartışmış bu gün tartışaazsın onları.
yada bu günlerde kök hücre araştırmaları dinler yüzünden tam anlamı ile ypaılamıyor bu tip örnekler verebilrim
-
patates bunu yazdı:
-----------------------------
saftiriksincap bunu yazdı:
-----------------------------
patates bunu yazdı:
-----------------------------
can498 bunu yazdı:
-----------------------------
eğer insanlık çağ atlamak istiyorsa dini bi kenara koyup din öncesini araştırmalı eski insanların bize bıraktığı bilgileri okumalı tek bir din kitabı üzerine odaklanmak çok yanlış.
-----------------------------bu konudada sen haklısın işte dinler biraz set çekiyor sanki.
-----------------------------Hocam bu konuda örnek alabilirmiyim? Nasıl bi set çekiyor dinler? Ya da bi din nasıl geçmişi araştırmaya, okumaya eski çağdaki bilgileri öğrenmene engel olabiliyor?
-----------------------------eskiden meslea felsefe tarihine bakarsan adamlar bir sürü şey tartışmış bu gün tartışaazsın onları.
yada bu günlerde kök hücre araştırmaları dinler yüzünden tam anlamı ile ypaılamıyor bu tip örnekler verebilrim
-----------------------------Hocam kök hücre değilde demek istediğin klonlama işlemi mi?
-
ewt
