Neyseki Saçı Gözükmüyor :) (TOPLU)
-
HolyReform bunu yazdı:
-----------------------------
7-19 bunu yazdı:
-----------------------------
CaNNi bunu yazdı:
-----------------------------7-19 sende bi kanıbozukluk görüyorum a.q ;)
yanılıyormuyum yoksa .
-----------------------------derdi olan msne gelsin dertleselim
underzero kaldirdi msn adresini
-----------------------------
her girdiğin konuda bu tip arıza cevaplar verince kıçın tavana mı vuruyo?
-----------------------------Doğru söze ne denir :)
-
fasülye yine yaptın yapacağını güldürdün bizi :)
-
yine treasure yine ban.!
-
kim olursa olsun birbirinize hakaret etmeye goz yummayiz. bu mesajdan sonra bu konu disinda seviyesiz tartismalarda ceza alirsiniz
-
yalnız bütün kapalılarla boyle istisnaları br tutmamak lazım
-
istanbuldaki ler genelde modern oluyor ..
-
7-19 bunu yazdı:
-----------------------------CaNNi bunu yazdı:
-----------------------------7-19 sende bi kanıbozukluk görüyorum a.q ;)
yanılıyormuyum yoksa .
-----------------------------derdi olan msne gelsin dertleselim
underzero kaldirdi msn adresini
-----------------------------zülüğe bak bide klavye delikanlısı çıktı (:
kimsin hocam sen 2 günlük üyeliğinle gelip polat alemdarlık yapıyorsun
cezasını almış zaten ..
-
konudaki tarısma treasurein onune gecti performansında düşüş var dostum daha farklı şeyler dene bence
-
üstü mekke altı paris derim ben :D
-
bu elemanı gördükçe kuru fasulye yiyip osurasım geliyor :)
