Neyseki Saçı Gözükmüyor :) (TOPLU)
-
Madem ortunmenin anlamini bilmiyolar o zaman taktiklarinin bi bi bez parcasindan farki yok.Takmasinlar
-
Hepsini gördüm de tangalısını ilk defa görüyorum :D Simgede son nokta bu olsa gerek..
-
Turp gibiyim turp turp grup olalım grup...
-
ZoRKaYa bunu yazdı:
-----------------------------
Turp gibiyim turp turp grup olalım grup...
-----------------------------:S
-
üç numaradaki dehşet ya öncede söyledimmiydi
-
Madcrazy bunu yazdı:
-----------------------------
7-19 bunu yazdı:
-----------------------------
CaNNi bunu yazdı:
-----------------------------7-19 sende bi kanıbozukluk görüyorum a.q ;)
yanılıyormuyum yoksa .
-----------------------------derdi olan msne gelsin dertleselim
underzero kaldirdi msn adresini
-----------------------------zülüğe bak bide klavye delikanlısı çıktı (:
kimsin hocam sen 2 günlük üyeliğinle gelip polat alemdarlık yapıyorsun
cezasını almış zaten ..
----------------------------- -
senin bu resimleri vermekteki amacını anlıyabilmiş değilim arkadasım herkesin inancı kendine bunlar böle yaptı bak resmi şunlar şöle yaptı bak resmi sanane banane herkes kendi yoluna baksın gereksiz işlerle uğraşmayın
-
başı kapalı yada türbanlı kızlar/kadınlar başı açık kadınların yaptıklarını yapınca neden ilginç karşılanıyor?
yada 5 vakit namaz kılan bi adam zina yapınca, neden namaz kılmayıp zina yapan biri kadar normal görülmüyor.
yoksa günaha girmek için ateistmi olmak gerekli? sadece o zamanlardamı normal karşılanır?
-
xz bunu yazdı:
-----------------------------hatırlarmısınız sene 96 ben daha liseye gidiyodum ve RP iktidar oldu, milleti aldı bi telaş yok şeriat geliyordu yok içsavaş çıkacaktı. Amcanın teki çıkıp TV de şöyle bişey dediydi "Türkiye refahlaşmaz , RP Türkiyeleşir" işte aradan 13 sene geçmiş sonuç ortada ...
-----------------------------Şimdi buradan çıkarılacak sonuç;
Açık saçık giyinmek, sokak ortasında öpüşmek = "Türkiyeleşmek"
mi olmalı?
Bu cümleden bunu mu çıkarmalıyım?
-
ZoktriP bunu yazdı:
-----------------------------xz bunu yazdı:
-----------------------------hatırlarmısınız sene 96 ben daha liseye gidiyodum ve RP iktidar oldu, milleti aldı bi telaş yok şeriat geliyordu yok içsavaş çıkacaktı. Amcanın teki çıkıp TV de şöyle bişey dediydi "Türkiye refahlaşmaz , RP Türkiyeleşir" işte aradan 13 sene geçmiş sonuç ortada ...
-----------------------------Şimdi buradan çıkarılacak sonuç;
Açık saçık giyinmek, sokak ortasında öpüşmek = "Türkiyeleşmek"
mi olmalı?
Bu cümleden bunu mu çıkarmalıyım?
-----------------------------aha güzeldedin?
Türkiyeleşmek bu mu oluyor hocam? ayrıca her başörtülüyü bunlarla kıyaslayacak kadar aciz misin?
