Nickmatör (Nickinizi Sahiplenin)

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Ayro
    Ayro's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Ağustos/2005
    Erkek

    pesimistzombie sayesinde biraz tasarımı falan değişti :)

    birde deidm ne olur ne olmaz şimdi google siteyi indexlerken yardımcı olur diye uyegor.asp?nick=zumsuk yaptım önceden id=1 oluyordu.

    Zamanla gelişecek bea!!

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Hermes
    hermesthecat
    hermesthecat's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Mayıs/2007
    Erkek

    kanka yaş şeysınde hata var :D

    Yaşı :   -1169982    :|

    :)


    az insan çok huzur. | https://dnscheck.tr
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    sivil
    sivil's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Temmuz/2008
    Erkek
    hocam yapabiliten varsa bu üye bilgilerinin altında bide yorum sistemi olsa,çok güzel olur bence. :)
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Ayro
    Ayro's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Ağustos/2005
    Erkek
    Landet bunu yazdı:
    -----------------------------

    kanka yaş şeysınde hata var :D

    Yaşı :   -1169982    :|

    :)


    -----------------------------

    http://www.nickmator.com/uyegor.asp?nick=zumsuk

    dur bakayım bi :D

    & sivil_padisah hocam düşünüyorum fakat açıkçası asp ya.Şimdi bir sürü veriyi mysqla çevircem daha şimdiden fazla oldu :).Fakat php olursa (2-3 ay içinde php ye dönerim tamamen daha doğrusu site açılır önceden açılırda kontroller falan filan.. neyse)php olursa ekleyeceğim işin kısası.

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    stillalive
    stillalive's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Mart/2007
    Erkek

    zumsuk hocam, sitende Üreteç diye bir bölüm var nick üretiyor ama hep kürtçe nickler üretiyor :) oraya bi el at istersen bana bulduğu nicklere bak, sanki dağ kadrosuna isim hazırlıyor :)

    ZAKYE
    IXRE
    XADCE
    CAZU
    RIYANEV
    XUHEYIRO
    KIXTE
    NAXSIB
    BADAZ
    HERSIX
    BIPUYEHA
    KEZCA
    POZAD
    NAZDE
    EZYU
    HIROCAV
    ZEVBAN
    ROVAG
    NERAX
    TIGYEB
    ZOVMI
    RUYE


    Geçenlerde kumpircide otururken, salataları, kaşarlı kumpirleri ve kısırları gördüm, o sırada şöyle düşündüm: Kısırlaştırılmış Siyaseti, Kaşar Siyasetçilerden Alırsak, Önümüze Amerikan Salatası Olarak Gelir Ve Biz de Onu Yeriz, Ama Orada Unutulan Birşey Var, O da Çoban Salatası.
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Roronoa
    Kreyzi
    Kreyzi's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Mayıs/2007
    Erkek
    stillalive bunu yazdı:
    -----------------------------

    zumsuk hocam, sitende Üreteç diye bir bölüm var nick üretiyor ama hep kürtçe nickler üretiyor :) oraya bi el at istersen bana bulduğu nicklere bak, sanki dağ kadrosuna isim hazırlıyor :)

    ZAKYE
    IXRE
    XADCE
    CAZU
    RIYANEV
    XUHEYIRO
    KIXTE
    NAXSIB
    BADAZ
    HERSIX
    BIPUYEHA
    KEZCA
    POZAD
    NAZDE
    EZYU
    HIROCAV
    ZEVBAN
    ROVAG
    NERAX
    TIGYEB
    ZOVMI
    RUYE


    -----------------------------

    az bucuk kürtçe bilirim bunların içinde kürtçe bişi göremedim hem kürtçe oldu nie ne olcak ?

    biz Pkk'ya karşıyız Biz El kaide'ye karşıyız Kürtlere Deil Müslümanlara Deil


    Eğer hayatım bir film olsaydı, ya uyuyakalır ya da yarısında çıkardım.
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Ayro
    Ayro's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Ağustos/2005
    Erkek
    stillalive bunu yazdı:
    -----------------------------

    zumsuk hocam, sitende Üreteç diye bir bölüm var nick üretiyor ama hep kürtçe nickler üretiyor :) oraya bi el at istersen bana bulduğu nicklere bak, sanki dağ kadrosuna isim hazırlıyor :)

    ZAKYE
    IXRE
    XADCE
    CAZU
    RIYANEV
    XUHEYIRO
    KIXTE
    NAXSIB
    BADAZ
    HERSIX
    BIPUYEHA
    KEZCA
    POZAD
    NAZDE
    EZYU
    HIROCAV
    ZEVBAN
    ROVAG
    NERAX
    TIGYEB
    ZOVMI
    RUYE


    -----------------------------

    usta rastgele üretiyor onu.X li falan olması kürtçe olduğunu göstermez ki ?? farklı dilde ürettikleride var.Rastgele olduğundan.

    Ayrıca el atıcam onada.

    -Üreteci edebiyatçı ile hangi harften sonra hangisi gelebilir şeklinde yapıp anlamlı olması için uğraşacağım
    -Yorum modülü ekleyeceğim
    -Arkadaşlık modülü ekleyeceğm

    üreteci bilmiyorum fakat yorum ve arkadaşlık inş 3 ay içinde olur.Daha sonra inglizceye çeviricem.Çok işi var.Cidden çok işi var.Fakat kişisel problemlerim var. Önce kıbrısta ilk senem ilk günlerim ortam yapayım biraz daha sonra yavaş yavaş el atarım :) .

    Yorum ve arkadaşlığı kesin ekliyeceğim çünkü başta amacım kullanıcıları sitede daha uzun tutabilmek.Fakat kürtçe falan yok kelimelerde.Benziyor olabilir.

  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    stillalive
    stillalive's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Mart/2007
    Erkek

    Cr4zY bunu yazdı:
    -----------------------------

    az bucuk kürtçe bilirim bunların içinde kürtçe bişi göremedim hem kürtçe oldu nie ne olcak ?

    biz Pkk'ya karşıyız Biz El kaide'ye karşıyız Kürtlere Deil Müslümanlara Deil

    -----------------------------

     

    hocam, sen yanlış anladın beni, konuyu hemen kimlik polemiğine sokmayın yaw :)

    benim dediğim şu, dağdaki teröristlerin kod isimlerine bir bak, hepsi üstte verdiğim örneklere benziyor, dağdaki terörist de ingilizce kod isim takacak değil yani, üstteki kelimelerde, X, Z, B gibi harflerin ağırlığından dolayı böyle bir benzerlik çıktı. kelime yapıları benziyor yani.

    al mesela bunlarda dağlardaki köpek teröristlerin kod isimleri, dediğim şey harf dizilişleri benziyor alttakiler de kürtçeden esinlenen kelimeler, yani olayı çarpıtmayalım.

    Berxwedan
    Kawa
    Ciwanro
    Zozan
    Bahoz
    Ronahi
    Afrin
    Agit


    Geçenlerde kumpircide otururken, salataları, kaşarlı kumpirleri ve kısırları gördüm, o sırada şöyle düşündüm: Kısırlaştırılmış Siyaseti, Kaşar Siyasetçilerden Alırsak, Önümüze Amerikan Salatası Olarak Gelir Ve Biz de Onu Yeriz, Ama Orada Unutulan Birşey Var, O da Çoban Salatası.
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    fisek
    fisek's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Ekim/2007
    Erkek

    :) Valla süper bi düşünce Tebrikler.

     


    Beni hep kavgalarımdan bildiler...Sevdiğim kız, sevdiğimi bilmeyen kız.Yalnız, çaresiz, belimde tabanca. Sevdiğimden, sevdiğim için kaçtım. Kafanı kaldırıp bi Bak !!! Cennette Cehennemde Bu Dünyada... An gelir Izdırap dolar,İsyanlar Başlar ... Ve An gelir Ölmek İstersin... Namluya bir mermi sürüp Kendine veda Edersin... Parmağın Tetikdetir Ama.. O tetik o kadar ağır gelir ki insana.. Çekemezsin !!
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    HolyReform
    HolyReform's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Eylül/2005
    Erkek
    tebrikler zumsuk güzel çalışma..başarılar.

    Hakkıdır nakte tapan milletimin istismar!
Toplam Hit: 14626 Toplam Mesaj: 87