Nickmatör (Nickinizi Sahiplenin)
-
pesimistzombie sayesinde biraz tasarımı falan değişti :)
birde deidm ne olur ne olmaz şimdi google siteyi indexlerken yardımcı olur diye uyegor.asp?nick=zumsuk yaptım önceden id=1 oluyordu.
Zamanla gelişecek bea!!
-
kanka yaş şeysınde hata var :D
Yaşı : -1169982 :|
:)
-
hocam yapabiliten varsa bu üye bilgilerinin altında bide yorum sistemi olsa,çok güzel olur bence. :)
-
Landet bunu yazdı:
-----------------------------kanka yaş şeysınde hata var :D
Yaşı : -1169982 :|
:)
-----------------------------http://www.nickmator.com/uyegor.asp?nick=zumsuk
dur bakayım bi :D
& sivil_padisah hocam düşünüyorum fakat açıkçası asp ya.Şimdi bir sürü veriyi mysqla çevircem daha şimdiden fazla oldu :).Fakat php olursa (2-3 ay içinde php ye dönerim tamamen daha doğrusu site açılır önceden açılırda kontroller falan filan.. neyse)php olursa ekleyeceğim işin kısası.
-
zumsuk hocam, sitende Üreteç diye bir bölüm var nick üretiyor ama hep kürtçe nickler üretiyor :) oraya bi el at istersen bana bulduğu nicklere bak, sanki dağ kadrosuna isim hazırlıyor :)
ZAKYE
IXRE
XADCE
CAZU
RIYANEV
XUHEYIRO
KIXTE
NAXSIB
BADAZ
HERSIX
BIPUYEHA
KEZCA
POZAD
NAZDE
EZYU
HIROCAV
ZEVBAN
ROVAG
NERAX
TIGYEB
ZOVMI
RUYE -
stillalive bunu yazdı:
-----------------------------zumsuk hocam, sitende Üreteç diye bir bölüm var nick üretiyor ama hep kürtçe nickler üretiyor :) oraya bi el at istersen bana bulduğu nicklere bak, sanki dağ kadrosuna isim hazırlıyor :)
ZAKYE
IXRE
XADCE
CAZU
RIYANEV
XUHEYIRO
KIXTE
NAXSIB
BADAZ
HERSIX
BIPUYEHA
KEZCA
POZAD
NAZDE
EZYU
HIROCAV
ZEVBAN
ROVAG
NERAX
TIGYEB
ZOVMI
RUYE
-----------------------------az bucuk kürtçe bilirim bunların içinde kürtçe bişi göremedim hem kürtçe oldu nie ne olcak ?
biz Pkk'ya karşıyız Biz El kaide'ye karşıyız Kürtlere Deil Müslümanlara Deil
-
stillalive bunu yazdı:
-----------------------------zumsuk hocam, sitende Üreteç diye bir bölüm var nick üretiyor ama hep kürtçe nickler üretiyor :) oraya bi el at istersen bana bulduğu nicklere bak, sanki dağ kadrosuna isim hazırlıyor :)
ZAKYE
IXRE
XADCE
CAZU
RIYANEV
XUHEYIRO
KIXTE
NAXSIB
BADAZ
HERSIX
BIPUYEHA
KEZCA
POZAD
NAZDE
EZYU
HIROCAV
ZEVBAN
ROVAG
NERAX
TIGYEB
ZOVMI
RUYE
-----------------------------usta rastgele üretiyor onu.X li falan olması kürtçe olduğunu göstermez ki ?? farklı dilde ürettikleride var.Rastgele olduğundan.
Ayrıca el atıcam onada.
-Üreteci edebiyatçı ile hangi harften sonra hangisi gelebilir şeklinde yapıp anlamlı olması için uğraşacağım
-Yorum modülü ekleyeceğim
-Arkadaşlık modülü ekleyeceğm
üreteci bilmiyorum fakat yorum ve arkadaşlık inş 3 ay içinde olur.Daha sonra inglizceye çeviricem.Çok işi var.Cidden çok işi var.Fakat kişisel problemlerim var. Önce kıbrısta ilk senem ilk günlerim ortam yapayım biraz daha sonra yavaş yavaş el atarım :) .Yorum ve arkadaşlığı kesin ekliyeceğim çünkü başta amacım kullanıcıları sitede daha uzun tutabilmek.Fakat kürtçe falan yok kelimelerde.Benziyor olabilir.
-
Cr4zY bunu yazdı:
-----------------------------az bucuk kürtçe bilirim bunların içinde kürtçe bişi göremedim hem kürtçe oldu nie ne olcak ?
biz Pkk'ya karşıyız Biz El kaide'ye karşıyız Kürtlere Deil Müslümanlara Deil
-----------------------------hocam, sen yanlış anladın beni, konuyu hemen kimlik polemiğine sokmayın yaw :)
benim dediğim şu, dağdaki teröristlerin kod isimlerine bir bak, hepsi üstte verdiğim örneklere benziyor, dağdaki terörist de ingilizce kod isim takacak değil yani, üstteki kelimelerde, X, Z, B gibi harflerin ağırlığından dolayı böyle bir benzerlik çıktı. kelime yapıları benziyor yani.
al mesela bunlarda dağlardaki köpek teröristlerin kod isimleri, dediğim şey harf dizilişleri benziyor alttakiler de kürtçeden esinlenen kelimeler, yani olayı çarpıtmayalım.
Berxwedan
Kawa
Ciwanro
Zozan
Bahoz
Ronahi
Afrin
Agit -
:) Valla süper bi düşünce Tebrikler.
-
tebrikler zumsuk güzel çalışma..başarılar.
