Pcye Mac Os X Yükleyen Varmı?
-
amk kurulmuyor amd ye okadar ugrastim..
-
HoLyCat bunu yazdı:
-----------------------------
amk kurulmuyor amd ye okadar ugrastim..
-----------------------------amd yede kuruluyor, kuramamanın sebebi muhtemelen işlemcin deil bu olayın zaten cok zor kurulması. ben intel işlemciye 10-15 denemeden sonra kurdum. amd sistemlerde sorun yok hatta son sürüm 10.6.6 nın legacy kerneli hem intel hemde amd için yayınlandı.
başlangıçta bu listeden qoopz kerneli seçiomusun?
http://img248.imageshack.us/img248/218/screenshot20100617at124.png
-
HoLyCat bunu yazdı:
-----------------------------
amk kurulmuyor amd ye okadar ugrastim..
-----------------------------istanbul içinde biri kursun ben yanına uğrayıp kasayı çalıcam zaten :)
-
fenerist07 bunu yazdı:
-----------------------------
HoLyCat bunu yazdı:
-----------------------------
amk kurulmuyor amd ye okadar ugrastim..
-----------------------------amd yede kuruluyor, kuramamanın sebebi muhtemelen işlemcin deil bu olayın zaten cok zor kurulması. ben intel işlemciye 10-15 denemeden sonra kurdum. amd sistemlerde sorun yok hatta son sürüm 10.6.6 nın legacy kerneli hem intel hemde amd için yayınlandı.
başlangıçta bu listeden qoopz kerneli seçiomusun?
hfull-securettp://img248.imageshack.us/img248/218/screenshot20100617at124.png
-----------------------------resimdeki gibi bi ekran gelmiyorki ?
Cd yi takıyorum resetliyorum f12 ile Cdroom seciyorum siyah ekran geliyor
firewire unable To determine security-mode defaulting to full-secure yazısı cıkıyor oyle kalıyor..
IRET@ Kurmasını biliyonmu GEl bi kur la :)
-
HoLyCat bunu yazdı:
-----------------------------
fenerist07 bunu yazdı:
-----------------------------
HoLyCat bunu yazdı:
-----------------------------
amk kurulmuyor amd ye okadar ugrastim..
-----------------------------amd yede kuruluyor, kuramamanın sebebi muhtemelen işlemcin deil bu olayın zaten cok zor kurulması. ben intel işlemciye 10-15 denemeden sonra kurdum. amd sistemlerde sorun yok hatta son sürüm 10.6.6 nın legacy kerneli hem intel hemde amd için yayınlandı.
başlangıçta bu listeden qoopz kerneli seçiomusun?
hfull-securettp://img248.imageshack.us/img248/218/screenshot20100617at124.png
-----------------------------resimdeki gibi bi ekran gelmiyorki ?
Cd yi takıyorum resetliyorum f12 ile Cdroom seciyorum siyah ekran geliyor
firewire unable To determine security-mode defaulting to full-secure yazısı cıkıyor oyle kalıyor..
IRET@ Kurmasını biliyonmu GEl bi kur la :)
-----------------------------kurabilsem kendime de yapacam :| donanım ayarlıyorum döküman okuyorum, ocak sonu başlayacam ben :D
-
bunları ben yanlışmı cekiyorum Cd ye anlamadimki 15 tane DVD yaktım:///
-
HoLyCat bunu yazdı:
-----------------------------
bunları ben yanlışmı cekiyorum Cd ye anlamadimki 15 tane DVD yaktım:///
-----------------------------yazıcın bozuk olmasın 15 tane ohannes diyorum.
edit: amd için yarın deneyecem hocam :)
-
IRET bunu yazdı:
-----------------------------
HoLyCat bunu yazdı:
-----------------------------
bunları ben yanlışmı cekiyorum Cd ye anlamadimki 15 tane DVD yaktım:///
-----------------------------yazıcın bozuk olmasın 15 tane ohannes diyorum.
edit: amd için yarın deneyecem hocam :)
-----------------------------xp win7 Cd lerini cekiyor boot da oluyor.. ama bu lanet seyi cekemiyom Cd de yeterli yer yok diyor..:///// nasıl iştir bu sıyırıcam
-
HoLyCat bunu yazdı:
-----------------------------
IRET bunu yazdı:
-----------------------------
HoLyCat bunu yazdı:
-----------------------------
bunları ben yanlışmı cekiyorum Cd ye anlamadimki 15 tane DVD yaktım:///
-----------------------------yazıcın bozuk olmasın 15 tane ohannes diyorum.
edit: amd için yarın deneyecem hocam :)
-----------------------------xp win7 Cd lerini cekiyor boot da oluyor.. ama bu lanet seyi cekemiyom Cd de yeterli yer yok diyor..:///// nasıl iştir bu sıyırıcam
-----------------------------overburn diye bir seçenek olmalı, nero için aratırsan bulacağını sanıyorum, bende nero 6 var 4900mb ye kadar sıkıştırıp yazıyor.
edit: nero burning room da ayar şu şekilde;
dosya,
özellikler,
uzman ayarları,
dvd ye fazlayazımı etkin kıl.
-
HoLyCat bunu yazdı:
-----------------------------
bunları ben yanlışmı cekiyorum Cd ye anlamadimki 15 tane DVD yaktım:///
-----------------------------iatkos s3 v2 bunu indiriyorsun degilmi? http://uphuck.ggrn.de/forum/viewtopic.php?f=62&t=12273 md5 leri kontrol et inerken hata olmasın.
acılısta o hatayı almadan -v yada update -v komutuyla acmayı dene, masaüstü kullanıosan biostan firewire,serial,port ların kapamayı dene.
sorunun cok zor bişi deil bu sorunu olanların hepsi çözmüş insanely forumlarını arastır
http://www.insanelymac.com/forum/index.php?showtopic=130223
http://www.insanelymac.com/forum/index.php?showtopic=144658
http://www.insanelymac.com/forum/index.php?showtopic=195761
