Pcye Mac Os X Yükleyen Varmı?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    dyrnade
    dyrnade's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Temmuz/2009
    Erkek

    o6u2 bunu yazdı:
    -----------------------------

    fenerist07 bunu yazdı:
    -----------------------------

    o6u2 bunu yazdı:
    -----------------------------

    beyler lagalugayı bırakalım da sadede gelelim, oyunlardan ne haber ? :D


    -----------------------------

     

    ''lagaluga'' nın cevabını önceden vermişiz arada

    http://www.tahribat.com/Forum-Pcye-Mac-Os-X-Yukleyen-Varmi-129179/4/#1479581


    -----------------------------

     

    aa yarım saattir okuyorum nicke bakmamışım, avatarı değiştirmişsin tanıyamadım hocam

    diyelim ki windowsu hepten boşverdim hddye sadece mac kurdum, popüler oyunların mac os versiyonları çıkıyor mu onu sormak istemiştim.


    -----------------------------

     

    Çıkcak yakında Steam sayesinde hatta çıkıyor bile bu kadar oyun delisisimisin arkadaş :P oyunda oyun.

     

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    hipokondriyak
    hipokondriyak's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Temmuz/2007
    Erkek

    http://forum.shiftdelete.net/isletim-sistemleri/188718-macosx-snow-leopard-10-6-3-kurulum-videosu-hp-pavilion-dv6.html

     

     

    windows 7 home wardı ultımate e gectım harddıskı komple format attım 80 gb kadar da ayrıdım fat32 sımdı onada mac os kuracagım hadı hayırlısı lınkte anlatım guncel ve faydalı


    Homo sapiens, yaşamak için, diğer canlıların yaşamasına muhtaç; obligat parazit türüdür. "Sen olursan boş bardak , sana olur koyan çok su. a.g."
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    fenerist07
    fenerist07's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Ağustos/2005
    Erkek

    reserved, gelince yazacam :F


    Amphetamine Logic.
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    swordfish
    swordfish's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Haziran/2007
    Erkek

    Kurdum ama klavye takılı değil diye bir hata aldım :S


    Eskişehirin göbeğinde tecavüze uğrayan Rapci gençler : http://www.youtube.com/watch?v=248MKazGlpo&feature=plcp
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    PsychoDawn
    PsychoDawn's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Nisan/2007
    Erkek

    swordfish bunu yazdı:
    -----------------------------

    Kurdum ama klavye takılı değil diye bir hata aldım :S


    -----------------------------
    işte onun için tekrar kurucan :) 

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    dyrnade
    dyrnade's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Temmuz/2009
    Erkek

    Bana şans dileyin şimdi kurmaya başlıcam :D elimde kalmaz inşallah pc :D 

  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    break
    break's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Ağustos/2005
    Erkek

    swordfish bunu yazdı:
    -----------------------------

    Kurdum ama klavye takılı değil diye bir hata aldım :S


    -----------------------------

    Sürücüleri tanıdı mı?

     

    Şimdi MAC OS kurduktan sonra uygun kext'leri bulup yükleyip işimiz bitecek mi?

     

    @PsychoDawn

    Niye birdaha kuracak ki?


    Agronomist + Yaprak Tütün Uzmanı
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    YekteranBaymedir
    YekteranBaymedir's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Temmuz/2009
    Homo

    böle sistemleri görünce canım öyle bir çekiyor ki...

    sırf işletim sistemi denemek için ayrı laptop alasım gelio

    rahat rahat içinde verinin olmadığı formatlık pc off... bi üni bitsin işe giriyim...

  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    swordfish
    swordfish's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Haziran/2007
    Erkek

    break bunu yazdı:
    -----------------------------

    swordfish bunu yazdı:
    -----------------------------

    Kurdum ama klavye takılı değil diye bir hata aldım :S


    -----------------------------

     

    Sürücüleri tanıdı mı?

     

    Şimdi MAC OS kurduktan sonra uygun kext'leri bulup yükleyip işimiz bitecek mi?

     

    @PsychoDawn

    Niye birdaha kuracak ki?


    -----------------------------

    iATKOS_S3_v2 sürümünü indirip dvd ye yazdım.Kurulumda sorun yok reset atıp açılınca klavye bağlı değil gibi bir hata veriyor.

    Driverları filan nasıl tanıtacağım kext nedir :( hiç bir bilgim yok.

    Bi döküman filan olsa okur yapardım ama

    yardım ederseniz çok sevinirim

     


    Eskişehirin göbeğinde tecavüze uğrayan Rapci gençler : http://www.youtube.com/watch?v=248MKazGlpo&feature=plcp
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    baba3232
    baba3232's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Aralık/2009
    Erkek

    Hocam dedim yha kext=driver sürücü yani windowsda driver macosxde donanımları tanıtmak içinde kext kullanılır tabiki illede olacak diye bir kaide yok kurulumdan sonra asıl önemli olan zaten kextleri kurabilmek donanımınıza uygun olan kextleri kurabilmektir.kurduktan sonra yapılacak tek şey keyifle kullanmaktır.Kısaca açıklıyım örnek ekran kartın ati hd4650 diyelim google'da arıyacaksın "hd4650 kext" diye ingilizcedir okuyup anlamaya çalışacaksın nasıl sorunu çözdüklerini anlatıyorlar zaten kextleride veriyorlar sistemi kurduktan sonra ve sistem açıldıktan sonra kexti yüklemek için ise kext utility diye bir program var macosxde onu kuracaksın sonra indirdiğiniz kextleri programın üzerine sürüklüyorsunuz başlangıçta tanımladığınız yönetici sistem parolasını soruyor onu girdikten sonra kext yükleme işlemi bitiyor sistem eğer çökerse sorun olursa kexti silebilirsiniz bunun içinde güvenli moddan başlatmanız lazım boot ekranındayken f8 e basıp -x komutuyla güvenli moddan açıp macosun kurulu olduğu partitiona gelip system/library/extensiondan silebilirsiniz yüklemiş olduğunuz kexti sonra yeniden normal başlatırsınız pcyi başlar sonra eğer olmadıysa başka kext denersiniz tamamen deneme yanılma ile çözeceksiniz malesef yapılacak birşey yok araştırmanız lazım özellikle sizlerin ve birazda değil acayip sabır gerektiren bir iş önceden kurmuştum bende hatta resminide vereyim ama şuan hdd yeterli olmadığından ve verilerimin silineceği riskinden korktuğumdan dolayı en azından işimi sağlama almak istediğimden dolayı bir hdd alıcam arşivimi oraya atıcam daha sonra kurucam bende.

    macosx


    "Dünyanın en yüce tahtına da çıksanız, oturacağınız yer, kendi kıçınızın üstüdür...(Friedrich Nietzsche)"
Toplam Hit: 28803 Toplam Mesaj: 163