Pcye Mac Os X Yükleyen Varmı?
-
o6u2 bunu yazdı:
-----------------------------
fenerist07 bunu yazdı:
-----------------------------
o6u2 bunu yazdı:
-----------------------------
beyler lagalugayı bırakalım da sadede gelelim, oyunlardan ne haber ? :D
-----------------------------''lagaluga'' nın cevabını önceden vermişiz arada
http://www.tahribat.com/Forum-Pcye-Mac-Os-X-Yukleyen-Varmi-129179/4/#1479581
-----------------------------aa yarım saattir okuyorum nicke bakmamışım, avatarı değiştirmişsin tanıyamadım hocam
diyelim ki windowsu hepten boşverdim hddye sadece mac kurdum, popüler oyunların mac os versiyonları çıkıyor mu onu sormak istemiştim.
-----------------------------Çıkcak yakında Steam sayesinde hatta çıkıyor bile bu kadar oyun delisisimisin arkadaş :P oyunda oyun.
-
windows 7 home wardı ultımate e gectım harddıskı komple format attım 80 gb kadar da ayrıdım fat32 sımdı onada mac os kuracagım hadı hayırlısı lınkte anlatım guncel ve faydalı
-
reserved, gelince yazacam :F
-
Kurdum ama klavye takılı değil diye bir hata aldım :S
-
swordfish bunu yazdı:
-----------------------------
Kurdum ama klavye takılı değil diye bir hata aldım :S
-----------------------------
işte onun için tekrar kurucan :) -
Bana şans dileyin şimdi kurmaya başlıcam :D elimde kalmaz inşallah pc :D
-
swordfish bunu yazdı:
-----------------------------
Kurdum ama klavye takılı değil diye bir hata aldım :S
-----------------------------Sürücüleri tanıdı mı?
Şimdi MAC OS kurduktan sonra uygun kext'leri bulup yükleyip işimiz bitecek mi?
@PsychoDawn
Niye birdaha kuracak ki?
-
böle sistemleri görünce canım öyle bir çekiyor ki...
sırf işletim sistemi denemek için ayrı laptop alasım gelio
rahat rahat içinde verinin olmadığı formatlık pc off... bi üni bitsin işe giriyim...
-
break bunu yazdı:
-----------------------------
swordfish bunu yazdı:
-----------------------------
Kurdum ama klavye takılı değil diye bir hata aldım :S
-----------------------------Sürücüleri tanıdı mı?
Şimdi MAC OS kurduktan sonra uygun kext'leri bulup yükleyip işimiz bitecek mi?
@PsychoDawn
Niye birdaha kuracak ki?
-----------------------------iATKOS_S3_v2 sürümünü indirip dvd ye yazdım.Kurulumda sorun yok reset atıp açılınca klavye bağlı değil gibi bir hata veriyor.
Driverları filan nasıl tanıtacağım kext nedir :( hiç bir bilgim yok.
Bi döküman filan olsa okur yapardım ama
yardım ederseniz çok sevinirim
-
Hocam dedim yha kext=driver sürücü yani windowsda driver macosxde donanımları tanıtmak içinde kext kullanılır tabiki illede olacak diye bir kaide yok kurulumdan sonra asıl önemli olan zaten kextleri kurabilmek donanımınıza uygun olan kextleri kurabilmektir.kurduktan sonra yapılacak tek şey keyifle kullanmaktır.Kısaca açıklıyım örnek ekran kartın ati hd4650 diyelim google'da arıyacaksın "hd4650 kext" diye ingilizcedir okuyup anlamaya çalışacaksın nasıl sorunu çözdüklerini anlatıyorlar zaten kextleride veriyorlar sistemi kurduktan sonra ve sistem açıldıktan sonra kexti yüklemek için ise kext utility diye bir program var macosxde onu kuracaksın sonra indirdiğiniz kextleri programın üzerine sürüklüyorsunuz başlangıçta tanımladığınız yönetici sistem parolasını soruyor onu girdikten sonra kext yükleme işlemi bitiyor sistem eğer çökerse sorun olursa kexti silebilirsiniz bunun içinde güvenli moddan başlatmanız lazım boot ekranındayken f8 e basıp -x komutuyla güvenli moddan açıp macosun kurulu olduğu partitiona gelip system/library/extensiondan silebilirsiniz yüklemiş olduğunuz kexti sonra yeniden normal başlatırsınız pcyi başlar sonra eğer olmadıysa başka kext denersiniz tamamen deneme yanılma ile çözeceksiniz malesef yapılacak birşey yok araştırmanız lazım özellikle sizlerin ve birazda değil acayip sabır gerektiren bir iş önceden kurmuştum bende hatta resminide vereyim ama şuan hdd yeterli olmadığından ve verilerimin silineceği riskinden korktuğumdan dolayı en azından işimi sağlama almak istediğimden dolayı bir hdd alıcam arşivimi oraya atıcam daha sonra kurucam bende.

