Pcye Mac Os X Yükleyen Varmı?
-
fenerist07 bunu yazdı:
-----------------------------
Notorious bunu yazdı:
-----------------------------
kuruluma tam geçicekken
efi_inject_get_devprop_string NULL trying stringdata
hatası alıyorum araştırdım bulamadımda sorunun çözümünü.
-----------------------------chamelon kullanma baska bir bootloader kullan. bide iatkos s3ü deniyorsun deilmi en son v7 diyordun
burda bu sorunu yasayan bi eleman cözmüş, sorun chamelon'da
http://www.hackint0sh.org/f214/97746.htm
-----------------------------iatkos s3'ü deniyorum fakat chamelon kullanma demişsin hocam o ne demek anlayamadım.
bukalemunlu alanda bu yazıyı alıyorum reset atıyor.
F8'e bastığımda 3 tane şıktan birini seçmemi söylüyor.
yani komut girme şeyi yok.
-
hackworm bunu yazdı:
-----------------------------
beykozlu57 bunu yazdı:
-----------------------------
hackworm bunu yazdı:
-----------------------------
ben kurmuştum ama klavyyi tanımamıştı laptopta var mı bir çözümü bunun
-----------------------------Kurulumu yaparken custoumizeden Vodoo PS/2 ve Laptop seçeneklerinin hepsini işaretle.
-----------------------------bir de no such bilmem neyli hata veriyordu dvdyi takıp kuruluma geçebiliyordum
-----------------------------".. but GPT has no such thing like primary or .." bunun gibi birşeymiydi ?
-
Notorious bunu yazdı:
-----------------------------
fenerist07 bunu yazdı:
-----------------------------
Notorious bunu yazdı:
-----------------------------
kuruluma tam geçicekken
efi_inject_get_devprop_string NULL trying stringdata
hatası alıyorum araştırdım bulamadımda sorunun çözümünü.
-----------------------------chamelon kullanma baska bir bootloader kullan. bide iatkos s3ü deniyorsun deilmi en son v7 diyordun
burda bu sorunu yasayan bi eleman cözmüş, sorun chamelon'da
http://www.hackint0sh.org/f214/97746.htm
-----------------------------iatkos s3'ü deniyorum fakat chamelon kullanma demişsin hocam o ne demek anlayamadım.
bukalemunlu alanda bu yazıyı alıyorum reset atıyor.
F8'e bastığımda 3 tane şıktan birini seçmemi söylüyor.
yani komut girme şeyi yok.
-----------------------------chamelon o kertenkeleli dalga zaten, yani bootloader, kod girmen için bi kod sayfası acılması gerekior f8e basıp karsında 3 tane sey cıktıında yazmaya basla alt üst biyerlerde görülür yazdıın
-
Notorious bunu yazdı:
-----------------------------
fenerist07 bunu yazdı:
-----------------------------
Notorious bunu yazdı:
-----------------------------
kuruluma tam geçicekken
efi_inject_get_devprop_string NULL trying stringdata
hatası alıyorum araştırdım bulamadımda sorunun çözümünü.
-----------------------------chamelon kullanma baska bir bootloader kullan. bide iatkos s3ü deniyorsun deilmi en son v7 diyordun
burda bu sorunu yasayan bi eleman cözmüş, sorun chamelon'da
http://www.hackint0sh.org/f214/97746.htm
-----------------------------iatkos s3'ü deniyorum fakat chamelon kullanma demişsin hocam o ne demek anlayamadım.
bukalemunlu alanda bu yazıyı alıyorum reset atıyor.
F8'e bastığımda 3 tane şıktan birini seçmemi söylüyor.
yani komut girme şeyi yok.
-----------------------------Elmayı görür görmez F8'e bas sonra -v cpus=1 busratio=20 yaz enterla devam edicektir % 80
-
Kurulumu gerçekleştirdim.
Ethernet ve ses kartını tanıdı.
Fakat ekran kartını nasıl yüklicem.
Gerekli kext'i buldum. (inş marka vs uyumu yoktur)
İçinden gfxutil ve in.plist adında iki tane şey çıktı.
Ekran kartınıda yüklersem çok iyi olucak.
Yardımcı olursanız sevinirim.
Bu arada hakkaten denildiği kadar varmış bu sistem :)
birde update yaptım mouse klavye çalışmıyor ne yapmam gerek ?
-
beykozlu57 bunu yazdı:
-----------------------------
hackworm bunu yazdı:
-----------------------------
beykozlu57 bunu yazdı:
-----------------------------
hackworm bunu yazdı:
-----------------------------
ben kurmuştum ama klavyyi tanımamıştı laptopta var mı bir çözümü bunun
-----------------------------Kurulumu yaparken custoumizeden Vodoo PS/2 ve Laptop seçeneklerinin hepsini işaretle.
-----------------------------bir de no such bilmem neyli hata veriyordu dvdyi takıp kuruluma geçebiliyordum
-----------------------------".. but GPT has no such thing like primary or .." bunun gibi birşeymiydi ?
-----------------------------tam hatırlamıyorum ama bu değildi ara tatilde bir daha denerim kurulumu yazarım buraya
-
Notorious bunu yazdı:
-----------------------------
Kurulumu gerçekleştirdim.
Ethernet ve ses kartını tanıdı.
Fakat ekran kartını nasıl yüklicem.
Gerekli kext'i buldum. (inş marka vs uyumu yoktur)
İçinden gfxutil ve in.plist adında iki tane şey çıktı.
Ekran kartınıda yüklersem çok iyi olucak.
Yardımcı olursanız sevinirim.
Bu arada hakkaten denildiği kadar varmış bu sistem :)
birde update yaptım mouse klavye çalışmıyor ne yapmam gerek ?
-----------------------------yahu hocam update niye yaparsın daha makineyi dogrultmamıssın, update öyle höt diye olmuyor calısan sistemi bile bozabilirken sen calısmayan sisteme update yapmıssın ne diyeyim, önce bi makineyi yüzde 100 tanıt ondan sonra update falan işin balı kaymağı. şimdi sistemi yeniden kuracaksın.
ekran kartın ne? umarım nvidia'dır.
kext yüklemek kext helper diye programla olur. basit bi programdır, indirdigin kext'i (uzantısı .kext olur) üzerine sürükle, alta şifreni gir ve install de. daha sonra sağ üstteki spotlighta disk utility yaz, mac'in kurulu oldugu hdd yi seç ve repair permissions de. hersey dogruysa yeniden baslattıında calısır.
-
Nvidia ekran kartlı Vaiolara has bir durum var, ekran kartı sürücüsünü yükleyip tanıtsanız bile grafik hızlandırıcıyı (Quartz) kullanamıyorsunuz. Bunun için özel bir sürücü yapılması gerekli fakat yıllardır yapan eden çıkmadı, yani nVidia ekran kartlı Vaiosu olupta Mac kurmak isteyenler boşuna aleti yumruklamasın niye olmuyo a.k. diye.
-
trampfd bunu yazdı:
-----------------------------
Nvidia ekran kartlı Vaiolara has bir durum var, ekran kartı sürücüsünü yükleyip tanıtsanız bile grafik hızlandırıcıyı (Quartz) kullanamıyorsunuz. Bunun için özel bir sürücü yapılması gerekli fakat yıllardır yapan eden çıkmadı, yani nVidia ekran kartlı Vaiosu olupta Mac kurmak isteyenler boşuna aleti yumruklamasın niye olmuyo a.k. diye.
-----------------------------aynen, abimdede vaio var napıp ettiysek calıstıramadık, gt330m di galiba kartı, yabancı forumlarda falanda baktık hackintosh için vaio dan uzak durun yazıordu, harici bi monitorda calısıyor ama biz evdeki hd tv ye bagladıımızda calısıordu
-
hocam forumdakileri takip ettim adim adim uyguladim elma cıkıyor üstünde carpi isareti oyle kaliyor..
-v update
-v
-x alayını denedim neden boyle caba bios dan serial portlarınıda kapattım :(
