Pcye Mac Os X Yükleyen Varmı?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    tutkun
    tutkun's avatar
    Kayıt Tarihi: 20/Mayıs/2010
    Erkek

    Ya ben DVD'ye yazdırdım isobuster ile. Fakat bir problem mi var anlayamadım. Xp kullanıyorum. DVD içinde bir kaç dosya var. Aynı şekilde *.iso dosyası da öyle. Acaba windows'un algılayamadığı dosyalar da mı var içinde? Çünkü DVD'nin yüzeyine baktım; aşağı yukarı 4 GB civarı bir alan yakılmış. DVD'yi taktım boot yemedi.

    Sorun hakkında bilgisi olan var mı? Teşekkürler...


    Bilen konuşmuyor, konuşan bilmiyor...
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    bugraok
    bugraok's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Aralık/2009
    Erkek

    hocalar dell inspiron 6400e başarılı bir şeklide kurulumu yaptım ancak ati x1400 ekran kartını hiç bir şekilde tanıtamadım cihaza önerebileceğiniz ya da ne bileyim şunu yaparsan kesin olur gibi bence diyebileceğiniz bir yöntem var mıdır?

     

    not : tanıtamadımdan kastım 1200x800 çözünürlük alamıyorum

Toplam Hit: 28805 Toplam Mesaj: 163