Pkklılar Evimizi Taşladı
-
feel_me bunu yazdı:
-----------------------------
muğlada 200 tane pkk lı varda hiç türk yok mu ya? toplanıp linç edemiyolar mı bunları?
-----------------------------Var olma olur mu ? pkk yanlısı diye döverler bunları sonra faşist olurlar ! Vatan bayrak derler ırkçı olurlar. Sonrada millet bunlara laf söyler. Ama bişi oluncada neden ses çıkarmıyorsunuz dediler. Yazık ne diyeyim. Hak ediyor millet. Sonuçta belli yine bizim kardeşlerimiz meydanı boş bırakmaz bu itlere....
-
EpheSuS bunu yazdı:
-----------------------------
Gzx bunu yazdı:
-----------------------------
ah a* 60-70 kişilik bi grupta eskişehirde türese bak ibreti alem için neler oluyor :D
-----------------------------Aynen hoca burda harcarız adamı :D
-----------------------------
Ahmet abiyi çağırmayı unutmayın :D yanınızada 10 kasa bira artanlarıda içersiniz:D -
cama taş atanlar doğru adama çatmamışlar ki güzel şeyler olsun; evinde silah bulundurmayanın aklına şaşarım, en azından baltan motorlu testeren, palan, pompalın olacak.
-
hocam al sana T.E.K. lazim olur:D
http://ul.to/x8lbav -
Asosyal bunu yazdı:
-----------------------------
7-19 bunu yazdı:
-----------------------------
tum kurtler sinir disi etceksin, turk vatandaslari oradan alip komple doguyu bombalicaksin pkk mkk kalmasin, irak kapiyi acarsada onlarlada savas yapip orayida ele gecirceksin
ayrica muhrip basima gelse yapardim ederdim demissin, zor.
-----------------------------hic bi sikimi yiyemezsin adam ol amk. bende kürdüm haa o tas atanlarında amk. onlarda senin gibi bölücü ha pkk ha sen. sakın gelip olayı farkı noktalara cekme o noktalarında amk. adam akıllı yorum yap haaa ağrına mı gitti gidip gecen gun ustume iftira atan cakal gibi yonetime yalan pm ler atma sonra iftira yüzünden ban yiyoruz geçen günde çakalın teki yonetime pm den bana kufur etti demis 120 saat ban yedim. insan bir sorup sorgular yok yoneticisin gir pm kutuma bak öyle bir sey yapmısmıyım. senin gibi türkün amk. onlar gibi kürdün de amk. bu olaydan cıkartacağımız sonuç okumak adam olmaya yetmiyormus yada bu meş gibi yurtdısından bakıpta olayı analiz etmek adı altında olayın altından yeni olaylar türetmekte yetmiyormus sonra benim gibi akli selim vatandaslar suan ki gibi zıvana dan cıkıyor simdi bu vatandas bana nice küfür ediyordur olsun doğasında var doğası küresel ısınma mağduru fukaranın. son olarak bu vatandaş bütün kürtlere alenen küfrediyor banlanmasını talep ediyorum ama zannedersem objektif yöneticilerimiz her türk vatandaşının kürtlere küfür atma hakkı oldugunu düsündükleri için bu doğal hakkını kullanan vatandaşa amk. dememi bahane edip beni ab ye kadar banlayacaklardır ab ve diğer tüm emperyalistlerinde amk. o taş atanlarında tek tek amk.
-----------------------------vay be ne dalga varmıs be kardes sende koya koya kangren ediceksin aman yavaşşşşş!!!
-
turk kurt kardestir pkk kalleştir geçin bunları artık turk kurt hiç bir zaman kardeş olmadı olamaz yıllardan beri bu boyle anlaşamıyoruz kardeşim işte anlayın artık.
-
bilmece bunu yazdı:
-----------------------------
turk kurt kardestir pkk kalleştir geçin bunları artık turk kurt hiç bir zaman kardeş olmadı olamaz yıllardan beri bu boyle anlaşamıyoruz kardeşim işte anlayın artık.
-----------------------------7-19 bunu yazdı:
-----------------------------
tum kurtler sinir disi etceksin, turk vatandaslari oradan alip komple doguyu bombalicaksin pkk mkk kalmasin, irak kapiyi acarsada onlarlada savas yapip orayida ele gecirceksin
ayrica muhrip basima gelse yapardim ederdim demissin, zor.
-----------------------------CAHİL OLMAK ZOR BE ARKADAŞ ! -
beyler az önce gece saat 2 gibi dışarıdan istiklal marşı okuyan 3 5 kişi duyduk. ben hemen gecenin 2 si demedim açtım 4 +1 verdim 10. yıl marşını son ses.çıktık dışarıya her apartmandan öğrencilerin gelmesi ile ufak lı ufalı gruplar halinde yürüdük.
gündüz taşlanan mekana kadar yürüdük baya bi tv muhabiri vardı apartmanlardanda destek geldi onlarda dışarıdaydılar.
sonra dağıldık muhtemelen görüntüleri yarın verirler. çok ilginç olaylar oluyo anlamadım.
bizi en çok üzen ise polisin eli kolu resmen bağlı hiç birşey yapamıyorlar bu adamlara.
http://www.facebook.com/Ssoycan87?v=app_2392950137#!/video/video.php?v=442276895199
http://www.facebook.com/Ssoycan87?v=app_2392950137#!/video/video.php?v=442338010199
bunlard aolayların vidyoları özellikle 2. vidyoya bakarsanız olayın durumunu daha iyi anlarsınız
-
patates bunu yazdı:
-----------------------------
beyler az önce gece saat 2 gibi dışarıdan istiklal marşı okuyan 3 5 kişi duyduk. ben hemen gecenin 2 si demedim açtım 4 +1 verdim 10. yıl marşını son ses.çıktık dışarıya her apartmandan öğrencilerin gelmesi ile ufak lı ufalı gruplar halinde yürüdük.
gündüz taşlanan mekana kadar yürüdük baya bi tv muhabiri vardı apartmanlardanda destek geldi onlarda dışarıdaydılar.
sonra dağıldık muhtemelen görüntüleri yarın verirler. çok ilginç olaylar oluyo anlamadım.
bizi en çok üzen ise polisin eli kolu resmen bağlı hiç birşey yapamıyorlar bu adamlara.
http://www.facebook.com/Ssoycan87?v=app_2392950137#!/video/video.php?v=442276895199
http://www.facebook.com/Ssoycan87?v=app_2392950137#!/video/video.php?v=442338010199
bunlard aolayların vidyoları özellikle 2. vidyoya bakarsanız olayın durumunu daha iyi anlarsınız
-----------------------------dostum videolara bakamıyorum gizlilik mizlilik diyo yada silinmiş felan.
tepkiniz çok güzelmiş hocam tebrik ederim:)
-
ya bu adamlar arkdaşları öldü diye merkezde saat 7 de oturma eylemi yapmışlar 200 küsür kişi organize olarak çıkıp bizim civara geldiler kimsenin haberi de yoktu o yüzden gafil avlanıldı.
bizim haberimiz olsaydı zaten barınamazlardı buralarda taşladıkları cafe filan siyasi görüşü ile takılanları ile kendini belli eden bir cafe onalrda o yüzden direk oaraya saldırmışlar
izleyemeyenler için ntvnin linkini veriyorum
sağ üst ve sağ alta iki vidyo bulunuyor
http://www.ntvmsnbc.com/id/25093647/
