Pkklılar Evimizi Taşladı
-
feel_me bunu yazdı:
-----------------------------
muğlada 200 tane pkk lı varda hiç türk yok mu ya? toplanıp linç edemiyolar mı bunları?
-----------------------------sonradan ergenekoncu darbesi yesinler hepsi ?
ahmet turku yumruk atani asmadigimiz kaldi !
-
@ 7 - 19 Hocam sen gel benim köyüme orda olanları yap burda ben yapmassam dediklerimi adam değilim.. Yapılmıycak şeyler değil rahat ol ;)
-
Bende Muğla Kötekli' de kalıyorum dün felaketti. Sabaha kadar sürdü neredeyse olaylar.
-
feel_me bunu yazdı:
-----------------------------
EpheSuS bunu yazdı:
-----------------------------
Gzx bunu yazdı:
-----------------------------
ah a* 60-70 kişilik bi grupta eskişehirde türese bak ibreti alem için neler oluyor :D
-----------------------------Aynen hoca burda harcarız adamı :D
-----------------------------
Ahmet abiyi çağırmayı unutmayın :D yanınızada 10 kasa bira artanlarıda içersiniz:D
-----------------------------ahmet abiyi jack daniels dan aşağısı kesmez
-
geçmiş olsun hocam. ah onlar keşke bizim eve denk gelseydi daha ne isterdim. havalı tüfekle vururdum şerefsizleri. ve halen iktidar.... neyse.
-
inadına türk ve türkiye.. bu nedir ya..
-
çıldırıyorum arkadaş nedir bu yaaa :@
aq o 200 kişi geçerkn atıcaksn ortalarına bi kaç tane molotof, onlar yanarken geçicen karşılarına, ibret-i alem olsun diye yakıcan alevlerinden sigaranı içicen, nispet olsun orospu çocuklarına.
1 gr. içim acırsa kendimi atarım o ateşin içine.
geçmiş olsun hocam bi dahakine yanınızda dolu bira olsun gelirlerse sallayın kafalarına bide kibrit tmmdır.
-

geçmiş olsun hacı bu o.ç larından her yerde mevcut,çözüm işe bu resimde saklı (= özgürlük budur, nirvanaya ulaşırlar namerdim :D
-
çevre il ve ilçelerden yüksek sayıda gruplar gelmiş. mugladaki bir arkadasımla konustum.
bu gece olaylar cıkması muhtemeldir.
mugladakı arkadaslarımız mumkunse gece dısarı felan cıkmasınlar can guvenlıkleri acısından..
-
AbdullahAzad bunu yazdı:
-----------------------------
çevre il ve ilçelerden yüksek sayıda gruplar gelmiş. mugladaki bir arkadasımla konustum.
bu gece olaylar cıkması muhtemeldir.
mugladakı arkadaslarımız mumkunse gece dısarı felan cıkmasınlar can guvenlıkleri acısından..
-----------------------------
evet dostum olaylar çok pis kızışıcak dün akşam yakalananlar salıverilmişler.ve şimdi orda burda akşama molotoflu gelicez diyorlarmış.
bizim apartman sahibi balkonlardaki yanacak şeyleri toplattırdı bildiğin sper yapıyoruz pencere önlerine ve hortum ayarlıyo herkes dairesine 17 tane ev belirlemişler saldırıcak
