Pkklılar Evimizi Taşladı
-
bloodmage bunu yazdı:
----------------------------------------------------------Bizim soy orta asyadan göçtükten sonra şanlıurfa gaziantep adıyaman malatya elazığ sivas ve karsa yerleşmişler. Bir bölümü kendini Kürt olarak kabul ediyor bir bölümü de Türk. Ben bir kelime kürtçe bilmememe rağmen 3. kuşaktan halam tek kelime Türkçe bilmiyor. Ne yapayım ben şimdi. Türkiyenin hatırı sayılır büyükteki aşiretlerinden biriyiz ve can ciğer severiz birbirimizi. Ayrıca bu ülkeye hepimizin canı feda. bizim aşiretin bulunduğu bölgelere terörist giremez götünü keseriz. Terörle mücadele sırasında bir çok akrabam şehit olmuştur -gerek bireysel gerekse askerde - . Kalemi kırmadan biraz daha düşün derim.
-----------------------------Ağa herkezz senin gibi olsa keşke, arkadaş maksadını aşan bir kelime kurmuş olabilir.Ama can yanınca insan dayanamıyor.Ekmek çalan yatıyor içerde birinin gözünden gözlügünü alıpta kırsan kasp oluyor.Ama bunlar ortalığı yıkıyor kimse alıp içeri atamıyor.Nasıl bir adalettir anlamadım.Kardeşim taşkınlık yapanı alıcan 5 sene atıcan içeri bak bakalım birdaha yapabiliyolarmı.yaptımı al 10 daha at.öylebi dururlarki.Nasıl olsa biliyorlar bize birşey olmaz diyorlar dağdan inen bile dışarda bize ne olurki diyorlar.NEyse;
O cümleyi haddim olmadan şöyle düzeltelim kim bu devletin milletin düşmanı ise onları alıp dışarı atıcan ister türk ister kürt ister laz hiç fark etmez.Bu budur.
-
Geçmiş olsun kardeş. Bi yorum yapmıyorum askerlik geldi diyorum umarım denkleşiriz ruhuna kazırım can alıcı 4 harfi Türk diye. Yan ürün yan ürünlüğünü bilecek arkadaş.
-
NuLL29 bunu yazdı:
-----------------------------
bloodmage bunu yazdı:
----------------------------------------------------------Bizim soy orta asyadan göçtükten sonra şanlıurfa gaziantep adıyaman malatya elazığ sivas ve karsa yerleşmişler. Bir bölümü kendini Kürt olarak kabul ediyor bir bölümü de Türk. Ben bir kelime kürtçe bilmememe rağmen 3. kuşaktan halam tek kelime Türkçe bilmiyor. Ne yapayım ben şimdi. Türkiyenin hatırı sayılır büyükteki aşiretlerinden biriyiz ve can ciğer severiz birbirimizi. Ayrıca bu ülkeye hepimizin canı feda. bizim aşiretin bulunduğu bölgelere terörist giremez götünü keseriz. Terörle mücadele sırasında bir çok akrabam şehit olmuştur -gerek bireysel gerekse askerde - . Kalemi kırmadan biraz daha düşün derim.
-----------------------------Ağa herkezz senin gibi olsa keşke, arkadaş maksadını aşan bir kelime kurmuş olabilir.Ama can yanınca insan dayanamıyor.Ekmek çalan yatıyor içerde birinin gözünden gözlügünü alıpta kırsan kasp oluyor.Ama bunlar ortalığı yıkıyor kimse alıp içeri atamıyor.Nasıl bir adalettir anlamadım.Kardeşim taşkınlık yapanı alıcan 5 sene atıcan içeri bak bakalım birdaha yapabiliyolarmı.yaptımı al 10 daha at.öylebi dururlarki.Nasıl olsa biliyorlar bize birşey olmaz diyorlar dağdan inen bile dışarda bize ne olurki diyorlar.NEyse;
O cümleyi haddim olmadan şöyle düzeltelim kim bu devletin milletin düşmanı ise onları alıp dışarı atıcan ister türk ister kürt ister laz hiç fark etmez.Bu budur.
-----------------------------Hocam böyle söyleyince gayet güzel oluyor sıkıntı kalmıyor bencede :)
