folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Pkklılar Evimizi Taşladı



Pkklılar Evimizi Taşladı

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    NuLL29
    NuLL29's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Temmuz/2007
    Erkek

    bloodmage bunu yazdı:
    ----------------------------------------------------------

    Bizim soy orta asyadan göçtükten sonra şanlıurfa gaziantep adıyaman malatya elazığ sivas ve karsa yerleşmişler. Bir bölümü kendini Kürt olarak kabul ediyor bir bölümü de Türk. Ben bir kelime kürtçe bilmememe rağmen 3. kuşaktan halam tek kelime Türkçe bilmiyor. Ne yapayım ben şimdi. Türkiyenin hatırı sayılır büyükteki aşiretlerinden biriyiz ve can ciğer severiz birbirimizi. Ayrıca bu ülkeye hepimizin canı feda. bizim aşiretin bulunduğu bölgelere terörist giremez götünü keseriz. Terörle mücadele sırasında bir çok akrabam şehit olmuştur -gerek bireysel gerekse askerde - . Kalemi kırmadan biraz daha düşün derim. 


    -----------------------------

    Ağa herkezz senin gibi olsa keşke, arkadaş maksadını aşan bir kelime kurmuş olabilir.Ama can yanınca insan dayanamıyor.Ekmek çalan yatıyor içerde birinin gözünden gözlügünü alıpta kırsan kasp oluyor.Ama bunlar ortalığı yıkıyor kimse alıp içeri atamıyor.Nasıl bir adalettir anlamadım.Kardeşim taşkınlık yapanı alıcan 5 sene atıcan içeri bak bakalım birdaha yapabiliyolarmı.yaptımı al 10 daha at.öylebi dururlarki.Nasıl olsa biliyorlar bize birşey olmaz diyorlar dağdan inen bile dışarda bize ne olurki diyorlar.NEyse;

    O cümleyi haddim olmadan şöyle düzeltelim kim bu devletin milletin düşmanı ise onları alıp dışarı atıcan ister türk ister kürt ister laz hiç fark etmez.Bu budur.

     


    .::::Tesadüfen Doğdum Mecburen Yaşıyorum Zorudan Ölücem:::...
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    AllBlack
    AllBlack's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Aralık/2009
    Erkek

    Geçmiş olsun kardeş. Bi yorum yapmıyorum askerlik geldi diyorum umarım denkleşiriz ruhuna kazırım can alıcı 4 harfi Türk diye. Yan ürün yan ürünlüğünü bilecek arkadaş.


    Elimde bir çok download sitesinin(hotfile,rapidhare..)premiumu,birçok torrent sitesinin hesabı ve davetiyesi(torrentleech,türk torrent sitelerinin hepsi,zamunda...) cüzi rakamla mevcuttur(mks.10euro en az 1euro). Aynı zamanda virüs,trojan ve benzeri dosyalarınız 1euro karşılığında görünmez yapılır.İlgilier pm atarak detaylı bilgi alabilirler.
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    bloodmage
    bloodmage's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Nisan/2010
    Erkek

    NuLL29 bunu yazdı:
    -----------------------------

    bloodmage bunu yazdı:
    ----------------------------------------------------------

    Bizim soy orta asyadan göçtükten sonra şanlıurfa gaziantep adıyaman malatya elazığ sivas ve karsa yerleşmişler. Bir bölümü kendini Kürt olarak kabul ediyor bir bölümü de Türk. Ben bir kelime kürtçe bilmememe rağmen 3. kuşaktan halam tek kelime Türkçe bilmiyor. Ne yapayım ben şimdi. Türkiyenin hatırı sayılır büyükteki aşiretlerinden biriyiz ve can ciğer severiz birbirimizi. Ayrıca bu ülkeye hepimizin canı feda. bizim aşiretin bulunduğu bölgelere terörist giremez götünü keseriz. Terörle mücadele sırasında bir çok akrabam şehit olmuştur -gerek bireysel gerekse askerde - . Kalemi kırmadan biraz daha düşün derim. 


    -----------------------------

     

    Ağa herkezz senin gibi olsa keşke, arkadaş maksadını aşan bir kelime kurmuş olabilir.Ama can yanınca insan dayanamıyor.Ekmek çalan yatıyor içerde birinin gözünden gözlügünü alıpta kırsan kasp oluyor.Ama bunlar ortalığı yıkıyor kimse alıp içeri atamıyor.Nasıl bir adalettir anlamadım.Kardeşim taşkınlık yapanı alıcan 5 sene atıcan içeri bak bakalım birdaha yapabiliyolarmı.yaptımı al 10 daha at.öylebi dururlarki.Nasıl olsa biliyorlar bize birşey olmaz diyorlar dağdan inen bile dışarda bize ne olurki diyorlar.NEyse;

    O cümleyi haddim olmadan şöyle düzeltelim kim bu devletin milletin düşmanı ise onları alıp dışarı atıcan ister türk ister kürt ister laz hiç fark etmez.Bu budur.

     

     


    -----------------------------

    Hocam böyle söyleyince gayet güzel oluyor sıkıntı kalmıyor bencede :)


    İndia İndia !
Toplam Hit: 13530 Toplam Mesaj: 84