folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Pkklılar Evimizi Taşladı



Pkklılar Evimizi Taşladı

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    7-19
    7-19's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 26/Haziran/2007
    Erkek

    birakin allasen bu ne ya adamin evini taslamak ne demek, kapiyi acsalar oldurcekler diyor bu ne ?

    biz irkciligi fasistligi yapmadik diye bu kadar uzadi buralara geldi. 

    iki rekat soz soyleyincede hemen belli ediyorlar kendilerini, kolaymi be..

    simdi bu sozleri sineye cekemeyip yakinda midnight express 2'yi cikarir bunlar, beklenir.


    la liberte ne meurt jamais.
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Demodor
    Demodor's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Ağustos/2005
    Erkek

    geçmiş olsun kardeş.soyunu sopunu siktiminin piçleri ezik köpekler.


    VUR VUR İNLESİN FİLİSTİN DİNLESİN.
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    kafkavari
    kafkavari's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Şubat/2010
    Erkek

    7-19 bunu yazdı:
    -----------------------------

    tum kurtler sinir disi etceksin, turk vatandaslari oradan alip komple doguyu bombalicaksin pkk mkk kalmasin, irak kapiyi acarsada onlarlada savas yapip orayida ele gecirceksin

    ayrica muhrip basima gelse yapardim ederdim demissin, zor.


    -----------------------------

    tum kurtler Hacı laflarına dikkat et bn pkk savunmuyorum aksine pkk sikim adam akıllı konuş ırkıma laf söleme hepimiz kardeşiz ateşle gitme.!!


    Mesele, Türkiye'nin şeftali yerine, motor üretmek istemesiydi. N. Erbakan
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    kafkavari
    kafkavari's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Şubat/2010
    Erkek

    Asosyal bunu yazdı:
    -----------------------------

    7-19 bunu yazdı:
    -----------------------------

    tum kurtler sinir disi etceksin, turk vatandaslari oradan alip komple doguyu bombalicaksin pkk mkk kalmasin, irak kapiyi acarsada onlarlada savas yapip orayida ele gecirceksin

    ayrica muhrip basima gelse yapardim ederdim demissin, zor.


    -----------------------------

    hic bi sikimi yiyemezsin adam ol amk. bende kürdüm haa o tas atanlarında amk. onlarda senin gibi bölücü ha pkk ha sen. sakın gelip olayı farkı noktalara cekme o noktalarında amk. adam akıllı yorum yap haaa ağrına mı gitti gidip gecen gun ustume iftira atan cakal gibi yonetime yalan pm ler atma sonra iftira yüzünden ban yiyoruz geçen günde çakalın teki yonetime pm den bana kufur etti demis 120 saat ban yedim. insan bir sorup sorgular yok yoneticisin gir pm kutuma bak öyle bir sey yapmısmıyım. senin gibi türkün amk. onlar gibi kürdün de amk. bu olaydan cıkartacağımız sonuç okumak adam olmaya yetmiyormus yada bu meş gibi yurtdısından bakıpta olayı analiz etmek adı altında olayın altından yeni olaylar türetmekte yetmiyormus sonra benim gibi akli selim vatandaslar suan ki gibi zıvana dan cıkıyor simdi bu vatandas bana nice küfür ediyordur olsun doğasında var doğası küresel ısınma mağduru fukaranın. son olarak bu vatandaş bütün kürtlere alenen küfrediyor banlanmasını talep ediyorum ama zannedersem objektif yöneticilerimiz her türk vatandaşının kürtlere küfür atma hakkı oldugunu düsündükleri için bu doğal hakkını kullanan vatandaşa amk. dememi bahane edip beni ab ye kadar banlayacaklardır ab ve diğer tüm emperyalistlerinde amk. o taş atanlarında tek tek amk.


    -----------------------------

    Helal olsun kardşm


    Mesele, Türkiye'nin şeftali yerine, motor üretmek istemesiydi. N. Erbakan
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    SysTeMeRRoR
    SysTeMeRRoR's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Temmuz/2005
    Erkek

    7-19 bunu yazdı:
    -----------------------------

    tum kurtler sinir disi etceksin, turk vatandaslari oradan alip komple doguyu bombalicaksin pkk mkk kalmasin, irak kapiyi acarsada onlarlada savas yapip orayida ele gecirceksin

    ayrica muhrip basima gelse yapardim ederdim demissin, zor.


    -----------------------------

     

    adam ppk li demis kurt dememis

     


    "Hayatta en acikli sey, bir insanin, problemin kendinden kaynaklandigini gorememesidir." Carl Gustav Jung
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Gzx
    Gzx's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Ağustos/2005
    Erkek

    ah a* 60-70 kişilik bi grupta eskişehirde türese bak ibreti alem için neler oluyor :D


    "açık mı var la" yazdı diye ban yiyen adam !
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Wizard
    Wizard's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Mayıs/2006
    Erkek

    avluka bunu yazdı:
    -----------------------------

    Asosyal bunu yazdı:
    -----------------------------

    7-19 bunu yazdı:
    -----------------------------

    tum kurtler sinir disi etceksin, turk vatandaslari oradan alip komple doguyu bombalicaksin pkk mkk kalmasin, irak kapiyi acarsada onlarlada savas yapip orayida ele gecirceksin

    ayrica muhrip basima gelse yapardim ederdim demissin, zor.


    -----------------------------

    hic bi sikimi yiyemezsin adam ol amk. bende kürdüm haa o tas atanlarında amk. onlarda senin gibi bölücü ha pkk ha sen. sakın gelip olayı farkı noktalara cekme o noktalarında amk. adam akıllı yorum yap haaa ağrına mı gitti gidip gecen gun ustume iftira atan cakal gibi yonetime yalan pm ler atma sonra iftira yüzünden ban yiyoruz geçen günde çakalın teki yonetime pm den bana kufur etti demis 120 saat ban yedim. insan bir sorup sorgular yok yoneticisin gir pm kutuma bak öyle bir sey yapmısmıyım. senin gibi türkün amk. onlar gibi kürdün de amk. bu olaydan cıkartacağımız sonuç okumak adam olmaya yetmiyormus yada bu meş gibi yurtdısından bakıpta olayı analiz etmek adı altında olayın altından yeni olaylar türetmekte yetmiyormus sonra benim gibi akli selim vatandaslar suan ki gibi zıvana dan cıkıyor simdi bu vatandas bana nice küfür ediyordur olsun doğasında var doğası küresel ısınma mağduru fukaranın. son olarak bu vatandaş bütün kürtlere alenen küfrediyor banlanmasını talep ediyorum ama zannedersem objektif yöneticilerimiz her türk vatandaşının kürtlere küfür atma hakkı oldugunu düsündükleri için bu doğal hakkını kullanan vatandaşa amk. dememi bahane edip beni ab ye kadar banlayacaklardır ab ve diğer tüm emperyalistlerinde amk. o taş atanlarında tek tek amk.


    -----------------------------

    o
    na koyayım buna koyayım ne koyan bi adammışsın be birader cıkarda bi gölgesinde rakı içelim.hem kürtler küfür edince banlanır türkler banlanmaz falan filan ayagı yapiyosun hemde agzına geleni soylüyosun.burası babanın çiftligi değil önce adam gibi konus.Daha sonra da neyse kuyruk acın arkadasın da dedigi gibi git başka türlü bi boşalt o enerjini.burada ona buna sövüp derdini anlatamazsın.


    Bazen kalmak da gitmek kadar cesaret istiyor...
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Ephesus
    Ephesus's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Şubat/2009
    Erkek

    Gzx bunu yazdı:
    -----------------------------

    ah a* 60-70 kişilik bi grupta eskişehirde türese bak ibreti alem için neler oluyor :D


    -----------------------------

    Aynen hoca burda harcarız adamı :D


    Avukat/Hukukçu
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    u235
    u235's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Mart/2008
    Erkek

    Wizard bunu yazdı:
    -----------------------------

    avluka bunu yazdı:
    -----------------------------

    Asosyal bunu yazdı:
    -----------------------------

    7-19 bunu yazdı:
    -----------------------------

    tum kurtler sinir disi etceksin, turk vatandaslari oradan alip komple doguyu bombalicaksin pkk mkk kalmasin, irak kapiyi acarsada onlarlada savas yapip orayida ele gecirceksin

    ayrica muhrip basima gelse yapardim ederdim demissin, zor.

     


    -----------------------------

     

    hic bi sikimi yiyemezsin adam ol amk. bende kürdüm haa o tas atanlarında amk. onlarda senin gibi bölücü ha pkk ha sen. sakın gelip olayı farkı noktalara cekme o noktalarında amk. adam akıllı yorum yap haaa ağrına mı gitti gidip gecen gun ustume iftira atan cakal gibi yonetime yalan pm ler atma sonra iftira yüzünden ban yiyoruz geçen günde çakalın teki yonetime pm den bana kufur etti demis 120 saat ban yedim. insan bir sorup sorgular yok yoneticisin gir pm kutuma bak öyle bir sey yapmısmıyım. senin gibi türkün amk. onlar gibi kürdün de amk. bu olaydan cıkartacağımız sonuç okumak adam olmaya yetmiyormus yada bu meş gibi yurtdısından bakıpta olayı analiz etmek adı altında olayın altından yeni olaylar türetmekte yetmiyormus sonra benim gibi akli selim vatandaslar suan ki gibi zıvana dan cıkıyor simdi bu vatandas bana nice küfür ediyordur olsun doğasında var doğası küresel ısınma mağduru fukaranın. son olarak bu vatandaş bütün kürtlere alenen küfrediyor banlanmasını talep ediyorum ama zannedersem objektif yöneticilerimiz her türk vatandaşının kürtlere küfür atma hakkı oldugunu düsündükleri için bu doğal hakkını kullanan vatandaşa amk. dememi bahane edip beni ab ye kadar banlayacaklardır ab ve diğer tüm emperyalistlerinde amk. o taş atanlarında tek tek amk.

     


    -----------------------------

     

      o

    na koyayım buna koyayım ne koyan bi adammışsın be birader cıkarda bi gölgesinde rakı içelim.hem kürtler küfür edince banlanır türkler banlanmaz falan filan ayagı yapiyosun hemde agzına geleni soylüyosun.burası babanın çiftligi değil önce adam gibi konus.Daha sonra da neyse kuyruk acın arkadasın da dedigi gibi git başka türlü bi boşalt o enerjini.burada ona buna sövüp derdini anlatamazsın.

     


    -----------------------------

     

    Hahaha :D

    7-19 normalde fasist adam degildir ama olay artık nefsi müdafaya giriyor. Adam bizi öldüreceklerdi diyor ben evimde bayrak astım diye canımdan mı olacam ? Kusura bakmayında ordakiler ne fransız ne alman nede Türk.

    Türk halkı hala susuyor ama masaya yumrugunu vurdugunda cok gec olur düşmanları için.

     

  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Ozzzz
    Ozzzz's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Mart/2009
    Erkek

    Geçmiş olsun hocam...


    Ben bu insanları anlamıyorum.
Toplam Hit: 13536 Toplam Mesaj: 84