Pkklılar Evimizi Taşladı
-
patates bunu yazdı:
-----------------------------
AbdullahAzad bunu yazdı:
-----------------------------
çevre il ve ilçelerden yüksek sayıda gruplar gelmiş. mugladaki bir arkadasımla konustum.
bu gece olaylar cıkması muhtemeldir.
mugladakı arkadaslarımız mumkunse gece dısarı felan cıkmasınlar can guvenlıkleri acısından..
-----------------------------
evet dostum olaylar çok pis kızışıcak dün akşam yakalananlar salıverilmişler.ve şimdi orda burda akşama molotoflu gelicez diyorlarmış.
bizim apartman sahibi balkonlardaki yanacak şeyleri toplattırdı bildiğin sper yapıyoruz pencere önlerine ve hortum ayarlıyo herkes dairesine 17 tane ev belirlemişler saldırıcak
-----------------------------
Bu Ülke'nin polisi,askeri yokmu kardeşim, kolaymı öyle malümun ilanını vermek. '' GELDİKLERİ GİBİ GİDERLER'' -
ONEMINUTE bunu yazdı:
-----------------------------
patates bunu yazdı:
-----------------------------
AbdullahAzad bunu yazdı:
-----------------------------
çevre il ve ilçelerden yüksek sayıda gruplar gelmiş. mugladaki bir arkadasımla konustum.
bu gece olaylar cıkması muhtemeldir.
mugladakı arkadaslarımız mumkunse gece dısarı felan cıkmasınlar can guvenlıkleri acısından..
-----------------------------
evet dostum olaylar çok pis kızışıcak dün akşam yakalananlar salıverilmişler.ve şimdi orda burda akşama molotoflu gelicez diyorlarmış.
bizim apartman sahibi balkonlardaki yanacak şeyleri toplattırdı bildiğin sper yapıyoruz pencere önlerine ve hortum ayarlıyo herkes dairesine 17 tane ev belirlemişler saldırıcak
-----------------------------
Bu Ülke'nin polisi,askeri yokmu kardeşim, kolaymı öyle malümun ilanını vermek. '' GELDİKLERİ GİBİ GİDERLER''
-----------------------------arkadasımla konustum hocam. polis günler öncesinden o taşlanan cafeye uyarı vermıs dikkatli olun diye.
bunu bilen polis neden önlem almaz hocam ?
bile bile önlem almamıs polis.
halkımı koricak ?
dün gece operasyon yapanda tvlerde gordugum kadarıyla jandarma zaten.
Allah başımızdan Türk Silahlı Kuvvetlerimizi eksik etmesin..
-
Her kürt pkklı değilse kürtlerin yoğunlukta oturduğu mahallelerde olay çıkmasın.. pkk propagandasını sadece kürtler yapmasın vs.
-
ONEMINUTE bunu yazdı:
----------------------------------------------------------
Bu Ülke'nin polisi,askeri yokmu kardeşim, kolaymı öyle malümun ilanını vermek. '' GELDİKLERİ GİBİ GİDERLER''
-----------------------------Bu Ülkenin polisi yok arkadaş...
-
baris_ekin bunu yazdı:
-----------------------------
feel_me bunu yazdı:
-----------------------------
EpheSuS bunu yazdı:
-----------------------------
Gzx bunu yazdı:
-----------------------------
ah a* 60-70 kişilik bi grupta eskişehirde türese bak ibreti alem için neler oluyor :D
-----------------------------Aynen hoca burda harcarız adamı :D
-----------------------------
Ahmet abiyi çağırmayı unutmayın :D yanınızada 10 kasa bira artanlarıda içersiniz:D
-----------------------------ahmet abiyi jack daniels dan aşağısı kesmez
-----------------------------Komutanlığı o yapıcak zaten baba kamplarda atıcılık üzerine yetiştiriyor bizi böyle günler için :D
-
bilmece bunu yazdı:
-----------------------------
turk kurt kardestir pkk kalleştir geçin bunları artık turk kurt hiç bir zaman kardeş olmadı olamaz yıllardan beri bu boyle anlaşamıyoruz kardeşim işte anlayın artık.
-----------------------------hacı 6'tane yakın arkdaşım hatta dostum var 5 türk kardeş gibiyiz sn bu kanıya nasıl vardın uydurma
-
AsilKan bunu yazdı:
-----------------------------
Her kürt pkklı değilse kürtlerin yoğunlukta oturduğu mahallelerde olay çıkmasın.. pkk propagandasını sadece kürtler yapmasın vs.
-----------------------------15.400 kişilik mahallede oturuyorum en az 10 bini kurt secimlerde 1 kere bil görmedim pkk die bağıran savunan
-
7-19 bunu yazdı:
-----------------------------tum kurtler sinir disi etceksin, turk vatandaslari oradan alip komple doguyu bombalicaksin pkk mkk kalmasin, irak kapiyi acarsada onlarlada savas yapip orayida ele gecirceksin
ayrica muhrip basima gelse yapardim ederdim demissin, zor.
-----------------------------
Masum kürtlere nolcak? Kaç yıldır orada yaşıyorlar soykırımın bi alt verisyonu gibi bişi senin yaptığın.. Herneyse geçiş olsun hocam bidaha bu o.ç. lerin böyle ipnelikler yapmamaları dileğiyle.. -
Tualetten su çekip üzerlerine atın enfeksiyon kapsın gavatlar.
-
bu memlekette 20 milyon insan var. onları öldürsek herşey güllük gülistanlık olacaktaaaa, neyse artık.
