folder Tahribat.com Forumları
linefolder Derin Konular
linefolder Saçı Gözükmemiştir İnşallah



Saçı Gözükmemiştir İnşallah

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    galactus
    galactus's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Mayıs/2008
    Erkek
    mehmetcan bunu yazdı:
    -----------------------------

    ulan Türban takdi diye öpüşemez demi , saçi açik insan yol ortasinda veriyor a.q kimse gıkına çıkarmiyor.

    Siz bu anlayişi yıkmadiginiz sürece bir yere varamaaz bu ülke

    yok efendim o türban takti , etegini açti bacagini açti , yok öpüştü türbanli

    bi-ze-ne bizene kardeşim , her koyun kendi bacagindan asilir  degiştirin bu kafayi , oruspu her yerde oruspudur

    her dinde oruspudur ! yapacak bişi yok


    -----------------------------

    kimse demedi ki türban takan öpüşemez ayrıca sen kaç tane yolun ortasında veren birini gördün başı açık veya kapalı :)   türbanı siyasete alet etmeyin kardeşim yoksa kimsenin inancınızada dininizede karıştığı falan yok siz siyasette hangi görüşe sahip olduğunu belirtmek için takıyorsunuz bunu !!!


    No Pain, No Gain !
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    skyvalet
    skyvalet's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Ağustos/2005
    Erkek
    konu:dinle bağlantılı birtakım olaylar.
    x şahsı:türbanlının sevişgen fotolarını koyar.
    y şahsı:türban taraftarı gibidir onlara snki çamur atılıyomuş gibi bir hisse kapılır.
    . . .  defalarca birbirlerine seviyesiz postlar atarlar.
    sonuç:gene bi karara varamazlar sırf düşünceleri yüzünden papaz olurlar.
     ya abi bize ne ki isterse versin :O
    Yazık abi hala neleri tartışıyoz adamlar cern de deney yapıyo biz türbanlıdan orospu olurmu olmazmı onu tartışıyoz kim ne bok yerse yesin abi.
    hem din konularında böle uzayıp gidiyo ne kdr hassasız bu konulara beynimizde şartlanmış düşünceler biri bişi dedimi hemen anlamadan kabarıyoz :S
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Funky_Punky
    Funky_Punky's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 04/Mart/2007
    Erkek

    Martech bunu yazdı:
    -----------------------------
    :) götürüyo malı :
    -----------------------------

    O herif, o malı götürse ne olur, götürmese ne olur.

    Ahah!


    Yazdığım konulara genelde geri dönemiyorum, takip etmemi istediğiniz bir durum olursa lütfen PM atınız.
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    skyvalet
    skyvalet's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Ağustos/2005
    Erkek
    Nespace bunu yazdı:
    -----------------------------

    Hud suresi 5. ayet:

    Dikkat edin!Görmüyor musunuz?

    Onlar düşmanlıklarını gizlemek için göğüslerini çeviriyorlar.

    İyi bilin ki, onlar örtülerine bürünürlerken,neyi gizleyip,neyi açığa vurduklarını Allah biliyor.

    Muhakkak ki Allah,gönülde gizlenenleri de bilir. 


    -----------------------------
    al işte helal olsun baba.Acaba bu ayeti kaç kişi okumuş ?
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    galactus
    galactus's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Mayıs/2008
    Erkek
    walla forumdakileri bilemem ama resimdeki kız ve onun gibilerin okumadığı kesin dostum :)

    No Pain, No Gain !
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Marsel
    crafty
    crafty's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Eylül/2006
    Erkek

    birincisi o öpüşen başörtülü yerinde baş örtüsüz olsa kimse sallamazdı... topic içerisinde bir ark fotolar koymuş ve bunu herkez yapıyor demiş evet onu herkez yapıyor ama zevk için değil türünün devamı için! sen kaç tane korunan sinek gördün? :D şimdi sizlere şöyle bir soru yöneltim bir kızla ilişkiye girdiniz ve daha sonra bişi oldu kızı terkettiniz başka biriyle evlendiniz... evlendiğiniz kızın daha önceden başkalarıylada ilişkiye girdiğini öğrendiniz ne yapardınız? şahsım adına konuşmak gerekirse öyle bir b*k yiosam evlendiğim kızda daha önce böle bişi yaptıysa benim ağzımı acmaya hakkım yok!

    ha gelelim şu kapalı namuslu acık olan namussuz meselesine... bir arkadaşımın kız arkadaşı antepte oturuyor. arkadaşımla antepe gittik kız arkını aldık çarşıda bir kafeye oturalım dedik. adanada kafelerin bodrum katlarında genelde şark köşesi fln olur onun için belki burada da vardır die indik. bodrum katının neredeyse tamamı türbanlı ve sevgilileriyle dolu işin ilginç yanı erkek sandalyede kız kucakta resmen fuhuş yuvası gibiydi... yine okulumun karşısında imamhatip lisesi vardı okula gitmeden önce orada bir bakkalda oturup sigara içerdik arkadaşlarla orada imamhatip lisesinden cıkan türbanlı vatandaşlar bakkalın orada soyunurlardı türbanın altından yapılı ve boyalı saçlar pardüsolarn altından mini etekler ve askılılar bazıları da bu işi otobüs durağında yapardı...

    ha başı acıkların içinde yok mu var hepimiz görüyoruz onlar göstere göstere yapıyo zaten... benim gıcık aldığım olay türbanlı türbansız die halkın ayrılmaya calışması, o namuslu bu namussuz denmesi... bir örnek verecem şimdi oruç tutarken niyet etmezseniz kabul olmaz derler ya da gusül abdesti için niyet etmek gerekir yoksa banyo yaparken gitmesi lazımdı dimi... önemli olan herşeyden önce niyet... insanlar dini kendileri için yaşarlar inanmak ya da inanmamak kendi seçimleridir bize giren cıkan hiçbirşey yoktur olamazda... o türban takmış cart etmiş curt etmiş bize ne kendi seçimi...


    Kasnak yuvarlandı elek oldu, eski orospular melek oldu...
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    adamgibi
    adamgibi's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Haziran/2008
    Erkek
    hocam bizim  arkadaşlar  arsında meşhur bi laf vardır .senin amacın ne  sen neyin  peşindesin

    kontra bisiklet
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    cyrpt
    cyrpt's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Eylül/2007
    Erkek

    mehmetcan bunu yazdı:
    -----------------------------

    ulan Türban takdi diye öpüşemez demi , saçi açik insan yol ortasinda veriyor a.q kimse gıkına çıkarmiyor.

    Siz bu anlayişi yıkmadiginiz sürece bir yere varamaaz bu ülke

    yok efendim o türban takti , etegini açti bacagini açti , yok öpüştü türbanli

    bi-ze-ne bizene kardeşim , her koyun kendi bacagindan asilir  degiştirin bu kafayi , oruspu her yerde oruspudur

    her dinde oruspudur ! yapacak bişi yok


    -----------------------------

     

     

    Başı kapalı nagmuslu... bası acık o.p. gozuyle bakan zıhnıyete ve bu zıhınyete destek verek oy veren zatımuhteremlere tepkı bu... ne guzel demışsın o.p. her yerde her sekılde o.p. dur. basını kapatsan ne yazar dımı?
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    skyvalet
    skyvalet's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Ağustos/2005
    Erkek

    crafty bunu yazdı:
    -----------------------------
    . .benim gıcık aldığım olay türbanlı türbansız die halkın ayrılmaya calışması..

    -----------------------------

    o ayrım önceden geliyo hocam bak adamlar sırf türbanlı diye evleniyolar.Bazı erkekler çok mal çünkü kızlarla yemediği halt kalmaz afedersin kızın orasına burasına kötü düşüncelerle bakar snrada benim karım türbanlı olsun der bunun dinle acık alakası varsa allh belamı versin.Bu sadece dier erkeklerin onun karısa bakmasını engellmek için düşüncenin temeli kapanmanın olayı bu bizde anlataibliyomuyum.YA dediydim evlenme programlarında kapalı diye evleniyolar ya böle bi mantık varmı.Bu yargıyı toplumda oluşturdular türbanlıysa türbansızın sorunu yokken bu hale getrdiler.Gerçekten şu fotoğrafın azda olsa tartışılcak bi yanı yok bnce.Açık konuşıyım genelevdeki kadının bşaında türban olsa nolcak yani namuslu kimliinemi bürüncek orda.Artık şu türbanı tartışmayalım byler yeter artık:S 

  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    814578
    haydarcura
    haydarcura's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Nisan/2008
    Erkek

    Birincisi: Kapalı ne demek, açık ne demek? Kapalı yada açık diye bir kavram yoktur arkadaşlar yapmayın..Başörtülü yada başörtüsüz..Sizin tabirinizde türbanlı yada türbansız..Bir diğer tabirle tayyipçi yada başka bişeyci..

     

    İkincisi: Taksimde daha geçen gün İstiklal'in ortasında dillerini gayet net görebileceğim şekilde yiyişen bir çift gördüm..Kız başörtüsüzdü..Ama şu var..İstiklaldeki herkes o an onlara bakıyordu...Eee madem kız başörtüsüz neden herkes bakıyor, neden herkes garipsiyor durumu? Demekki bu işin başörtüsüyle ilgisi yokmuş..Bu tip şeyler mahremiyet arz eder..Herkesin önünde olmazmış..Aslında tartışmamız gerekn başörtülü kızın sevişmesi, öpüşmesi değilde şu olmalıydı bence: Herkesin içinde bunun yapılması..

     

    Üçüncüsü: Kimseyi sokakta öpüşüyor diye yargılayamayız..Adamın kendi anlayışı deyip çekilmeliyiz kenarı..Haa yok senin yanında karının kızının yalap şalap öpüşüyosa yamultursun çenesini olay biter gider..Bunu kimin yaptığı önemli olmaz..

     

    Dördüncüsü: Başörtülü bayanlara daha çok kızıyorum aslında..Başlarını örtmenin anlamını yitirerek, başındakinin asıl sebebini unutarak yanlış hareketlerde bulunuyorlar..

     

    Beşincisi: Eteği kısa, file çoraplı, yapışık kıyafetli, transparan dekolteli vs.. Bu tiplere başörtülü diyeninde ben...

     

    Ezcümle: Herkes uzağındakini taşlar..


    Düşme Peşime.. Düş Peşindeyim..
Toplam Hit: 20606 Toplam Mesaj: 97