folder Tahribat.com Forumları
linefolder Derin Konular
linefolder Savaş Halinde Sığınaklar :)



Savaş Halinde Sığınaklar :)

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    EmiRReiS
    EmiRReiS's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Ekim/2005
    Erkek

    underzero dediğine kesinlikle katılıyorum ama ne yapabilriz. Bu böyle olacak. 80 milyondan fazla insan için nasıl bir sığınak sağlanabilir ki ? Büyük sığınaklar şehir planlanırken yapılır ve şehrin altında kurulur. İsta da böyle bir şey olduğunu sanmıyorum. Nasıl ki deprem olsa ist a girilemez diye sözler söyleniyordu, savaş anında bunun daha kötüsü olur. Bizler 2. veya 3. sınıf insan muamelesi görürüz aynı titanic gibi...

     


    .
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    efsun
    efsun's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Ağustos/2005
    Erkek

    reis ne 2. 3. sınıf insanı olm say bakayım

    başbakan ve ekürisi

    milletvekilleri

    milletvekili eşleri ve yeğenleri hala kızı dayı oglu

    sonra ilçe başkanlıklar vs vs vs 

    sonra gerekli insanlar bunlar arasıdna yer alman imkansızın ötesinden diyebiliriz

    ve en son olarak 3-5 tane geleceğin  varoşu geleceğin gençleri dedikleri 3-5 isko gib dahiyi alırlar

    biz ancak onların grişlerini seyrederiz bunlar sadece özet say bakam kaçıncı sınıfı :D


    Her türlü piping işleriniz itina ile yapılır.
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Ayro
    Ayro's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Ağustos/2005
    Erkek
    efsun bunu yazdı:
    -----------------------------

    reis ne 2. 3. sınıf insanı olm say bakayım

    başbakan ve ekürisi

    milletvekilleri

    milletvekili eşleri ve yeğenleri hala kızı dayı oglu

    sonra ilçe başkanlıklar vs vs vs 

    sonra gerekli insanlar bunlar arasıdna yer alman imkansızın ötesinden diyebiliriz

    ve en son olarak 3-5 tane geleceğin  varoşu geleceğin gençleri dedikleri 3-5 isko gib dahiyi alırlar

    biz ancak onların grişlerini seyrederiz bunlar sadece özet say bakam kaçıncı sınıfı :D


    -----------------------------

    savaşta başta kaçacaklar

    para babaları ve oğulları eşleri karıları bilmem ne

    başbakan, millet vekilleri

    kısaca parası olanlar direk dışarı kaçacak

    geri kalan insanlar için sığnak yeterde artar bile.İnanıyor musun parası olanın burda duracağına.aman savaş var kaçın kaçın...Senin benim gibilerde oturup savaşır.Kim çin işte kaçanlar geri geldiklerinde rahat bir ülke bulsunlar diye.Ama olsun ben ülkem için savaşarım ben çocuklarıma gelecek için savaşarım.Savaşta kaçacakların hepsininde ta aq..korkak pezevenkler.

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    inside
    anonim6918524
    anonim6918524's avatar
    Banlanmış Üye
    Bilgi/Destek Madalyası Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 16/Temmuz/2005
    Erkek
    zumsuk bunu yazdı:
    -----------------------------

    savaşta başta kaçacaklar

    para babaları ve oğulları eşleri karıları bilmem ne

    başbakan, millet vekilleri

    kısaca parası olanlar direk dışarı kaçacak

    geri kalan insanlar için sığnak yeterde artar bile.İnanıyor musun parası olanın burda duracağına.aman savaş var kaçın kaçın...Senin benim gibilerde oturup savaşır.Kim çin işte kaçanlar geri geldiklerinde rahat bir ülke bulsunlar diye.Ama olsun ben ülkem için savaşarım ben çocuklarıma gelecek için savaşarım.Savaşta kaçacakların hepsininde ta aq..korkak pezevenkler.


    -----------------------------

    Evet iyi bir noktaya pandik atmışsın :) Savaşta ne işi var onların burada hepsinin londrada miamide evleri var zaten.

    λ
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    kokainman
    kokainman's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Ocak/2006
    Erkek
    her türlü savaş halinde hiç farketmez sığınağa girersem dünya alem şerefsiz diye bahsetsin benden.onun için beni ilgilendirmiyo nerde sığınak var nerde sığınak yok yetermi yetmezmi...

    ... sorcerer & musket ...
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    morportakal
    morportakal's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Ocak/2006
    Erkek

    ne mutlu ölüyorum diyene

    varlığım hiçliğe armağan olsun


    bassinyourface
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    xtlan
    xtlan's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Ocak/2003
    Dişi

    "Onlar, kisrak sutunden yapilmis kimiz kullanirlar ve bunu sarhos oluncaya kadar icerler.Ruhlara tapar ve samanlara inanirlar.Savasta olmeyi seref, fakat hastaliktan olmeyi zillet sayarlar"

     Eski bir cin kaynagindan; Turkler hakkindaki gorusleri.Umarim savas falan cikmaz ama cikarsada galiba cok kanli bir savas olur.Sivil halkin nerede siginak vs oldugunu ogrenmesi sanirim iyi bir sey :) Guzel bir topic bence


    "Toros dağlarının tepelerinde tek bir Türkmen evinin bacası tüter halde kalmış ise, ben bu milletten umudumu kesmem, bayrağımı göğsüme sarar, milletimin istiklali uğruna ölürüm. Gazi Mustafa Kemal ATATÜRK"
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    habib_mx_tr
    habib_mx_tr's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2006
    Erkek

    Konya/Ereğli/İvriz Torosların bize sunduğu doğal sığınak

    Dogal_siginak


    !!!
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Ayro
    Ayro's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Ağustos/2005
    Erkek
    habib_mx_tr bunu yazdı:
    -----------------------------

    Konya/Ereğli/İvriz Torosların bize sunduğu doğal sığınak

    Dogal_siginak


    -----------------------------
    Abicim Türkiyenin taşına toprağına kurban olayım varya nasıl bir yer ya içim gitti.

    Bizimde doal ötesi sığnaklarımız var.Dağların altında 3 yıl yetecek kadar (tüm Eskişehirlilere) yiyecekte var.Eskişehir i bilenler varsa birazcık duyup tanıyanlar bilirler :)

  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    habib_mx_tr
    habib_mx_tr's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2006
    Erkek
    hacı gel gezdirem seni foto zaten bana ait sen buranın ilerisini görsen ben ilk çıktığımda içim bi acayip olmuştu mağaralar filan...

    !!!
Toplam Hit: 21407 Toplam Mesaj: 80