Savaş Halinde Sığınaklar :)
-
underzero dediğine kesinlikle katılıyorum ama ne yapabilriz. Bu böyle olacak. 80 milyondan fazla insan için nasıl bir sığınak sağlanabilir ki ? Büyük sığınaklar şehir planlanırken yapılır ve şehrin altında kurulur. İsta da böyle bir şey olduğunu sanmıyorum. Nasıl ki deprem olsa ist a girilemez diye sözler söyleniyordu, savaş anında bunun daha kötüsü olur. Bizler 2. veya 3. sınıf insan muamelesi görürüz aynı titanic gibi...
-
reis ne 2. 3. sınıf insanı olm say bakayım
başbakan ve ekürisi
milletvekilleri
milletvekili eşleri ve yeğenleri hala kızı dayı oglu
sonra ilçe başkanlıklar vs vs vs
sonra gerekli insanlar bunlar arasıdna yer alman imkansızın ötesinden diyebiliriz
ve en son olarak 3-5 tane geleceğin varoşu geleceğin gençleri dedikleri 3-5 isko gib dahiyi alırlar
biz ancak onların grişlerini seyrederiz bunlar sadece özet say bakam kaçıncı sınıfı :D
-
efsun bunu yazdı:
-----------------------------reis ne 2. 3. sınıf insanı olm say bakayım
başbakan ve ekürisi
milletvekilleri
milletvekili eşleri ve yeğenleri hala kızı dayı oglu
sonra ilçe başkanlıklar vs vs vs
sonra gerekli insanlar bunlar arasıdna yer alman imkansızın ötesinden diyebiliriz
ve en son olarak 3-5 tane geleceğin varoşu geleceğin gençleri dedikleri 3-5 isko gib dahiyi alırlar
biz ancak onların grişlerini seyrederiz bunlar sadece özet say bakam kaçıncı sınıfı :D
-----------------------------savaşta başta kaçacaklar
para babaları ve oğulları eşleri karıları bilmem ne
başbakan, millet vekilleri
kısaca parası olanlar direk dışarı kaçacak
geri kalan insanlar için sığnak yeterde artar bile.İnanıyor musun parası olanın burda duracağına.aman savaş var kaçın kaçın...Senin benim gibilerde oturup savaşır.Kim çin işte kaçanlar geri geldiklerinde rahat bir ülke bulsunlar diye.Ama olsun ben ülkem için savaşarım ben çocuklarıma gelecek için savaşarım.Savaşta kaçacakların hepsininde ta aq..korkak pezevenkler.
-
zumsuk bunu yazdı:
-----------------------------savaşta başta kaçacaklar
para babaları ve oğulları eşleri karıları bilmem ne
başbakan, millet vekilleri
kısaca parası olanlar direk dışarı kaçacak
geri kalan insanlar için sığnak yeterde artar bile.İnanıyor musun parası olanın burda duracağına.aman savaş var kaçın kaçın...Senin benim gibilerde oturup savaşır.Kim çin işte kaçanlar geri geldiklerinde rahat bir ülke bulsunlar diye.Ama olsun ben ülkem için savaşarım ben çocuklarıma gelecek için savaşarım.Savaşta kaçacakların hepsininde ta aq..korkak pezevenkler.
-----------------------------
Evet iyi bir noktaya pandik atmışsın :) Savaşta ne işi var onların burada hepsinin londrada miamide evleri var zaten. -
her türlü savaş halinde hiç farketmez sığınağa girersem dünya alem şerefsiz diye bahsetsin benden.onun için beni ilgilendirmiyo nerde sığınak var nerde sığınak yok yetermi yetmezmi...
-
ne mutlu ölüyorum diyene
varlığım hiçliğe armağan olsun
-
"Onlar, kisrak sutunden yapilmis kimiz kullanirlar ve bunu sarhos oluncaya kadar icerler.Ruhlara tapar ve samanlara inanirlar.Savasta olmeyi seref, fakat hastaliktan olmeyi zillet sayarlar"
Eski bir cin kaynagindan; Turkler hakkindaki gorusleri.Umarim savas falan cikmaz ama cikarsada galiba cok kanli bir savas olur.Sivil halkin nerede siginak vs oldugunu ogrenmesi sanirim iyi bir sey :) Guzel bir topic bence
-
Konya/Ereğli/İvriz Torosların bize sunduğu doğal sığınak

-
habib_mx_tr bunu yazdı:
-----------------------------Konya/Ereğli/İvriz Torosların bize sunduğu doğal sığınak

-----------------------------
Abicim Türkiyenin taşına toprağına kurban olayım varya nasıl bir yer ya içim gitti.Bizimde doal ötesi sığnaklarımız var.Dağların altında 3 yıl yetecek kadar (tüm Eskişehirlilere) yiyecekte var.Eskişehir i bilenler varsa birazcık duyup tanıyanlar bilirler :)
-
hacı gel gezdirem seni foto zaten bana ait sen buranın ilerisini görsen ben ilk çıktığımda içim bi acayip olmuştu mağaralar filan...
