folder Tahribat.com Forumları
linefolder Derin Konular
linefolder Sevgilimi Kaybettim... Çıldırmak Üzereyim!....



Sevgilimi Kaybettim... Çıldırmak Üzereyim!....

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ShockMan
    ShockMan's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Eylül/2004
    Erkek
    Başın Sağolsun, Acın Büyük Metin Ol. Ayrıca Sende Ölüm Tehlikesi Atlatmışsın. Sanada Büyük Geçmiş Olsun. Hayat Devam ediyor. Ölüm Bu Hayatın Malesef Gerçeği, Üzüntünü Paylaşıyoruz. Metin Olmanı İstiyorum.

    Net ortamı, tek tük de olsa iyi dostluklar sağlamışsa bile, vefasızlığı ile ünlüdür..!
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    break
    break's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Ağustos/2005
    Erkek
    Kardesim basin sagolsun ,Allah tum yakinlarina sabir versin .Buna dayanmaktan baska caren yok .Tum ictenligimle daha iyi olmani diliyorum .

    Agronomist + Yaprak Tütün Uzmanı
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Potansiyel_Virus
    Potansiyel_Virus's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Mayıs/2007
    Dişi
    Allura bunu yazdı:
    -----------------------------

    sallamasyon geldi bana..

     

    zira arkadaşımla tatile gitmiştik geçen yaz antalyaya ve bana bir telefon la acı bir haber geldi, tatile çıktıgım arkadaşın ailesi trafik kazasında hayatlarını kaybetmişti ablası annesi babası, bu arkadaş 4 ay boyunca ne bir bilgisayarı açtı ne bir gülümsedi, zira 4-5 gün önce olmuş bir olayla ilgili hemen bilgisayarın başına geçip, gayet düzgün bir imla ile cümleler kurmak zor olsa gerek.


    -----------------------------
    ne yalan soyleyim banada oyle geldi.sevgilimi kaybetcem ve nete girmek aklima gelicek tuhaf. 

    Ucurtmalar ruzgar gucuyle degil,o guce karsi ciktiklari icin yukselirler.
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    FeRoCi
    FeRoCi's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Haziran/2007
    Erkek
    Allah yardımcın olsun bilader.. başın sağolsun..

    düşünüyorum oysa aklım var; aklım var oysa düşünmem gerek; düşünmem gerekse düşünülmesi gereken şeyler var; bazı var olan şeyleri düşünürsem zamanımı düşnmeye harcarım;harcanılan bi zaman varsa kıymeti bilinmeli; kıymeti bilinmeyen zaman tek canı kalmış süpermario ya benzer; süper marionun mantarı şirinlerin evine benzer; şirinlerin evinde bi kaltak var şirine o şirineyi bütün şirinler s*kmek ister... şirinler çok şey isterde ben hala neyi düşünüyorum anlamadım !!!!!...
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    HuznunHikayesi
    HuznunHikayesi's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Ağustos/2009
    Erkek

     başın sağolsun hocam.. 

     

    Edit: İnanmayan varlıklar biraz bilip de konuşsanız öyle demezsiniz.. biraz profiline bakın da konuşun.. o kadar acizsiniz ki bi tanesini ben veriim de bakın sonra özür dilersiniz biraz ruhunuz varsa.. http://www.tahribat.com/forumdisplayfolder.asp?Sayfa=1&folderid=96061 


    172* & 05-18-10 17:3x..
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Potansiyel_Virus
    Potansiyel_Virus's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Mayıs/2007
    Dişi
    HuznunHikayesi bunu yazdı:
    -----------------------------

     başın sağolsun hocam.. 

     

    Edit: İnanmayan varlıklar biraz bilip de konuşsanız öyle demezsiniz.. biraz profiline bakın da konuşun.. o kadar acizsiniz ki bi tanesini ben veriim de bakın sonra özür dilersiniz biraz ruhunuz varsa.. http://www.tahribat.com/forumdisplayfolder.asp?Sayfa=1&folderid=96061 


    -----------------------------

    verdigin link ne alaka anlamadim da inanip inanmamak kisilerin bilecegi is sen yorumunu yap gec uzatma olurmu ey yuce varlik...


    Ucurtmalar ruzgar gucuyle degil,o guce karsi ciktiklari icin yukselirler.
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    HuznunHikayesi
    HuznunHikayesi's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Ağustos/2009
    Erkek

     

    Edit: Gereksiz insanlara cevap vermek bile hata..

     

    Sen bu konuda rahat ol hannibalgan abim.. ben cevaplarını veririm gücüm yettikçe sana laf atan herkese..

     


    172* & 05-18-10 17:3x..
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Potansiyel_Virus
    Potansiyel_Virus's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Mayıs/2007
    Dişi
    HuznunHikayesi bunu yazdı:
    -----------------------------

    Potansiyel_Virus bunu yazdı:
    -----------------------------
    HuznunHikayesi bunu yazdı:
    -----------------------------

     başın sağolsun hocam.. 

     

    Edit: İnanmayan varlıklar biraz bilip de konuşsanız öyle demezsiniz.. biraz profiline bakın da konuşun.. o kadar acizsiniz ki bi tanesini ben veriim de bakın sonra özür dilersiniz biraz ruhunuz varsa.. http://www.tahribat.com/forumdisplayfolder.asp?Sayfa=1&folderid=96061 


    -----------------------------

    verdigin link ne alaka anlamadim da inanip inanmamak kisilerin bilecegi is sen yorumunu yap gec uzatma olurmu ey yuce varlik...


    -----------------------------

     

     

    Arkadaşlar beni bilen bilir hayatımı etkileyen herşeyi tarikatla paylaşma gibi bir geleneğim var. Uzun geceler süren gözyaşı yağmuru dindi nihayet ve gülüşleriyle aydınlandı gökyüzü. Bende bu mutlu anlarımı sizlerle paylaşmak istedim.

     

    anlama kıtlığın mı var ? 


    -----------------------------

    benim yok ama sende bi rahatsizlik var bence.. oyle bisey yasarsa insan nete girmek aklina gelir yazmakda aklina gelir bu durumla bir degil yani anladinmi.inanmak zorunda degil kimse sanada birilerini ikna etmek yada birilerine muhalefet etme gorevi verilmedi galiba uzatmanin anlami yok yani


    Ucurtmalar ruzgar gucuyle degil,o guce karsi ciktiklari icin yukselirler.
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    kajmerpac
    kajmerpac's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Kasım/2008
    Erkek
    allah rahmet eylesin başın sağolsun gerçekten çok zor bi durum bence psikilojik destek al sadece zamanla düzelcek bişey ama yine de destek almakta fayda var
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Realist
    Realist's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Nisan/2007
    Erkek

    çok üzüldüm.

    Başın sağolsun... 


    ..
Toplam Hit: 17861 Toplam Mesaj: 96