Sevgilimi Kaybettim... Çıldırmak Üzereyim!....
-
Başın Sağolsun, Acın Büyük Metin Ol. Ayrıca Sende Ölüm Tehlikesi Atlatmışsın. Sanada Büyük Geçmiş Olsun. Hayat Devam ediyor. Ölüm Bu Hayatın Malesef Gerçeği, Üzüntünü Paylaşıyoruz. Metin Olmanı İstiyorum.
-
Kardesim basin sagolsun ,Allah tum yakinlarina sabir versin .Buna dayanmaktan baska caren yok .Tum ictenligimle daha iyi olmani diliyorum .
-
Allura bunu yazdı:
-----------------------------sallamasyon geldi bana..
zira arkadaşımla tatile gitmiştik geçen yaz antalyaya ve bana bir telefon la acı bir haber geldi, tatile çıktıgım arkadaşın ailesi trafik kazasında hayatlarını kaybetmişti ablası annesi babası, bu arkadaş 4 ay boyunca ne bir bilgisayarı açtı ne bir gülümsedi, zira 4-5 gün önce olmuş bir olayla ilgili hemen bilgisayarın başına geçip, gayet düzgün bir imla ile cümleler kurmak zor olsa gerek.
-----------------------------
ne yalan soyleyim banada oyle geldi.sevgilimi kaybetcem ve nete girmek aklima gelicek tuhaf. -
Allah yardımcın olsun bilader.. başın sağolsun..
-
başın sağolsun hocam..
Edit: İnanmayan varlıklar biraz bilip de konuşsanız öyle demezsiniz.. biraz profiline bakın da konuşun.. o kadar acizsiniz ki bi tanesini ben veriim de bakın sonra özür dilersiniz biraz ruhunuz varsa.. http://www.tahribat.com/forumdisplayfolder.asp?Sayfa=1&folderid=96061
-
HuznunHikayesi bunu yazdı:
-----------------------------başın sağolsun hocam..
Edit: İnanmayan varlıklar biraz bilip de konuşsanız öyle demezsiniz.. biraz profiline bakın da konuşun.. o kadar acizsiniz ki bi tanesini ben veriim de bakın sonra özür dilersiniz biraz ruhunuz varsa.. http://www.tahribat.com/forumdisplayfolder.asp?Sayfa=1&folderid=96061
-----------------------------verdigin link ne alaka anlamadim da inanip inanmamak kisilerin bilecegi is sen yorumunu yap gec uzatma olurmu ey yuce varlik...
-
Edit: Gereksiz insanlara cevap vermek bile hata..
Sen bu konuda rahat ol hannibalgan abim.. ben cevaplarını veririm gücüm yettikçe sana laf atan herkese..
-
HuznunHikayesi bunu yazdı:
-----------------------------Potansiyel_Virus bunu yazdı:
-----------------------------
HuznunHikayesi bunu yazdı:
-----------------------------başın sağolsun hocam..
Edit: İnanmayan varlıklar biraz bilip de konuşsanız öyle demezsiniz.. biraz profiline bakın da konuşun.. o kadar acizsiniz ki bi tanesini ben veriim de bakın sonra özür dilersiniz biraz ruhunuz varsa.. http://www.tahribat.com/forumdisplayfolder.asp?Sayfa=1&folderid=96061
-----------------------------verdigin link ne alaka anlamadim da inanip inanmamak kisilerin bilecegi is sen yorumunu yap gec uzatma olurmu ey yuce varlik...
-----------------------------Arkadaşlar beni bilen bilir hayatımı etkileyen herşeyi tarikatla paylaşma gibi bir geleneğim var. Uzun geceler süren gözyaşı yağmuru dindi nihayet ve gülüşleriyle aydınlandı gökyüzü. Bende bu mutlu anlarımı sizlerle paylaşmak istedim.
anlama kıtlığın mı var ?
-----------------------------benim yok ama sende bi rahatsizlik var bence.. oyle bisey yasarsa insan nete girmek aklina gelir yazmakda aklina gelir bu durumla bir degil yani anladinmi.inanmak zorunda degil kimse sanada birilerini ikna etmek yada birilerine muhalefet etme gorevi verilmedi galiba uzatmanin anlami yok yani
-
allah rahmet eylesin başın sağolsun gerçekten çok zor bi durum bence psikilojik destek al sadece zamanla düzelcek bişey ama yine de destek almakta fayda var
-
çok üzüldüm.
Başın sağolsun...
